1.1

1.9K 26 6
                                    

Céline's perspektiv:

Philippamolander, prinzaugustt och 8

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Philippamolander, prinzaugustt och 8.590 andra gillar detta inlägg.
@celinelodge: 🌹 @prinzaugustt

Someone: Omghhh!!
Someone: Snälla ni e otp!!
Dantelindhe: Dejtaa<33
Someone: Håller med Dante!!
Philippamolander: Date!! ^^
prinzaugustt: 🌹<33

Jag skiter i. Noel Johan Ossian Flike, jag faller för dig. 'Vilken fin bild du la upp då' jag nickar. 'Jag vet haha' han lämnar en puss på min panna innan vi fortsätter kolla på Ice age 3. Ordet vänner snurrar runt i mitt huvud. Är det bara de vi är för honom? Är han såhär mot alla sina vänner? Vad vet jag. 'Är det nått?' jag skakar på huvudet. 'Nää' mitt huvud åker upp och ner för varje gång han skrattar åt alla de dåliga skämten.

**
Första natten utan Noel på en vecka. Mamma & pappa kommer bra överens med honom så de bryr sig inte om han är här i ett år eller inte. Tror nästan att de älskar honom. Philippa pratar jag med dagligen, i skolan & på sociala medier. Till och med hon tycker att jag och Noel "dejtar" men vi gör ju inte det. Även fast det skulle vara allt jag önskar just nu.

'Noeel <33' vill starta facetime. acceptera.

'Heeej' hans fina ansikte pryder min mobil. 'Skulle bara säga godnatt, saknar dig redan' han saknar mig alltså, ett leende placeras på mina läppar. 'Godnatt saknar dig mee' vi båda gör en puss mot kameran innan vi lägger på.

___________________________________

Åhhh de e ju fett gulligaaa!! Tycker ni att Noel borde få kännslor snart? eller har han redan det? vad tror ni, och ni som väntar på all drama & sånt det kommer ni får bara fortsätta läsa!!

Jag bryr mig inte | Noel FlikeWhere stories live. Discover now