Selam.
Eminim hekes duymuştur. Melisa olayını.
Normalde böyle bir bölüm atmam ama melisa benim ilkokuldan arkadaşımdı. Olayı öğrendiğimden beri inanamıyorum.
Olayı bilmeyenler için söylüyorum. Melisa, babasından gördüğü pisikolojik baskı yüzünden,intihar etti. Bir baba nasıl kızının ölmesini ister ki? Ona intihara teşvik etmek için eve halat dahi getirmiş. Nasıl bir babasın sen?Ve melisa sırf k-pop dinliyor diye " iyiki ölmüş" vb. Yorumlar yapıldı. İğrençsiniz.
Nasıl bir zihniyetesiniz ? Ve melisa kpop dinliyor diye intihar etmedi. Babasının baskısı yüzünden oldu bunlar.Bts gidin kendinizi öldürün demiyor tam aksine" kendinizi sevin" diyor.
Her zaman bir gülüş soluyor, onlardan birinin melisa olacağını aklımın ucundan bile geçiremezdim. Üzgünüm hemde çok.
Onunla ilkokul 3 de tanışmıştım. Okula annesiyle gelmisti. Onunla arkadaş olmustuk hemen. 1 yıl boyunca aynı sınıftaydık . Onunla geçirdiğim anılar gözümde canlanıyor. Onların evine gidip, oyuncaklarla oynardık. Nereden bilebilirdim ki onun bir gün intihar edeceğini...
İlkokuldan sonra birdaha görüşmedik. Taşınmışlardı zaten.
Dünde bu kötü haberi aldım. Keşke onunla hala arkadaş kalabilseydik. Onun yanında olurdum daima. Kendime kızıyorum. Neden yanında değildim? Neden farkedemedim. Bu durum beni çok üzüyor. Özür dilerim meleğim.
İntihar asla bir çözüm değil. Sonuna kadar savaşmalısınız. Eminim hepimizin sorunları var ama hep güçlü kalmalıyız . Onlara inat. Hayatı sevin kendinizi sevin. Mutlu olun. Hayat kısa. Ne zaman ne olacağı belli değil.
Üzgünüz Melisa'm. Seni koruyamadık. Seni çok seviyorum. İnşallah gittiğin yerde daha mutlusundur. Bu dünya çok acımasız. Huzur içinde uyu meleğim💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN OYUNU《JEON JUNGKOOK》
De TodoKibirli , züppe bir kötü çocuk = jeon jungkook Ailesini kaybetmiş , masum , saf kapli= Yu jin Birbirinden nefret eden bu ikilinin zorlayıcı, nefret dolu aşklarını okumaya ne dersiniz??