2.9

1.7K 31 2
                                    


Céline's perspektiv:

Är det fel av mig att få tillbaks mina känslor? Kommer det bli bra för oss om vi går tillbaks tillvarandra, de frågorna snurrar runt i mitt huvud dagligen. Är det verkligen värt att ta tillbaka någon som har sårat en så grovt & djupt?

Ett leende sprider sig på mina läppar när Noel drar in mig i en morgon kram. En kram jag aldrig vill ska ta slut, då jag vill kunna vara i hans famn i evigheter, kunna andas in hans underbara doft. Men det kommer aldrig att gå, för allt man vill tar alltid slut, som denhär kramen. Noel ger mig ett leende innan han går och brer sig en macka, jag studerar hans bara överkropp. Allt är perfekt, hade nästan glömt bort det. Om jag ska vara ärlig jag hade nästan glömt bort honom helt och det känns så konstigt. För den sidan av Noel som jag är med dagligen är den Noel jag fick känslor för. Den underbara, omtänksama & roliga Noel, inte den iskalla & fuckboyen Noel.

- "Vill du ha en macka, eller?" han tittar på mig, jag nickar svagt.

Jag går närmare honom, så att jag står bredvid honom och studerar honom när han brer mig en macka. Alla har haft den kännslan, när man tror tiden stannar och det bara är ni två i all oändlighet? Jag vet patetiskt, men den kännslan finns och det är just den kännslan som jag får just nu, med Noel. Hans leende som aldrig tröttnar ut mig, hela hans närvaro är bara helt underbar. Det enda jag vill är att han berättar att han har kännslor för mig, även fast det kommer att bli ett distans förhållande i ett och ett halft år, om jag inte väljer att flytta tillbaka till min familj. Men det skulle visa mig svag? Skulle de inte, alla vet att jag flyttade pågrund utav Noel, och att jag kommer tillbaka så fort vi har blivit vi igen kanske skulle vara patetiskt.

Jag lyfter upp ost frallan som Noel gjorde till mig, värdens gulligaste. Vi sätter oss på varsin barstol och bara pratar om allt möjligt. Om två dagar flyger dem tillbaks till Sverige, och lämnar mig här. Och när jag tänker på det får jag ont i hjärtat, mina ögon kan fyllas upp med tårar men jag gråter inte, utan jag är bara tårögd. Om jag fick välja skulle jag ha valt alla dagar i veckan att de skulle stanna här i ett år till.

- "Céline, jag vill gärna prata med dig o-" Noel avbryts av en skrikande Ludde.

- " GOOODMORGOOON" Jag ger han en "seriöst" blick och han bara tar upp sina händer framför sig och bakar sakta bakåt.

¨¨

Prinzaugustt, Macybrooke och 12

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Prinzaugustt, Macybrooke och 12.090 andra gillar detta inlägg.
@Celinelodge: 'Look at this hottie'

someone: Dyiiing
someone: Are you and Noel dating?
Macybrooke: OMGH
someone: I don't like you
someone: Lämna Noel ifred
someone: Varför är ens killarna med dig?
someone: That body doeee!!
Prinzaugustt: SÅ JÄVLA HEEEET!!!
someone: Är ni tsm???
someone: Uschhhh

__________________________

I knooow, länge sen tyyp??

De släppte sina biljetter idag om ni har missat det, och troligtvist ska jag gå i Stockholm!! IIIHHH så taggggggaaaadddd, men får det i julklapp isånnafall, dessutom spelar de i Stockholm tre dagar innan min födelsedag!!!<33 LIVING.

Jag bryr mig inte | Noel FlikeWhere stories live. Discover now