Harry-vel a kanapénkon feküdtünk. A közös kanapénkon. A közös házunkban lévő kanapén. Hihetetlen még csak belegondolni a helyzetbe is, hogy egy lakásba költöztünk, - mivel persze, igent mondtam a kérdésére, miszerint össze költöznék-e vele - másoknak elhamarkodottnak tűnhet ez a döntés, hogy kicsit több, mint egy hónap múlva összeköltöztünk, de én úgy érzem, - és remélem Harry is - hogy a mi esetünk különleges és nem hoztuk meg hamar és hirtelen ezt a döntést.
A kanapé elég széles volt ahhoz, hogy ketten kényelmesen elférjünk rajta fekve. Harry belül feküdt, én pedig - logikusan kikövetkeztetve - kívül helyezkedtem el. Barátom nagy mancsait a derekamon pihentette, nagy ujjával pedig apró, lágy, simogató köröket írt le a pólóm alatt lévő csupasz bőrre. Én fehér pólóján átrajzolódott tetoválásait simogattam és rajzolgattam át mikor melyik kezemmel, miközben apró semmiségekről beszéltünk. A háttérben halkan, az MTV-n játszódó zenék mentek.
Éppen csendben fürkésztük egymás arcát, amikor meghallottam a tv-ből felcsendülni a Kiwi tipikus kezdő dallamát, ezzel együtt az előttem fekvő adonisz hangját is. Felpattantam a helyemről, majd a távkapcsolóért nyúltam és feljebb emeltem a hangerőt. Csípőmet a zene ritmusára kezdtem mozgatni és teljesen kizártam mindent az elmémből. Egyedül a zene bódító ritmusára figyeltem, na meg persze arra, hogy ne menjek neki semminek a nappaliban. A szám végeztével két kar fonódott a derekamra, amik szorosan tartottak engem. Az ugrálásom hatására kipirosodott arccal fordultam meg Harry karjaiban. Arcára felnézve láttam, hogy szemei sötétebb árnyalatot vettek fel és vágyat véltem felfedezni bennük.- Annyira gyönyörű vagy..-duruzsolta fülembe, majd a nyakamat kezdte apró, nyálas puszikkal ostromolni.
Akaratom ellenére is egy hangos sóhaj szakadt ki belőlem. Nem igazán tudtam, hogy már készenállok-e ilyesfajta dolgokra, de annyira szerettem Harryt hogy az életemet is képes lettem volna feláldozni érte.
-Haa...Haarry...-néztem rá, de nem hagyta abba az előbbi cselekvést.- ne...ne- mikor meghallotta eme szavakat, meg sem várta mondatom folytatását, így elengedett, és az előszoba felé kezdett lépdelni, hogy felvehesse cipőjét, és ott hagyhasson engem. - Ne itt...-kiabáltam ki, mire egy másodperc töredéke alatt ott termett előttem Hazz, aki a vàllára kapott, és elindult velem fel a lépcsőn.
Mikor a szobánkba értünk, óvatosan ledobott az ágyra, majd felém kerekedett, és ajkait erősen nyomni kezdte az enyémek ellen, amit abban a szituációban borzasztóan élveztem.
A testem lángolt a vágytól, amit ez a férfi váltott ki belőlem.Csókcsatánkat akkor sem szakította meg, mikor a pólómat kezdte lehúzni rólam... helyesebben megpróbálta lehúzni, de mikor nem sikerült neki, egyszerűen széttépte az egyik kedvenc ruhadarabomat.
Utána én voltam a soros, én viszont le tudtam róla venni felsőjét, majd miután ez megtörtént, tekintetem megrögzötten tapadt Harry pillangó tetoválására, amit már láttam, de ekkor ez egészen más volt.Eszelésemből az rántott vissza a valóságba, mikor Harry kicsatolta melltartóm pántját, és gyönyörködni kezdett melleimben, amit hiába próbáltam eltakarni, Harry nem hagyta.
- Az Isten szerelmére Rhea, gyönyörű vagy.- húzta el a kezem melleim elől. Egyik pillanatról a másikra markolta meg mellem, ami miatt újabb nyögések hagyták el számat.
Mikor már ténylegesen majd megvesztem érte, lerántottam nadràgjàval együtt a bokszerét, de ami ekkor a látókörömbe került, arra nem voltam felkészülve. Büszkesége hatalmas volt.
- Baby elhiszem hogy nagy, de ne bámuld már ennyire...- húzódott kacér vigyor ajkaira, mire elpirulva vállba ütöttem, és kezeimmel arca után nyúltam, remélve, hogy még egy csókot kaphatok tőle.
Csókok, sóhajok száza, és már is meztelenül feküdtem alatta. Féltem, viszont rájöttem, hogy a hónapok alatt egyre jobban kezdett bennem épülni a vágy. Iránta.
- Baba...Ha nem szeretnéd, nem csinálom.-húzódott el tőlem Harry egy újabb csók után. Annyira látszódott rajta hogy félt...és annyira édes volt. Imádtam.
-Csak csináld Harry. Vá...vá..- megszeppentem attól, hogy milyen könnyen kimondtam volna gondolataimat, de mintha Harry a fejembe látott volna, rögtön nevetgélni kezdett.
- Mondd ki!- Utasított már szigorúbban Harry, miközben felettem támaszkodott, egyelőre még csak engem bámulva, csillogó szemekkel.
-Vágyom rád.-könnyebbültem meg, mire Harry egy kósza mosoly után, a nyakamhoz helyezte arcát, és csókolgatni, szívni kezdte az érzékeny bőrt, miközben belém hatolt. Borzasztóan óvatos volt.
Először a kellemetlen érzéstől felsikítottam, mert nem voltam hozzászokva méretéhez, de miközben Harry szüntelenül ragaszkodott nyakam kényeztetéséhez, kezdett a fájdalom, élvezetté átalakulni.
Egy kis idő után, már annyira élveztem a helyzetet, hogy lassúnak találtam tempónkat.-Gyorsabban.-suttogtam fülébe, mire elkezdett egy őrületes tempót diktálni, ami százszor jobb volt az előzőnél.
Nyögéseimet Harry csókolgatásával csitítottam, és ezerszer karmoltam hátába, mire mindig csak egy állatias morgást kaptam válaszul.
-Add ki a hangod cica.- suttogta ajkaimra, miközben még szorosabban magához vont, és hívta szájával táncba ajkaimat.
Éreztem, ahogyan épül hasamban az a mennyei érzés. Tudtam hogy már Harrynek sincs sok hogy elmenjen, így most én kezdtem nyakát ostromolni puszikkal, szívásokkal. Tudtam, hogy nyoma fog maradni, de pontosan ezt akartam.
Másodperceken belül, Harry nevét sikítva mentem el, amit rögtön Harry is követett, majd még lökött párat, és kihúzódott belőlem.- Csodálatos vagy baby.- pihegett, miközben legördült rólam, majd magára vont.
-Harry?
-Igen?
-Nem megyünk el fürdeni?- csillantak fel szemeim, ahogy felnéztem a férfire, akit mindennél jobban szerettem. Szeretek.
Válasz nélkül elindult a fürdőbe, ahol megengedte a vizet, majd visszajött és felsegített, mindezt megjegyzem meztelenül...ami csak azért volt probléma mert hihetetlenül zavarban voltam emiatt.
Mikor már megfelelő hőmérsékletű volt a víz, beleültem, hogy Harry ne bámuljon végre annyira. Példámat ő is követte, ugyanis beült mögém és a mellkasára vonta nedves hátamat.
-Annyira szeretlek..- mondta ki a varázsszót.
- Tudod..amikor először találkoztunk..én nem gondoltam hogy 5 hónapra rá a közös palotánkban fogunk élni, és ennyire szeretni foglak...-tanakodtam.
-Én tudtam!-kiáltott diadalittasan Harry, mire ő nevetni kezdett, én viszont lefagytam.
- Hogy mi?- értetlenkedtem.
- Tudtam hogy kellesz nekem. Tudtam, hogy meg akarlak szerezni. Őszintén, azt hogy veszek majd egy házat nekünk, én sem gondoltam, de reméltem, hogy alkalmam nyílik majd rá..- látnom sem kellett, tudtam hogy mosolyog.
Azokban a percekben én voltam a világ legboldogabb embere, egy olyan férfi oldalán, aki számomra a világot jelentette. Nélküle én sem léteztem volna. Vagy ha még is, akkor sem...
Sziasztoook! Ne haragudjatok a csúszásért, nem volt időm írni, viszont ma ki szerettem volna már rakni a részt!
Remélem, mindenkinek csodálatosan telik a karácsonya!
Írjatok véleményt!Boldogságos Karácsonyt!
R&P❤️
YOU ARE READING
Sweet Creature [ H.S. ] (BEFEJEZETLEN)
FanfictionEllenségek voltak... esküdt ellenségek... Sosem tudhatjuk igazán, mikor jön el az a pillanat, amikor behódolunk, s csak átadjuk magunkat az édes szenvedélynek... És sosem tudhatjuk azt sem, hogy vajon mi sül ki belőle... Saját felelősségre! Előford...