Chapter 20 [2.0]

224 21 0
                                    

Sziasztoook
Remélem nem haragszotok nagyon a tegnapi "extra hosszú" rész miatt, de most itt lesz a folytatása 😊
Remélem tetszeni fog 😘

- Szerertlek Harry... - suttogtam sírva a fülébe...

Szavaim hallatán elakadt a lélegzete, szerintem ő sem gondolta volna, hogy ki fogom tudni mondani ezt az óriási jelentőséggel bíró nyolc betűs szót.

Minden lélekjelenlétem össze kellett szednem, hogy ki tudjam mondani. Szükségem volt erre a két hétre is, mivel, így letudtam tisztázni az érzéseimet magamban. Biztosra mehettem benne, hogy Szerelmes vagyok Harry Styles-ba. Megtapasztalhattam ez alatt az idő alatt, hogy akár mikor láttam szívem eszeveszetten dobogni kezdett, ugyan ez a jelenség játszódott le, ha csupán csak rám mosolygott, megfogta a kezem, megölelt, megcsókolt.

Hosszú, kellemes percekig összebújva feküdtünk a pihe-puha pokrócon, a hegy tetején és a csillagokat nézegettük. Szerencsére, az időjárás kedvezett nekünk és nem voltak felhők, így szép tiszta volt az ég, az innen pedig apró, gyönyörű, fényes pontokat megcsodálhattuk. Harry egyik karja a derekamon helyezkedett el, ujjaival pedig oldalamat cirógatta, másik keze, pedig párna gyanánt a nyaka alatt volt. Az én fejem Hazz melkasán foglalt helyet, kezeimmel pedig derekát öleltem át, és így néztük a gyönyörűbbnél, gyönyörűbb és fényesebbnél, fényesebb csillagokat.

- Tudod... - szólalt meg mély, kissé rekedtes hangján a fiú, aki iránt, olyan érzelmeket táplálok, mint még senki iránt - már rég megszerettem volna kérdezni tőled valamit. Viszont ehhez fel kell állnunk - megfogta hát a kezem és felhúzott a pokrócról, majd szembe fordított magával, így már arcát fürkészhettem, már amennyire ezt a sötétség engedte - Nem tudom te milyennek érezted ezt az elmúlt kettő hetet, aminek a nagyját együtt töltöttük. Viszont, el kell mondjam, hogy én fantasztikusan éreztem magam veled. Őszintén remélem, hogy te is így vagy ezzel - mosolyodott el szerényen, mondata után. Helyeslés képpen, bólintottam egyet, mivel képtelen voltam megszólalni - A fontos kérdés... Amit fel szeretnék tenni... Az nem más, mint, hogy - nyelt egy nagyot mielőtt befejezte mondandóját. Úgy tűnt, mintha zavarban lenne, ehhez pedig egy kis idegesség is vegyült volna - Lennél... Lennél a barátnőm Rhea Bolton? - kérdését meghallva szívem még gyorsabban kezdett dobogni, ha ez lehetséges, mivel a közelségétől eleve ki akart már szakadni a helyéről ez a létfontosságú szerv.

- Igen. Persze - húztam még nagyobb vigyorra a számat. Válaszomat hallva eltűnt minden kételkedés és kétségbeesés a szemeiből, ezeket, pedig öröm és szeretet váltotta fel. Nagy mancsait derekamra helyezte, majd közelebb húzott magához és szenvedélyesen megcsókolt a barátom a csillagok alatt, ezen a csodálatos helyen.

➖✳➖✳➖✳➖✳➖✳➖✳➖

"A mai nap folyamán, a reggeli órákban Harry Styles egy képet posztolt twitter oldalára és a következő szöveget tűzte hozzá: " My love 😍" A hozzászólásokban azt találgatták ki lehet ez a szerencsés, aki elnyerte a fiú szívét.
Hosszas kutatások alapján sikerült rájönnünk, hogy a képen nem más szerepel, mint Rhea Bolton.
Önök is megtekinthetik a képet, amit Harry posztolt kedveséről:

 Önök is megtekinthetik a képet, amit Harry posztolt kedveséről:

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

@harrystyles: My love 😍

A két fiatal először - minden bizonnyal - 5 hónappal ezelőtt találkozott a Hyde Park-ban, amikor is rajta kapták akkori párjukat, ahogy éppen megcsalják őket. A lány Daniel Shaw-t, a fiú, pedig Camille Rowe-t.
Két hete, többször is készültek fotók, melyeken a páros a városban sétál, esetleg romantikáznak. Úgy látszik, most vállalták fel kapcsolatukat a nagy világ előtt.
Minden esetre, mi sok boldogságot kívánunk a párosnak. "

Kicsit talán rácsodálkoztam, ugyanis már Harry ébredésemkor nem volt mellettem, bár ez nem igazán meglepő, hiszen neki hamarabb kell bemennie dolgozni.

Első dolgom ébredésem után az volt, hogy erősen magamhozszorítottam Harry takaróját, ugyanis annak Hazz illata volt, amit mindennél jobban imádtam. Ha már ő nem volt mellettem, legalább az illatát had érezzem.

Napról-napra egyre jobban kezdtem megszeretni, és bízni benne, immár mint barátnője. Hihetetlen furcsa érzés kimondani, hogy a barátnője vagyok. Már nem kételkedem olyanokban, hogy megcsal, vagy ilyenek, ugyanis tudom hogy nem tudná megtenni, még úgy sem, hogy időt kértem tőle a szeretkezés terén. Nem akarom ezt elsietni, amit szerencsére ő is tiszteletben tart.

Kiballagtam a konyhába, ahol Hailey szürcsölgette kávéját, és bújta mobilját, majd mikor meglátott, hatalmas mosoly kúszott ajkaira, és kikapcsolta a kezében lévő tárgyat.

- Jó reggelt Mrs.Styles- kuncogott.

- Hidd el, hogy sosem lesz ez a nevem- forgattam meg szemeim.

- Hogy aludtatok?- villantott felém egy ezerwattos mosolyt barátnőm, így tudtam, mire akar célozni.

-Hailey megmondtam hogy nem sietem ezt el!- vonultam be a fürdőszobába, ahol gyorsan be is pattantam a kádba, majd egy gyors fürdés után, magamrakaptam a köntösömet, és visszafutottam a szobámba, hogy felöltözzek.

Ruha terén az ízlésemet Harry sem tudta átfaragni. Nem tudok egy ember miatt sem változni. Helyesebben megváltozni. De ez nem is probléma. A szerelmed szeressen olyannak, amilyen valóban vagy.

Felkaptam egy fekete rövidujjú pólót, egy méregzöld nadrágot, és már rohantam is tovább. Abszolút nem volt időm.
Kijelenthetem, hogy mióta Hazz nálunk alszik, nekem teljesen felborult a reggeli rutinom. Nem bírok elkészülni normálisan soha.

Elköszöntem Haileytől, bepattantam fehér Range Roverembe, és már úton is voltam.
A munka kezdése előtt 5 perccel hamarabb sikerült beesnem az irodám ajtaján, ahol Harry várt, mosolyogva.

- Na mizu álomszuszék?- rántott magához a derekamnál fogva, és ölelt át.

- Semmi. Szörnyű hogy mostanában nem bírok elkészülni.- fújtattam.

- Hercegnőm, ne durcizz. Nem baj az. Én sem tudok soha. Kvittek vagyunk.- kacsintott rám, mire csak nevetni tudtam.- de..egyébként beszélnünk kell valamiről..-sütötte le szemét.

- Persze, mondd csak- mosolyogtam rá, mintha biztos lettem volna bármiben is, de legbelül azért egy kicsit féltem.

-Majd délután elmondok mindent.. most mennem kell, Jeffrey hívott..- lehelt egy gyors csókot ajkaimra, majd távozott az irodámból.

Ott hagyott engem a kétségeimmel, és egy félelemmel, hogy nem vagyok neki elég jó...féltem...




Reménykedem benne, hogy elnyerte tetszéseteket ez a "kárpótló rész"!
Szép estét❤️

All the Love:

Xx.P.Xx

Sweet Creature [ H.S. ] (BEFEJEZETLEN)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang