Koş ve çarpış benimle. Kinetik bir patlamanın potansiyel suçluları ilan edilelim. Belimden kavra ve dans et benimle. Ölü ruhların ayaklanışının sebebi gülüşündeki hayat enerjisi. Asmaları yeşertecek güzellikte gözlerindeki yeşil ışık zerreleri. Ceketinin iç cebindeki üç mermiyi yuttum. Böyle sev beni diye. Her an kaybedecekmiş gibi bak bana diye. Evrenin en gizli yerlerine yağmurlar yağdır, bizi orada ıslat. Kalın giyin ama ruhun çıplak kalsın. Öyle sus ki tüm kulakların zarları patlasın. Yanıma otur. Yanım sıcak ve kurak. Bahçemi yağmurlarınla nemlendir. Bana içini aç. Bana yaralarını aç. Eteğime bastın. Kuyruğuma bastın. Öfkemi içimden sök sokak kedilerinin önüne at. Bu Dünya koca bir radyoaktif kütle. Bizse kanserli hücreler. Beni tümörlerimden arındır. Son evremdeyim. Yeterince ölümcül göz yaşlarım ve çığlıklarımla kıyameti kopartabilirim. Beni Nuh'un gemisinin pervanelerinde parçala. Kalbimi yaşlı avcının öldürdüğü geyiğe ver. Kırmızı pabuçlarımı ayakları üşüyen Kibritçi Kıza hediye et. Toprağıma papatyalar dikmeyi unutma. Her gece beni göz yaşlarınla yıka. Evimdeki o kara kediye günde 21 kez sevgini sun. Çocuklarımı doğurmayı unutma. Her ayın 21'inde saat 21.21 de kendimi yok edişimin şerefine 21 kere öldür kendini şarap kadehimde. Böğürtlenli şaraplar ısmarla köprü altı sahiplerine. Son kez gözlerime bak. Evine girmeme izin ver. Botlarım çamurlu paspasını kirlettim. Evine son kez gelip sana veda edeceğim. O çok sevdiğin küpelerimle süsle beni. En güzel halimle uğurla yalnızlığıma ya da yeni kalabalığıma. Sonsuz güzelliğinle izlemeye devam et gece pencerenden sızan ışığın belirginleştirdiği sigara dumanının saçlarının arasında süzülüşünü. Hep özleyeceğim o kendiliğinden daireler oluşturan gri nefesinin odanda dağılışını. Çok yükseklere çıkıp beyaz duvaklar ve yeni hayatlar hayal edilen o yerde ölümü tadacağım aşağı düşerken. Gazetelere çıkacak süzülüş haberimi "düşüş" olarak yorumlayacaklar. Aldırma. Düştüğüm yerden nasıl yükseldiğimi yazacak şairler ve ceketlerini ilikleyecek karşımda tüm ayyaş köpekler. Uyurken maşuklar beni ve Galata'yı anacak aşıklar.