Chapter 9

340 27 5
                                    


Szerencsére a lift sehol nem akadt meg, így pár pillanaton belül fent is voltam az irodám emeletén, így mikor megállt a felvonó, (nem tudtam jobb szinonímát😂😂) kinyílt előttem az arany ajtó, amin készségesen kiléptem, és a birodalmam felé vettem az irányt. Teljes békében lépkedtem a vörös szőnyegen, mikor Scott jött velem szembe, így hamar odafutottam hozzá, és nyakára kulcsolva kezeim szorítottam magamhoz. Ő egy halk kuncogás kíséretében derekamra vezette hatalmas kezeit, és így álltunk, csendben. De nem is kellett ennél több...

Percekig ácsoroghattunk úgy, mikor mellkasára téve tenyerem, eltoltam magamtól, és így szóltam:

- Scott, akkor mi most mik vagyunk egymásnak?

- Amik szeretnéd, hogy legyünk!- mosolygott rám aranyosan.

- Nem tudom. Nagyon szimpatikus vagy, de még alig ismerlek és...

- Nem kell semmit mondanod! Értem én! És igazad van! De azért bejövök neked?- kérdezte bizakodóan.

- Az előbb mondtam hogy be! Csak még kell egy kis idő!- mosolyom levakarhatatlan volt, és ahogy ránéztem, róla sem lehetett letörölni a boldogságot jelentő arckifejezést.

A legnagyobb békében fürkészte arcomat, mikor hirtelen, ajkaimra tapadt, és innentől a világ elcsendesedni látszott, és csak ő volt, meg én.
Azt hiszem kezdem megszeretni...











~*Harry Styles szemszöge*~

Hajnali 6-kor telefonom éles hangjára keltem, ugyanis Jeffrey felhívott, hogy be kell mennem, mert neki megint sikerült elfelejtenie, hogy még vagy 5 szám van amit fel kéne vennünk.
Így anyázva bár, de besiettem márványozott fürdőszobámba, ahol lehet meglepő, de semmilyen pizsamát nem kellett magamról levennem, ugyanis első számú hobbim meztelenkedni a házban. Hisz úgy sem lát be senki, akkor miért ne lehetne?!

Magamra engedtem a hideg vizet, mert tudtam, ha akkor nem hideg vízzel zuhanyzom, már az első felvétel alatt meghaltam volna, pedig egy átlagos napon kb. 10 zenerészletet veszünk fel, de azt addig gyakorlom előtte, míg tökéletes nem lesz, egyszóval ha elmarad a stúdiózás, csúsznak a zenék, ezzel együtt a lelkesedés is, de ezt nem engedhetem meg magamnak, akármennyire szívesen is döglődnék minden nap otthon körülbelül délig az ágyamban.

Míg ezen agyaltam, megmosakodtam, és ki is pattantam a zuhanykabinból, majd komótosan visszasétálva a szobámba, magamra kaptam egy fekete V kivágású pólót, a fekete nadrágom, és bokacsizmám kíséretében. Enni nem ettem semmit, mert Jeffrey megígértette velem, hogyha ott leszek 2 órán belül, rendel nekem egy pizzát, így sietnem kellett, de mikor már fél 7-kor az autómban ültem, kétség sem férhetett ahhoz, hogy megint pizza lesz a reggelim.

Sajnos, nem úgy alakult, ahogyan azt terveztem. Hatalmas dugóba keveredtem, így órákat várakoztam kocsiban ülve, és csak fél 9-re sikerült beesnem munkahelyem ajtaján.
Itt még nem volt vége szerencsétlenség áradatomnak, ugyanis mikor már a liftben voltam, az 5. emeleti gomb helyett a 7.- et sikerült megnyomnom, és köztudott, hogy akárhova is az aranylift meg a luxus, annyira ez a lift mégsem volt jó, mert ha te benyomod mondjuk a 6. emelet gombját, de te a 3.-ra akarnál menni, már nem engedi korrigálni, így elvisz téged oda, ahová az első jelzésed szerint menni akartál.

Ujjaimmal a semmitmondó aranykorláton doboltam, és úgy voltam vele, hogy ez biztosan a sors keze, direkt kell Rhea szintjére mennem, így meglátogatom őt, mivel felkerült a listámra.
Mikor kinyílt az ajtó, egoista mosollyal léptem át a minimális nagyságú küszöböt, de ahogy magam elé néztem, lefagyott arcomról a mosoly. A gyűlölet szétáradt testemben, és neki akartam menni annak a Scott gyereknek.
De nem tettem. Csak álltam ott lefagyva, s miután összeszedtem egy pici erőmet, közelebb léptem az enyelgő társasághoz, de újra és újra elkeseredtem. Mert tudtam, hogy Rhea puha ajkai sosem fogják az enyémeket ilyen szenvedélyesen csókolni... HAARRYYY MIKET GONDOLSZ TE?? Hiszen nem akarok tőle semmit csak...azt..

Sweet Creature [ H.S. ] (BEFEJEZETLEN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin