Chapter 10

282 22 7
                                    

Sziasztook! Bocsi, hogy ilyen későn rakom ki a részt, de teljesen kiment a fejemből így csak most este tudtam megírni. Ennek köszönhetően egy picit rövidebb is lett a szokásosnál, amit nagyon röstellek, de ez most így sikerült.
Ne felejtsétek el, hogy mostantól vasárnaponként vannak részek és csak heti egy. Jó olvasást és hagyjatok magatok után nyomot ❤❤

^^ 3 Hónappal Később ^^

Három hónap és egy nap telt el az első randink óta. Immáron 2 hónapja egy párt alkotok Scott-tal. 4 héten keresztül randiztünk csak, és pontosan az első randinkhoz képest pontosan 1 hónapra kérdezte meg, hogy leszek-e a barátnője. Boldogan jelenthetem ki, hogy a kapcsolatunk felhőtlen, de nincsenek meg azok a bizonyos pillangók a hasamban amikor hozzán ér vagy megcsókol. Csupán egy kellemes érzés kerít hatalmába az érintései után. Nem érzem nála azt a bizonyos pluszt, hogy hozzá szeretnék menni és vele szeretném leélni az életem. Egyszerűen csak szeretem, nem szerelmileg, de nem is barátilag, több mint egy barát a számomra, viszont ez kevés ahhoz, hogy vele akarjam leélni az életem. Az egész kapcsolatunkat csak egy fellángolásnak érzem.
Nem Scott-tal van a baj, mert egy csodás ember. Mindent megtudok vele beszélni és ő is mindent megoszt velem, de van egy olyan sejtésem, hogy ez csak egy bizalmas barátság-extrákkal kapcsolat.
Megosztotta velem, hogy ő is egy csúnya szakításon van túl, az én helyzetemhez hasonlóan.

Több, mint valószínű, hogy mind a kettőnknek azért volt szüksége erre a kapcsolatra, hogy felejteni tudjon. A cél ez volt, de nagyszerű barátra leltünk egymásban.

A munkát immár majdnem 3 teljes hónapja megkaptam, mivel a próbaidőn sikeresen teljesítettem. Mostanában csak a papírmunkával foglalkozom, mert Harry minden száma fel lett véve, így mostanában fellépésekre jár, én pedig az azzal kapcsolatos dolgokat intézem. Persze felmerülhet, hogy Harry-n kívül senki sincs a Columbia Records-nál akinek fel kéne venni a hangját és segíteni tudnék ott. Sokan vannak még mások is, viszont mivel én Jeffrey aszissztense vagyok ő pedig Harry-t menedzsereli így amíg el nem végzem az egyetemet, csak Styles felvételeinél fogok segédkezni.

A Harry-vel való kapcsolatunk sokat változott az eltelt idő alatt. Noha nem jó irányban, legalább is a számára. Nekem nem számít mivel csak a munkám - és néha Scott - miatt járok be, nem pedig azért, hogy a fiúval jobb legyen a kapcsolatunk. Ha úgy vesszük javultak az érzéseim iránta. Már nem utálom. Elviselem mint egy munka társat. Köszönésen kívűl és a koncertekkel, interjúkkal kapcsolatos dolgok megbeszélésén kívűl semmi fajta kommunikáció nem történt köztünk. Nem próbál meg nyomulni azóta, hogy látott minket Scott-tal csókolozni. Szerintem tiszteletben tartja, hogy egy párt alkotunk és így már nem nyomul. Vagy az is lehet, hogy barátnője lett, bár arról már rég értesült volna a fél világ a média miatt.

°--------°

Épp az autómban ülök a délutáni csúcsforgalomban, amikor felcsendül Harry új száma a rádióban, egy minitumban a telefonom csengő hangjával. A készülék kijelzőjén Scott mosolygós arca jelenik meg. Egyből felveszem hátha valami fontosat akar közölni velem.

-Szia Drágám! Valami gond van?

-Szia Rhea! Hát nem tudom gondnak nevezzem-e -sóhajt fel- Beszélnünk kell!

-Uhm... Akkor mindjárt ott vagyok nálad- mondom a telefonba majd egy köszönés után bontom a vonalat.

Kis idő után valóban odaérek Scott házához. Becsengetek majd miután feltűnik a fiú gondterhelt arca intésére belépek a lakásába. A nappaliba érve helyet foglalok mellette a kanapén, ő pedig testével felém fordul, majd egy nagy sóhajtás után bele kezd a monológjába.

- Figyelj Rhea én arra jöttem rá, - itt nyelt egy nagyot majd folytatta- hogy szeretlek, de nem úgy ahogy kellene... Nem érzem azt a bizonyos pluszt. Csak barátként tekintek rád. - egy pillanatra lehunyta a szemeit, hogy végig gondolja a mondani valóját, majd újra kinyitva őket így folytatta - Egy csodálatos lány vagy. És én vagyok a leghülyébb ember, hogy nem tudlak úgy szeretni, mert mindenkinek egy olyan emberre lenne szüksége mint te. De ugyanakkor szükségem volt erre a két hónapra veled, hogy túl legyek Nessa-n. ( Vanessa: Scott exe, aki feljebb említve volt szerk.) Nem akarom, hogy úgy érezd kihasználtalak, mert erről szó sincs. Csodálatos volt a veled töltött idő, de csak mint egy barát. Ugyan is rájöttem valamire. - nyelt egy nagyot, mintha nehezére esne kimondani - Már amikor együtt voltunk Vanessa-val is furcsa dolgokat fedeztem fel magamon. Amiket valószínűleg ő is észrevett, ezért lépett félre, majd szakított velem. - sóhajtott egyet.

- De Scott mi a gond? Ha arra van szükséged teljesen megértelek. Maradjunk barátok. Én sem éreztem azt a bizonyos pluszt. És ugyan ez a helyzet, ma gondolkoztam rajta. Én sem akarom, hogy kihasználva érezd magad miatta, de melletted akartam elfelejteni David-ot. Ami sikerült is - halványan elmosolyodtunk mind a ketten. Meg szorítottam a kezét egy fajta jelként, hogy folytassa a mondani valóját.

- Többek között nem csak azért volt szükségem rád, hogy Nessa-t elfelejtsem. Sőt őt nem is kellett elfelejtenem - kínosan felnevetett. Nekem pedig egyre csak bonyolódtak a szálak és nem értettem mire akar kilyukadni - Ohhmm... Nehéz ezt kimondani. Kigondolva könyebben ment. - újabb kínos nevetés. Én pedig teljesen összezavarodtam - Szóval, az utóbbi fél évben nem kötöttek le a lányok a figyelmem. Huhh... A fiúkat kezdtem el figyelni és volt, hogy nagyobb gondom is akadt ha strandon voltunk. - kezdtem sejteni, hogy mire akar kilyukadni, de végig hallgattam a mindandóját - Rhea, azt hiszem meleg vagyok...
















































All the love:
xXPXx

Sweet Creature [ H.S. ] (BEFEJEZETLEN)Where stories live. Discover now