Noel's perspektiv:
Mina läppar pressas emot flera olika tjejers läppar. Alkoholen i min kropp börjar sagta men säkert ta över min kropp, jag vet inte vad jag gör och jag kan inte behärska mig. Att träffa andra tjejer på engång efter ett kort varigt förhållande kanske inte är så smart, men vad ska jag göra åt saken? Mitt liv och jag gör exakt vad jag vill, knullar med vem faan jag vill utan att ett jävla ex ska dampa på mig mer än vad hon redan gör. Ett välbekant ansikte står nu framför mig, Kiara. Utan att tänka efter är mina läppar pressade emot hennes. Jag drar snabbt ifrån innan jag fortsätter att festa.
'Noel?' jag vänder mig om och där står hon som jag precis har tryckt mina läppar emot. 'Mm' hon ler ett stort flin som inte verkar ha en god mening bakom. 'Om du vill ha mig säg det bara' jag ger henne en konstig blick, även fast jag har alkohol i mitt blod är jag inte så borta. 'Jag vill inte ha dig' hon ger mig en äcklad blick. 'Om inte du skulle vilja ha mig skulle du inte ha kysst mig' 'Jag är en player, det betyder inte att jag vill ha dig för att jag kysser dig?' hon tittar på mig med samma flin på sina läppar. 'Vi får väll se'. Vadå vi får väll se? Hon har förstört tillräckligt, eh jag bryr mig inte.
Céline's perspektiv:
Jag går in på snapchat och ser att Kiara har skickat någon snap till mig. Jag klickar mig in på den rödaikonen som hon har ställt in på evighet. Jag känner hur mina ögon börjar vattnas. Bilden är på Noel som håller en päron cider i sin vänstra hand. Så nu hänger mitt ex och min så kallade "allra" bästavän som han var otrogen mot mig med, kul. Jag klickar mig in på chatten för att skriva ett litet meddelande till henne.
Kiaraaa <333
'Att du kallar dig min bästavän är ju så mycket bullshit. En bästavän hånglar inte med den andras kille?! Att vi har kännt varandra sen vi va tre år verkar inte ha någon större betydelse för dig, en riktig jävla vän ska vara lojal i alla lägen! Något du verkligen inte har varit. Du har varit extreemt jävla falsk så att det är sjukt, jag vill inte ha dig i mitt liv längre efter fjorton år som vänner. Ta bort mig överallt, du är nu officiellt blockad! Ha det så mysigt med Noel'Jävla idiot. Den tunga klumpen i min mage släppte i samma sekund som hon försvann från mitt liv, Kiara vem??
prinzaugustt, Axeljiggy och 9.289 andra gillar detta inlägg.
@Celinelodge: Hope you think of me & it fucks you upSomeone: Någon som kan förklara vad som hände mellan henne & Noel?
Someone: Varför gjorde ni slut??
Someone: Såg du Noels inlägg!!!!????
Axeljiggy: Eyyy Savage!!<3
Someone: OMGH alla tänk er Céline & Ludde!!! Eller typ Danteee??!!
Someone: Liiiiv^^^^^
Prinzaugustt: Jag tänker på dig varje dag & mitt liv e helt fucked up
Celinelodge: Karma.. @prinzaugustt
________________________________
Asssssååååå saknar dooom
YOU ARE READING
Jag bryr mig inte | Noel Flike
FanfictionEtt rykte som startade något som inte borde ha skapats. "Jag bryr mig inte" ** Noel är inte "vanliga" Noel om ni förstår, han är mer kännslokall & en typ av en ren fuckboy. (Redan säger jag förlåt för dålig stavning & dåligt sammanhang ibland)