~11.BÖLÜM~

6.2K 316 119
                                    

Masada oturmuş kahvaltı ediyorlardı. Onları gizlice izlemeye başladım.

Aralarında konuşuyorlardı.

- Young mon son horikason.

- Hey aptal ağzın doluyken konuşulmaz.

- Peki peki yuttum. Eee hala okula gidiyor musun?

- Hayır bıraktım.

- Benim için mi?

- Hahaha bilmem.

Young min' nin yüzü kızardı.

Acaba bunlar birbirini seviyor muydu?

Aslında bunlar bana ilham vermişti. Ben de yu jin' e iyi davranabilirdim. Kendimi ona aşık ettrirdim. Ve sonra onu karanlığın içinde tek başına bırakırdım. Bu iyi fikirdi. Onları evlerine dönene kadar takip ettim.

Gece geç saatlerde yu jin' ni kaçırabilirdim. Evin ışıkları söndüğünde işe koyuldum. Açık pencerelerden birine girdim. Burası yu jin' nin odasıydı. Onu kucaklayıp , kendi malikaneme götürdüm.

Hahaha ben harikaydım. Sen şimdi görüceksin yu jin.

Yu jin' nin ağzından ~

Sabah gözlerimi açtığımda , şok oldum. Beni buraya kim getirmişti. Lanet olsun. Birden kapı aniden açıldı. Bu jungkooktu.

- Niye beni buraya getirdin?

- Bak yu jin aslında senin iyiliğini düşünüyorum. Young min aslında kötü birisi. Seni kendine çekiyordu. Çünkü senden nefret ediyor. O gece young min ' nin elinde bıçak gördüm. Seni öldürmek istiyordu. Ona engel olmaya çalıştım . Ama olmadı. Bende seni buraya getirdim.

- Yalan söylüyorsun. Sen hem bunları nereden gördün ki?

- Beni geç saatlerde eve çağırdı. Inan bana yu jin.

- Bilmiyorum.

Jungkook hakli olabilir miydi? Oldukça korkmuş gözüküyordu.

- Peki hadi gel bizimle kahvaltı et.

Kafami aşağı yukarı salladım. Odadan çıktı.

Bende kendimi gelince , kahvaltıya geçtim.

Yine masa doluydu.

- oooooo kim gelmiş , dedi j- hope.

- kapayın çenenizi !!, gel benim yerime otur , dedi jungkook.

Bunu jungkook mu demişti. Sandalyesinden kalktı. Ve yanıma yaklaştı. Sıcak bir gülümse vardı yüzünde. Elimden tuttup, beni sandalyesine otturtdu.  İstemsizce sırıttım.

Kahvaltı mı güzelce yaptım. Jungkook başımda dikilmiş beni izliyordu. Bir an utandım.

- Yu jin, evi toplarsın , dedi suga.

Ve masadan kalkıp gittiler , jungkook hariç.

Bende sandalyeden kalktım.

- Bana niye öyle bakıyorsun? dedim.

- Çok tatlı yemek yiyorsun.

Yanaklarımın kızardığını hissedebiliyordum.

- Teşekkür ederim , dedim  utanarak.

Jungkook sırıttı.

-Evi temizlemende yardımcı olabilirim, dedi bir an.

Şaşkınca " olur" dedim.

Ve evi temizlemeye başladık. Ayrı odaları temizliyorduk.

Ben jungkookun odasına gittim. Etrafı temizlemeye başladım. Temizlik yaparken gözüme birşey çarptı. Bu Jungkookun bebekliğinden  bir fotoğraftı. Ve çıplaktı.

Odada kahkaha sesim yankılandı. Bunu jungkooka göstermeliydim . Onu aramaya koyuldum.

Pencereleri siliyordu. Ve oldukça acemi gözüküyordu.

- Jungkook elimde gizli birşey var, dedim.

- Neymiş o ? Dedi sırıtarak.

Fotoğrafı yukarı doğru tuttum.

- Bu, dedim.

Jungkook resmi görünce utandı.

- Yu jin bırak onu, dedi.

- Bırakmam , kolaysa yakala , dedim.

Ve koşmaya başladım. O da beni kovalıyordu. Evin içini resmen turladık. Kendi odama doğru koştum. Yatağımın üstüne çıktım.

- Yakalayamazsın beni , dediğim an jungkook üstüme atladı. İkimiz yataga doğru düştük. Jungkook benim üstümdeydi.   Bir elide fotoğrafta. Fotoğrafı elimden çekip  aldı.

- Yakalarım seni, dedi.

Lanet olsun , şuan üstümdeydi ve yetmezmiş gibi kalkıcağına sırıtıyordu.

Onu ellerimle iktirdim. Yatakta yuvarlandı. Onun bu hâline güldüm. O da yanındaki yastıklardan birisini yüzüme fırlattı.

Bende boş dururmuyum.  Ben de yastık alıp , ona fırlattım. Ve böyle devam etti. Birbirime yastık fırlatıp , gülüyorduk. Tam onun yüzüne atış yapıcakken , yastığımı elimden aldı. Beni yatağa itti. Ve üzerime çıktı.

Nolduğunu anlamadım. Yüzünde piç smile vardı.Ellerini karnıma   getirdi. Ve gıdıklamaya başladı. Ve bende normal olarak gülmeye ...

- Yap- yap maağggg kkkkkkk jung - jungkoookkk.

Birden odanın kapısı açıldı. Bunlar;

Jin
Suga
Rap monster
V
J- hope
Jimin

Ağızları 50 cm açıktı. Jungkook üzerimden hemen kalktı.

- Birden garip sesler duyunca merak ettik, dedi rap monster.

- Oooooo jungkook yatakta kırılmış, dedi suga.

Kırılmak mı? Yatak cidden kırılmıştı. Lanet olsun. Rezil oldum.

- Biz sizi rahatsız etmeyelim , dedi j- hope.

- Aynen  , kaldığınız yerden devam edin , dedi v.

Ve odadan çıktılar.

- Bende çıkmalıyım. Oldukça iyi eğlendim , dedi jungkook.

Ve kırık yataktan kalktı. Gitmeden önce son kez bana yaklaştı. Veeeee yanağımdan küçük bir öpücük kondurdu. Hızlıca odadan çıktı.

JUNGKOOK BENİ ÖPMÜŞTÜ. O BENİ ÖPMEK. AĞGGGGGGG












AŞKIN OYUNU《JEON JUNGKOOK》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin