Yere eğilip, gözlerimi kapattım. Ölmek istiyordum. Sonra büyük bir ses duydum. Korkudan bayılmıştım.
Gözlerimi açtığımda odamdaydım. Kıyafetlerimi biri değiştirmişti. Yatağımdan kalktım. Başım ağrıyordu. Pencereye doğru ilerledim. Sadece kuş cıvıltılarını sesini duyuyordum. Mutluydum.
Birden annemin bağrışlarını duydum. Hızla odamdan çıkıp , sesin geldiği yere doğru gittim. Annem bir köşeye çekilmiş ağlıyordu. Annemin yanına gittim.
"Noldu anne ? Niye ağlıyorsun?
"Birşey yok kızım" diyip , gülümsemeye çalıştı. Kapı açıktı. Annem ve ben evde tek başımıza yaşıyorduk. Ama burada 3. Bir şahıs vardı. Hemen dışarı çıktım. Evimiz ıssız bir yerdeydi. Etrafa baktım.
Etrafta kimse yoktu. Arkama döndüğümde , annem bana korkunç bir şekilde bakıyordu. Saçları one gelmişti. Ağzından kanlar geliyordu.
" Anne iyi misin" dedim.Bana sırıttı. Ve bana doğru koşmaya başladı. Ben de ondan kaçmak için , koşmaya başladım. Gerçekten çok korkuyordum. O benim anneme pek benzemiyordu doğrusu.
Artık koşacak gücüm kalmadı. Halsiz bir şekilde yere düştüm. O kız yanıma doğru geldi. Beni kucaklayıp , eve doğru götürdü . Ama ben yarı baygın bir şekildeydim.
" BENI BIRAK" dedim. O kızı iktirip kaçtım. Artık peşimde değildi. Baya bir uzaklaşmıştım. Heryerde insanlar vardı. Bir eve girmem lazımdı. Bir eve doğru yaklaştım.
Evin kapısını çaldım . Karşımda yakışıklı bir bey efendi vardı. Bana samimi bir şekilde gülümsüyordu." Hey sen kimsin?"
" Ben yu jin , lütfen bana yardım edin."
" Bu isim bana tanıdık geldi, sen yoksa **** okulunda okudun mu?"
" Evet"
"Beni tanıdın mı? Ben young min."
"Aa evet young min .Lütfen beni içeri al çok korkuyorum."
"Hadi gel içeri" dedi. Bende gittim . Artık o ıssız yerden kurtulmuştum. Evin balkonuna gittim. Her yerde insanlar vardı. Burada güvendeydim. Ama annem neredeydi? O kız nasıl , annem gibiydi?
Ve o kız kimdi ?Umursamayip , kendimi yatağa attım . Dinlenmek istiyordum . Kısa sürede uyudum.
Vote ve yorumları unutmayııın.💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN OYUNU《JEON JUNGKOOK》
LosoweKibirli , züppe bir kötü çocuk = jeon jungkook Ailesini kaybetmiş , masum , saf kapli= Yu jin Birbirinden nefret eden bu ikilinin zorlayıcı, nefret dolu aşklarını okumaya ne dersiniz??