...Miután hazaértünk, kabátomat és cipőmet lekapva magamról, lelkesen rohantam a szobámba, hogy minden új ruháról levágjam a címkét, és berakjam a mosógépbe.
Vettem magamnak 4 pólót, és itt meg is állt a tudományom, de nekem nagyon tetszettek.Azután, hogy végeztem "elfoglaltságommal" egyenesen Hailey szobája felé vettem az irányt, hogy megnézzem, hogy is áll barátnőm.
Ahogy sejtettem. Káosz.
- R miiit vegyek feeel?-sikítozott barátnőm.- már egy fél órája nem bíírok választaniii! Segíts.
- Rendben, de akkor nyugi! Hova visz ma este Kevin?
- Vacsorázni megyünk egy étterembe!- visított.
-Rendben, akkor te menj el zuhanyozni, én addig kirakom a ruhád! - utasítottam Haileyt magabiztosan.
- Futoooook!- és már el is tűnt mellőlem.
Választottam neki egy sötétkék koktéltuhát, mellékészítettem neki az ehhez illő smink eszközöket, és kivágtattam a konyhába, ugyanis nagyon éhes voltam.
Mivel semmi ehető nem volt otthon, felhívtam a kedvenc pizzázómat, ahonnan mindig rendelek, és kértem egy Hawaii pizzát, remélve, hogy hamar ki fog érni.Már a nappaliban ültem a gyönyörű "nővéremmel" mikor csengettek.
- Kérlek, ne akadj ki!- suttogta a fülembe, majd az ajtóhoz lépett, és kinyitotta azt, ahol Kevin állt.
Kevin. Kevin. Ő....miért nem sejtettem?! Kevin, a bátyám..
Teljesen kiakadtam. Elvesztettem az önkontrollt, és idegesen indultam Hai felé.
Mikor már a kezemet lendítettem volna, egy erős kar megállított.- Nekem is öröm, hogy láthatlak hugi!-húzott karjaiba. Igazság szerint, nagyon szerettem a bátyám, de akkor, megöltem volna.
- Hailey.. ez még is mi??- bontakoztam ki bátyám öleléséből
-Rhea kérlek ne haragudj!- emelte maga elé védelmezően kezeit Hailey.
- Tűnjetek el a szemem elől.-vetettem oda eléjük, rájuk sem nézve a szavakat.
- De R, ne..
- Elég, nem akarom hallani. Húzzatok el!- és megfordultam, majd elindultam szobámba, hogy felhívjam Scottot. Muszáj voltam vele beszélni. Ő az egyetlen támaszom.
Abban a pillanatban, ahogy hallottam csapódni az ajtót, már tárcsáztam is Scottyt, aki 2 csörgés után vette fel. Mindig számíthatok rá.
- Scott..Scotty kérlek gyere át.- sírtam fel.
Az ok, amiért felsírtam, csupán annyi volt, hogy a "szeretett" bátyám Amerikában élt, és ha Haival már 2 hete találkozgattak, már régóta itt volt, és nekem nem is szólt. Egy újabb csalódás. Már meg sem lepődöm..
- Baba egy pillanat és indulok! Mi történt?- kérdezősködött idegesen.
- Csak gyere!- és meg sem várva válaszát, kinyomtam, és katapultáltam magam az ágyamba.
A percek csak úgy rohantak, és azon kaptam magam, hogy végre kopognak.
Futottam az ajtóig, de akit magammal szembe találtam, nem az volt, akire számítottam. Abban a pillanatban az volt a legnagyobb problémám, hogy a szétsírt arcommal nem kezdtem korábban valamit.
Az ajtóban Scott, és H..Harry állt.-Ahmm sziasztok? Harry, hát te?- törölgettem szemeim.
- Babe azért hoztam mert nagyon vicces tud lenni, és majd ő feldob.-kalimpált kezeivel Scott mondandója közben.
Majd mind a ketten odajöttek, amit Harrytől nem tudtam mire vélni, és megöleltek.
10 óra volt, mikor a pizza is megérkezett, így testvériesen elosztva elfogyasztottuk a mennyei ételt, és teli hassal visszapattantunk a nappaliban elhelyezett bőrfotelekbe, hogy folytassuk a társalgást, ami idő alatt már fel is tudtak vidítani.
YOU ARE READING
Sweet Creature [ H.S. ] (BEFEJEZETLEN)
FanfictionEllenségek voltak... esküdt ellenségek... Sosem tudhatjuk igazán, mikor jön el az a pillanat, amikor behódolunk, s csak átadjuk magunkat az édes szenvedélynek... És sosem tudhatjuk azt sem, hogy vajon mi sül ki belőle... Saját felelősségre! Előford...