Season 2; Chapter 1

215 20 21
                                    

Mivel Harry-nek még minimum egy hetet bent kellett maradnia a korházban az utólagos vizsgálatok miatt, minden kérlelése ellenére ideiglenesen én is beköltöztem hozzá. A kórházi szobája eléggé felszerelt volt és tiszta, az utóbbi viszont igen ritka, de véleményem szerint az is közre játszhatott ebben, hogy ő volt Harry Styles. A kórteremhez tartozott, egy külön fürdőszoba zuhanykabinnal és a vőlegényem ágyánk kívűl, plusz egy ágy, amit én foglaltam el. Ha bár minden vágyam az volt, hogy mellette aludhassak, szüksége volt a pihenésre. És amiért az az ágy olyan pici volt, ezt mellettem nem tehette volna meg, így úgy döntöttem külön alszunk.

°°°

Reggel hat óra környékén iszonyatos hányingerre keltem, és mivel éreztem, hogy az a minimális étel, amit az előző nap folyamán bevittem a szervezetembe ki fog jönni, szélsebesen pattantam fel az ágyból, majd a fürdő ajtaját kicsapva, rohantam a wchez.
Nem tudom hanyadik alkalom volt már ez akkor, de kezdtem egy kicsit aggódni.
Igyekeztem halk lenni, ami csakugyan sikerült is, ugyanis a vőlegényem nem ébredt fel semmire.

Mikor visszamentem a szobába, megdöbbenten vettem tudomásul, hogy még sem jött össze az afféle elméletem, hogy ne ébresszem fel Harryt.

-Baby, nem szeretnél elmenni egy orvoshoz?-nyújtózkodott egy hatalmasat.

- Nem, nem kell. Biztos csak egy gyomorrontás és - folytattam volna a monológom, arról, hogy nem fontos az orvos, de Hazz a szavamba vágott.

- Mióta tart ez?

- Egy- egy és fél hete - sütöttem le a szemeim, mivel tudtam, hogy ebből úgy sem jövök ki, és el kell mennem orvoshoz. Már pedig én utálom az orvosokat.

- Nyuszi, ez biztos nem gyomorrontás, ha már ennyi ideje tart. Muszáj elmennünk megnézetni, hogy mi van veled. Lehet, hogy egy vírus, azt pedig kezelni kell. Ha gondolod elkísérlek.

- Nem, nem. Neked most pihenésre van szükséged. Feküdj vissza aludni, én pedig akkor elindulok az orvoshoz és amikor felkelsz már itt is leszek - vőlegényem válaszként csak bólintott, majd elém lépett és egy csókot nyomva a homlokomra kilépett a fürdőszobából, egyenesen az ágyához amibe bedőlve, pillanatokon belül elnyomta az álom. Magamra húztam egy kék, koptatott farmer nadrágot és Hazz egyik egyszerű, fekete pólójat, mivel nem szerettem volna pizsamában beállítani a nőgyógyászhoz, hogy "baszki vizsgálj már meg, azt hiszem terhes vagyok. Már egy pár hete késik, de még csak most vettem észre, mert a barátom, az az már a vőlegényem egészen tegnap reggelig kómában volt". Ki kellett találnom valami kúltúráltabb szöveget, azt hiszem...

°°°

A nőgyógyászom rendelőjenek várótermében ültem, a körmeimet rágva. Nyílván megfordultam már itt egy párszor, például amikor fogamzásgátló tablettát szerettem volna felírtani. Na, igen, valószínűleg a tabletta a bűnös, ezáltal mi pedig beletartozhatunk, csupán abba a pár százalékba, akiknek védekezés melett is össze jöhetett egy baba.
Istenem... nem is biztos, hogy terhes vagyok még. Lehet, hogy az idegesség miatt késik, emellé pedig egy vírust is benyeltem. Igen, biztos így lesz, nincs okom aggodalomra.

Gondolataimból Dr. Fox titkárnőjének hangja rántott ki, aki szólt, hogy az orvosom megérkezett, bemehetek hozzá.
Illedelmesen, minden idegességemet leküzdve kopogtattam az ajtón, majd miután meghallottam a benyitásra engedélyező szót, be is léptem a világos kék és halvány szürke vizsgálóterembe, ami mindenféle szükséges eszközökkel fel volt szerelve.

Sweet Creature [ H.S. ] (BEFEJEZETLEN)Where stories live. Discover now