Chapter 14

314 16 5
                                    

Fél óra kocsikázás után, a Columbia Records előtt álltam, ahol nem várt emberek fogadtak. Besokalltam, és nem bírtam kiszállni az autóból. Most még is mit kellene csinálnom? Ezt nem hiszem el!

Nem volt túl sok időm azon gondolkozni, hogy miként kéne cselekednem, mivel így is félő volt, hogy elkések, ha nem szállok ki az autóból 5 percen belül.
Viszont, mivel feltétlen át kellett gondolnom ezt a dolgot. Nem olvashattam be Harry-nek. Nem dörgölhettem az orra alá, hogy milyen egy szemét alak. Mivel velem is megcsalta a barátnőjét. De az a csók, amiben részesített... Felpezsdítette a vérem, és ha visszagondolok rá még mindig - nem csak akkor ott - vigyázba állnak a pihék a hátamon. Bármilyen nehéz is, de be kell vallanom magamnak. Nem semlegesek az érzéseim iránta. Vagyis... nem biztos, hogy lehet ezt érzéseknek nevezni. Inkább vonzódás, amiből igyekszem nem erősebb érzelmeket kialakítani...

Az eszme futtásomat arról - hogy miként cselekedjek Harry-vel kapcsolatban - annyival maradt abba, hogy ez az ő magán élete azt csinál vele, amit akar. Egy darabig még ültem az autómban kibámulva a fejemből, viszont ezt a tevékenységemet megzavarta egy kopogás a kocsi ablakán. Oldalra fordítottam a fejem és Scotty értetlen fejével találtam szembe magam. Kinyitottam az ajtót, ő pedig egyből elkezdett magyarázni.

- Rhea te mit keresel itt? Ma az egyetemen kéne lenned, hétfő van - ahogy ezt kimondta fejbe vágott a felismerés, hogy ma tényleg az egyetemen kéne lennem.

- Bassza meg, tényleg. Mindjárt elkések és még a cuccaimért is el kell mennem. Mennem kell, szia, Scott!- intettem és kihajtottam volna, ha a nagy tömeg eloszlott volna. Mi lehet ilyen fontos? Dudáltam egyet mire a kocsim előtt álló emberek hátra néztek és széjjelebb mentek. Így rálátásom nyílt arra a miatt itt van rengeteg ember. Ott állt a Columbia Records előtt Harry. Harry Kibaszott Styles. Csak nem egyedül. Hogy ki állt ott? -Pontosítok kik álltak ott-. Camille Rowe és az állítólagos barátnője Melissa Knight. Gyorsan elhajtottam mielőtt bárki is észrevenné, hogy őket bámulom. De most mit csináljak, ha Harry egyszerűen olyan kicseszettül tökéletesen néz ki ?! Jézusom miket beszélek. Ez csak vonzalom. Miután baleset nélkül sikerült bekanyarodnom az utcánkba,- mivel a hülye gondolataim miatt nem igazán figyeltem az útra- olyan gyorsasággal kapkodtam össze a cuccaimat, hogy még egy kolibri is megirigyelte volna. Beszálltam fehér Range Roverembe és elkocsikáztam az egyetemig. Beléptem az épületbe és megkerestem az előadótermet. Ahogy beléptem megláttam Haileyt. De nem mellé ültem le, hanem inkább egy szimpatikusnak látszó lány felé indultam meg.

- Bocsi leülhetek?- kérdeztem meg. Beletúrt zöld színű hajába és ásított egyet.

- Persze, nyugodtan!- kanyarított egy mosolyt magára.

- Rhea Bolton!- nyújtottam a kezem.

- Heather Styles!- fogadta el a kezem és megrázta. Harry húga lenne?

- Az unokatesója vagyok. Mármint Harrynek.

- Gondolatolvasó vagy?- kérdeztem nevetve.

- Hm... Kitudja? Megeshet- nevetett ő is.

-A hajad színe eléggé szokatlan, de menő!

- Hát igen nem mindennapi látvány egy zöld hajú lány- nevetett föl. De abba is hagyta mert belépett a tanár?

***

- Majd amúgy valamikor találkozhatnánk. De sajnos én ma nem érek, rá mivel kedves unokatesómhoz kell mennünk a családdal- röhögte el a mondat végét.

- Harryhez?- kérdeztem vissza.

- Igen! Pedig én bármikor találkozhatnék vele mivel itt lakom!- sóhajtott föl színpadiasan.

Sweet Creature [ H.S. ] (BEFEJEZETLEN)Where stories live. Discover now