1.5

1.8K 18 2
                                    


Céline's perspektiv:

Mina tårar verkar aldrig ta slut. En vecka, en heeel jävla vecka har jag gråtit non stop för denhär killen! Killen som krossade mig rejält, han är inte värd mig. Men jag älskar honom, varför? Ska jag hämnas eller ska jag inte? Ska jag visa mig svag eller ska jag visa mig stark? Alla dessa frågor med inget svar alls. Nada. Mina ögonsvider såå mycket för att jag har lidit över honom, som om han bryr sig? Han gjorde väll aldrig det? Varför skulle han. Hans rätta jag är den kännslo kalla.

Tre lätta knackningar hörs innan mamma kliver in i mitt rum. 'Åh gumman' där bryter jag ihop ännu mer. Varje gång mamma går in till mig och hon ser nästan lika förstörd som mig tar kol på mig. 'Du ska inte gråta för en kille, det är hans förlust inte din'.

**
Första skoldan på läänge, hur ska alla reagera? Jag har kletat på mitt vardagliga usla smink så att jag inte ska se så grotesk ut. Hoppas denna dan kan gå lite bättre. Jag tar ett djupt andetag innan jag går in genom de stora entré dörrarna. Here comes nothing. Allas blickar hamnar på mig, förut var jag van men jag är inte det längre. De flesta killarna busvisslar eller ropar i smyg 'Erik!!' hur ska jag klara av denhär dan? Jag låser upp mitt skåp och slänger in min väska orkar faktsikt inte bry mig. Jag stänger igen det gråa skåpet och hoppar till av rädsla när Erik står lutad emot skåpet brevid, som förr. 'Kommer du ihåg när jag alltid brukade skrämma dig?' jag nickar svagt innan min blick landar på det smutsiga skolgolvet. 'Du, jag har förstått att din kändis pojkvän dumpade dig..och jag ville bara säga' jag kollar upp på honom. 'Säga vadå?Att jag e en hora? För du uttryckte dig väldigt bra i din lilla text..Erik jag pallar inte med dig.' han ger mig en blick som jag inte kan tyda. 'Jag skulle bara säga att han är en idiot som lämnade dig, som jag var'. Hans ryggtavla med skolans fotbolls ledartröja försvinner sagta bort ifrån mitt synhåll. Helt stum står jag kvar. Vad sa han nyss?

Noel's perspektiv:

Kiaracollin, Axeljiggy och 10

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kiaracollin, Axeljiggy och 10.279 andra gillar detta inlägg.
@Prinzaugustt: Det var ett misstag att låta dig gå, jag älskar dig.

@Prinzaugustt har inaktiverat sitt kommentarsfält.

____________________________________
Hmmm, blir det någon revange?? Och har Noel insett något? Vem vet?

Jag bryr mig inte | Noel FlikeWhere stories live. Discover now