Bu jungkooktu. Karşımdaydı. Siyah takım kıyafetle hemde. İlk kez onu böyle görüyordum.
Şaşkınlığımı atlatamadan , o konuşmaya başladı:
- Demek iş için geldiniz? dedi.
- E-evet, dedim kekeleyerek.
- Peki. Bugün başlayabilirsiniz. Dışardaki Merve Hanım size yardımcı olur. Şimdiden yeni işiniz için başarılarınızı dilerim.
Ağzım 5 karış havadaydı. Jungkook benle çok cömert konuşuyordu.
- Teşekkür ederim, dedim. Yerimden kalktım. Kapıya doğru yürümeye başardım. Gitmeden önce son kez ona baktım. Önündeki dosyalarla ilgileniyordu. Kapıyı açıp , kendimi koridora attım.
Berk beni görünce yanıma geldi.
- Nasıldı güzellik?
- İ-iyidi.
- İşe alındın mı? dedi cart cart sakız çiğneyen kadın.
- Evet alındım , dedim. Yaprak bunu duyunca sevinçten bana sarıldı.
- Şey Merve Hanım kim? dedim.
- Ben , dedi sakız çiğneyen kadın.
İsmini öğrendiğim iyi oldu.
Berk ve yaprak yanımdan ayrıldı. Merve Hanım ise nerede calışacagımı gösterdi.
Masama oturmuş , önümdeki bilgisayara bakıyordum. Kafam karışıktı. Jungkook gibi birisi bu şirketin patronu . Yetmezmiş gibi beni tanımıyor gibi rol yapıyor. En önemlisi ise o takım kıyafetle çok daha yakışıklı. Hem ben onun asistanıydım. Tek yaptığım şey ise bilgisayara bön bön bakmaktı. Canım sıkılmıştı.
Kapı tıkladı. Kendimi patron gibi hissetmiştim.
Özgüven içerisinde :- Gir ,dedim. Merve Hanım ' dı.
Elindeki dosyalarla yanıma geldi.
- Şu götünü kaldır ve Jungkook Bey 'in yanına gidip bu dosyaları imzalattır , dedi.
Benle nasıl böyle konuşurdu?
- Siz hangi cürretle-...
- Tamam tamam hadi imzalattir , deyip odamdan çıktı.
Koca götlü kadın. Dosyalar fazlaydı. Bunları nasıl taşıcaktım .
Taşıyabilmiştim. Ama önümü göremiyordum. Jungkookun kapısının önüne gelebildim.
Ama kapıyı nasıl açıcaktim?
Tekmelemekten başka çarem yoktu. Sağ bacağımı havaya kaldırıp , kapıya vurdum.
- Kapıyı açar mısın ? diye bağırdım.
Kapı açılınca , dengemi kaybettim. Ellimdeki dosyalar yere düştü ama ben düşmedim. Jungkook beni tutuyordu. Eli belimdeydi. Gözleri ise benim gözlerimde. Neredeyse kalbim çıkacaktı.
- Romantik anınız bitiyse , şu kızı odadan at , diye bir ses duydum.
Bu bir kızdı. Koltukta bacak bacak üstüne oturmuş bir KIZ!!!
Benim gibi minik bir eteği vardı. Sarışındı . Ve mavi gözlü. Saçları dağınıktı. Neden dağınık olduğunu düşünmek bile istemiyordum.
Jungkooku sert bir şekilde kendimden çektim. Yerdeki dosyaları almaya başladım. Jungkookta bana yardım etmeye başladı. Ama ben ağlamak üzereydim. Jungkook topladığı dosyaları masasına koydu.
Bende elimdeki dosyaları masaya koydum. Jungkooka bakmadan:
- Bunlar imzalanacak. Daha sonra almaya gelirim. Siz işinize bakın , dedim sinirle. Kıza saçlarımı savurup gittim. Piçler.
Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Banane ondan. Offff.
Odama gittim.
Eve gitmeme 1 saat vardı daha. Sıkılmıştım. Aniden kapı açıldı. Bu jungkooktu. Ardından kapıyı kilitledi.
Yanıma gelip , bileğimi sıkıca kavradı.
- Bırak bilegimi, dedim.
Beni duvarla kendi arasına aldı.
- Bu ne terbiyesizlik!! Benim şirketimde bana nasıl emir verebilirsin?? diye kükredi.
- BIRAK KOLUMU , dedim.
Kolumu bıraktı.
Ondan kurtulunca ona tokat attım. Bu özgüven nereden geliyorsa artık.
- Bak jungkook hala evliyiz. Ama sen sayısız kızla yatağa giriyorsun. Bu benim hoşuma gitmiyor. BOŞANALIM !! dedim.
- Ama ben boşanmıcam , deyip kapıya yaklaşıp giderken:
- Hani özgürdüm ? dedim.
- Artık evimde değilsin. Istediğin erkekle yatağa gir. Fotoğraflarını bana atmayı unutma. Sen sadece bu konuda özgürsün , deyip gitti.
Gözlerimdeki yaşları artık bırakmalıydım. Içeride çok kaldılar çünkü. Yere çömeşip, ağlamaya başladım.
Bıkmıştım artık. Beni bırakmıyordu. Nereye gidersem hep o var. Ondan nefret ediyordum.
Kapının birdaha açıldığını duyunca:
- Çık git istemiyorum seni, diye bağırdım.
Gözlerimle ona baktığımda bu berkti.
Yanıma geldi. Bana yardım etti. Ona da herşeyi anlattım. Ve hala ağzı açık bana bakıyordu.
Çenenin altına dokunup, yukarıya doğru , ağzını kapattım.
- Berk senden birşey isteyeceğim.
- Hı? Benden mi? Peki söyle.
- Sevgilim rölünü oynar mısın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN OYUNU《JEON JUNGKOOK》
РазноеKibirli , züppe bir kötü çocuk = jeon jungkook Ailesini kaybetmiş , masum , saf kapli= Yu jin Birbirinden nefret eden bu ikilinin zorlayıcı, nefret dolu aşklarını okumaya ne dersiniz??