30 maj 2017
Noels perspektiv:
Tjugosju dagar har gått sedan jag sa hejdå till min underbara flickvän. När jag lämnade henne gråtandes på LAX flygplats, det är dom bilderna som dyker upp i mitt huvud, när hon står där med tårarna forsandes ner för hennes illröda kinder efter all gråt. Och jag går igenom säkerhetskontrollen utan att titta tillbaka nångång. Det tar kol på mig, varför kollade jag inte bak & gav henne ett leende? Svårt att säga.
Vi har daglig kontakt som dom flesta paren har speciellt dom som har distans. Som vi två, jag saknar henne som fan. Allt jag kan tänka på är om henne, till och med en kudde kan påminna om henne? Och det är ju bara helt fucked up. Hon har bestämt sig för att flytta tillbaks till Sverige Januari 2018, alltså om cirka sju månader. Sju jävla månader, ska jag alltså vänta tills jag kan lägga mina armar runt om hennes lilla kropp och bara njuta.
- Noeeel?!!'
- Jorden anropaar Noeeeel!!!'
- NOEEEEEL!!??' jag hoppar till innan jag vänder mig om och får syn på, Axel och Dante som står i dörr öppningen. De bara skrattar åt mig, då dom säkert har föröskt att få kontakt med mig i fem minuter.
- Ah, heej på er två' De båda är som synkande, de tittar på varandra exakt samtidigt innan de flinar exakt samma jävla flin? Hur fan är det ens möjligt?
- Du ska hänga med oss till Ludde, han har freaking en feeeest!!' jag skakar bara på huvudet. Fest, ja tack om ni hade frågat mig för några månader sen, men inte nu. Inte utan Céline.
- Ge oss inte den blicken, kom igeeen följ med! Vii beeer diig' Jag ler ett litet leende till dom men jag svarar fortfarande inte.
Dom står minst i tio minuter och övertalar mig till att hänga med dom. Och tillslut lyckas de, dom lyckades för att dom sa att det skulle finnas pizza på plats! F R E A K I N G P I Z Z A ! !.
¨¨
Jag känner hur den små kalla vinden kramar om mina armar när vi går på stockholms gråa slitna trotoarer. Våra t-shirts som fladdar i takt med vindens sus, ja hörni det här är sommar det. Inte långt efter att vi har klivit av bussen kan vi syna Luddes gula villa, där musiken pumpas för fullt. Med andra ord, festen är igång och jag kan tippa på att den har vart igång sen tre timmar tillbaks. Då dom flesta redan är packade eller små lulliga, men det hör ju till sommaren det med.
När vi kliver in genom dörrarna hörs musiken som bäst. Call on me av Eric Prydz pumpas till max, bästa partylåten om du skulle fråga mig, alla kan den alltså det är bara good feelings.
-Noeel du kom!' Ludde ger mig en bro-hug innan han räcker mig en kall carlsberg, så jävla nice.
Jag stannar och pratar med Ludde och en gemensam vän till oss, Valter. Om ja allt möjligt egentligen, om våra funderingar och våra konstiga händelser som hänt på sistone. Att jag nästan tänkte skita i att gå hit det förstår jag mig inte på? Jag älskar att träffa nya männsikor, dansa, dricka och äta gratis mat. Vad mer kan man begära??
Céline's perspektiv:
Jag tittar på klockan än sista gång innan jag tar ett djupt andetag. Klockan visar exakt 21:00, festen har hållit på ett tag nu. Ludde köpte en jävla biljett till mig anordnade den här festen för att få en anledning till att killarna måste komma, då jag är en stoor överaskning. Det har varit så svårt att hålla det hemligt för Noel men jag lyckades. Och nu är det bara att kliva in i den gula fina villan där festen är som bäst.
Så fort jag kliver in får jag blickar ifrån både killar och tjejer. Killarna visar att de tycker att jag ser bra ut medans tjejerna tittar ner på mig. Men jag bryr mig inte ett piss om vad någon av dom tycker om mig, jag bryr mig bara om Noels åsikter. Påtal om Noel, mitt hjärta börjar banka i 200 när jag ser honom lite längre bort med en carlsberg i sin högra hand medans han står och pratar med Ludde och Valter. Nu gäller det Céline. Mina steg för mig till honom, väldigt lungt dock då jag inte vill att han ska se mig innan jag har ställt mig bredvid honom.
Jag tar ett sista andetag innan jag tar min plats bredvid honom. Han verkar inte förstå att det är jag då han är så inne i sin konversation med Valter om den senaste Marvel filmen? haha. Ludde däremot ler mot mig och ger mig en tumme upp, jag nickar till svar. Bästa sättet att få Noel att lägga märke till mig är att bara kyssa honom helt enkelt.
Jag vänder honom snabbt om och pressar våra läppar emot varandras. Så fort att han själv inte verkar hänga med. Tills han lägger sina armar runt om min lilla kropp som han brukar göra, jag känner hur han smått ler emellan de fåtal kyssarna vi byter med varann innan vi säger hej på riktigt.
- Vad gör du här??' Hans fina leende på hans felfria ansikte är exakt framför mig. Jag ger Ludde en blick och ett leende. Noel verkar fatta vinken och han kramar bara om Ludde så hårt som han verkar kunna göra. haha. Min Noel, det är han det.
Instagram:
Axeljiggy, Dantelindhe och 15.678 andra gillar detta inlägget.
@Celinelodge: Fan vad jag har saknat eer alla, och såklart Axeeel, men han va nt där när bilderna togs?? )): <333Someone: O M G
Someone: Älskar alla bilderna
Someone: DU e så braa på att ta bilder, ah förutom Noels fina selife dårå.
Someone: Du & Nooeeel e goals!!
Someone: Killarna ger mig liv.
Axeljiggy: Undvek bara kameran, haha!!<3
Someone: <333
Someone: Såååå snygggggaaaaa<333
Dantelindhe: Jag e ju värsta modellen!!
Someone: ^^<33
Prinzaugustt: Som jag har saknat dig min prinzezza<333
Someone: OMG röker Luddeee???
Someone: Men chilla??^^
Ludwigkronstrand: Jag e bäst då jag fixade allt detta<33____________________________________________
Helt ok långt kapitel, eller vad tycker niii??Ställ mer frågor, har fått många bra men vill ha mer HAHAH<333
YOU ARE READING
Jag bryr mig inte | Noel Flike
FanfictionEtt rykte som startade något som inte borde ha skapats. "Jag bryr mig inte" ** Noel är inte "vanliga" Noel om ni förstår, han är mer kännslokall & en typ av en ren fuckboy. (Redan säger jag förlåt för dålig stavning & dåligt sammanhang ibland)