Nediyordum ben? Sırf bana yardım ediyor diye ona aşık olmamalıydım. O da jungkook gibi kötü olabilir. Kendimi jiminden çektim.- Yardımın için teşekkür ederim ama benim gitmem gerek , dedim. Oradan uzaklaştım.
Okul müdürün kapısının önünde durdum. Kapıyı hafifçe tıklattım.
- Girin.
İçeriye girdim. Müdür eliyle karşısındaki koltuğu gösterdi. Oraya oturdum.
- Evet . Noldu? Sorun mu var?
- Evet . Ben artık bu okulda okumak istemiyorum.
- Neden ?
- Bazı kişilerden bıktım. Çok üstüme geliyorlar. Lütfen fikrime saygı duyun.
- Peki.
Birkaç işlem yaptıktan sonra , okuldan ismim silinmişti.
Artık bu okulda okumak istemiyordum. Müdürün odasından çıktım. Bahçeye doğru yol aldım. Birden birisi kolumdan çekip, beni karanlık bir odaya soktu. Sonra da ışığı açtı. Bu jungkooktu.
- Sen naptığını sanıyorsun? Bırak beni!!!
- Bak yu jin neden okuldan gidiyorsun? Benim yüzümden mi??
- Evet senin o iğrenç yüzünü görmek istemiyorum.
- Ne dedin sen?Diyip beni duvarla kendi arasına sıkıştırdı. Çok fazla yakınlaşmıştı. Nefes alış verişlerim bozuluyordu. Dudağıma yaklaştı. Resmen beni opücekti.
Birden kulağıma eğilip:
- Annenin yerini merak etmiyor musun??
Birden ellerimle onu kendimden uzaklaştırdım.
- Onun yerini biliyor musun??
Sesim ağlamaklı çıkıyordu.
- Hahaha bilmem. Öğrenmenin tek yolu var.
- Ne ?
- Gece 00.00 da bu ********* adrese gell.
- Ne dedin??
- Dedigimi duydun.
Diyip , odadan çıktı. Gözyaşlarımı serbest bıraktım.
_________________________________
Saat 00.00 olmasına 5 dk kaldı. Ben ise jungkookun verdiğin adresin tam önündeydim. Karşımda bir ev vardı. Korkunç gözüküyordu. Yavaş adımlarla eve yaklaştım. Kapıyı tıkladıgımda kapı kırıldı.
Her taraf kırık dökükdü. Sadece masanın ortasında duran bir gaz lambası yanıyordu.
- Kimse var mı?? Diye bağırdım.
Etrafta tıkırtılar duydum. Önümden birşey geçtiğini hissettim.
- Demek geldin.
Etrafa baktığımda , sesin sahibini bulamadım.
Ses tanıdık geliyordu. Birden arkamda bir el hissettim. Arkama döndüğümde şok olmuştum. Dilim tutulmuştu. Gözyaşlarım gözlerime hücum ediyordu. Titreyen sesimle :
- Anne, dedim.
Vote ve yorumları unutmayın❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN OYUNU《JEON JUNGKOOK》
DiversosKibirli , züppe bir kötü çocuk = jeon jungkook Ailesini kaybetmiş , masum , saf kapli= Yu jin Birbirinden nefret eden bu ikilinin zorlayıcı, nefret dolu aşklarını okumaya ne dersiniz??