- Teljesen magadba bolondítottál kicsilány...
Szavait hallva még a szusz is megakadt bennem a csodálkozástól. Ajkaim elnyíltak egymástól, tágra nyílt kékjeimet pedig az ő kisfiúsan csillogó, zöld szempárjába fúrtam. Nem tudtam, hogy mit válaszoljak erre. Nyílván való volt, hogy éreztem valamit Harry iránt, de ezt még magamban sem tudtam tisztázni, sőt eddig nem is éreztem szükségét. Viszont most már muszáj leszek végig gondolni, hogy szimpla vonzódás, vagy esetleg több amit a fiú iránt érzek. Gondolataimból egy furcsa bizsergés rántott ki, amit Harry egy csókja okozott a nyakamon. Ajkaimat kénytelen voltam összeszorítani, hogy ne engedjek ki egy sóhajtást, vagy esetleg nyögést cselekedetei hatására.
- Elvitte a cica a nyelved? - húzta fel kérdőn szemöldökét, miután két keze közé fogva az arcomat maga felé fordította.
- N... Nem. Csak olyan furcsa ez az egész helyzet. Ha belegondolsz nagyjából négy hónapja még ki nem állhattalak.
- És most mit érzel? - vágott bele a szavamba, gyönyörű, borostyán zöld szemeivel pedig arcomat fürkészve, remélve, hogy ki tud olvasni belőle valamit.
- Őszintén, fogalmam sincs. Érzelmeket táplálok irántad Harry, de nem tudom milyen szinten. És az sem segít az egészben, hogy nem tudom mit szeretnél tőlem.
_______________________
◀ H A R R Y S T Y L E S ▶
-----------Szíven ütöttök Rhea utolsó mondatai. Nyílván való volt, hogy mit ért az alatt, hogy "nem tudom mit szeretnél tőlem". De nem okolhattam a mondatai miatt, mivel nem tudhatta milyen is vagyok igazándiból. Nem volt alkalma megismerni, csak azt tudhatta amit a médiából látott, meg persze ez alatt a pár hónap alatt megismerhette a bunkó énemet. Amit azért voltam kénytelen elővenni, mivel olyan érzéseket kezdtem el a lány iránt táplálni amiket nem tudtam megakadályozni, maximum elnyomni, vagy belátni annak, hogy ezelőtt soha nem találkoztam hozzá hasonló lánnyal. Ez mind legfőképpen akkor nyílvánult meg bennem, mikor megláttam először Scott-tal. Akkor döbbentem rá, hogy ez a lány tényleg nem csak egy éjszakára kell, és teljes mértékben úgy éreztem, hogy ezt neki is be fogom bizonyítani bármibe kerül is.
Úgy éreztem, ha ezt a kételkedő mondatát megcáfolom elkezdődhet az a bizonyos út amin végighaladva elérhetem a bizalmát. Legalábbis remélem.- Ha többek között annyin múlik csak, hogy rájöjj mit érzel irántam, ha elmondom mit szeretnék tőled. Akkor biztosíthatlak róla, hogy nem csupán játszadozni akarok. Olyan reakciókat váltottal ki belőlem az elmúlt hónapok alatt, hogy még nekem sincs fogalmam róla, mit érezhetek. De megígérem, amint rájövök elmondom. - határozottan néztem, meglepettségtől csillogó szemeibe - Na, de szerintem együnk is! - szólalok meg elterelésképpen, meg persze mert éhes is vagyok már nagyon.
➖✴➖✴➖✴➖✴➖✴➖✴➖
Tíz óra körül lehetett amikor úgy döntöttünk, ideje lenne elindulni, mivel egyre hidegebb lett az idő késő ősz lévén.
A - már - meleg autóban ülve kellemes csönd volt köztünk a rádióból pedig halkan szólt a zene, néha-néha felásított Rhea, biztos fáradt lehetett már hisz korán is kelt és már késő este is volt.- Ohmm... Harry?
- Igen? -pillantottam rá egy pillanatra, de szemeimet kénytelen voltam vissza vezetni az útra, ha nem akartunk balesetet szenvedni.
- Meg tudunk állni egy drogériában vagy boltban? Elfelejtettem megvenni... Öhm... Valamit. Remélem mév nyitva van egy.
- Ha jól emlékszek van egy nem is olyan messze innen. Szerintem még nyitva van - mosolyogtam rá megnyugtatólag, mire ő is elmosolyodott.
A bolt még hál istennek' nyitva volt, bár fogalmam sem volt mit kell Rhea-nak venni az éjszaka közepén, de rábíztam igazából.
Egy nagy bevásárlóközpontba jöttünk, ahol van drogériai részleg is, így eltudtuk intézni amit kellett. Rhea a "női dolgok" felé vette az irányt én pedig megszeppenve követtem, mert be kell valljam soha nem jártam még itt, még a nővéremmel sem.A boltból kiérve, nem várt személyekbe botluttunk. Minimum 10 fotós lehetett a bolt bejárata előtt. Láttam Rhea-n, hogy mennyire megijedt így átöleltem a derekát és próbáltam takarni az arcát, majd az autó felé kezdtem el sietni. Először a lány oldala felé sétáltam, kinyitottam neki az ajtót megvártam míg beül, addig is próbáltam takarni a kamerák elől. Előre láttam magam előtt a holnap újságok címlapjainak a címeit ; "Harry Styles-nak barátnője van?" "Harry Styles lemondott a szingli életről?"
Már félójára kocsikáztunk a városban, amikor hátranézve már egy paparazzit sem láttam, aki követte volna a kocsimat. Száz százalékig biztos voltam benne, hogy a házam elé mentek így félve, de feltettem a kérdést.
- Rhea, aludhatok nálad? A fotósok tuti a házam elé mentek, remélve, hogy oda megyünk vissza, így én nem tudnék bejutni a házba. - a hatás kedvéért még a kiskutya szemeimet is bevetettem.
- Persze, de csak a fotósok miatt - nézett rám komolyan, de a szemében játszó játékos csillogás és a szája szegletében bujkáló mosoly elárulta, hogy van valami más ok is a háttérben.
➖✴➖✴➖✴➖✴➖✴➖✴➖
Rhea ágyának a szélén ültem és vártam rá, hogy ő kijöjjön a fürdőszobából. Először én zuhanyoztam le így még kissé vizes, vállig érő, göndör hajamba túrtam bele minimum fél percenként. Nem tudtam eldönteni, hogy az izgatottság miatt, hogy egy ágyban fogok aludni R-vel, mivel eredetileg a házban van két szoba, de a másikban Hailey alszik a barátjával, vagy az idegesség miatt, ami azért keletkezett bennem, mivel próbálom lenyugtatni az agyam és nem elképzelni Rhea meztelen testét miközben zuhanyzik, így nem merevevedési gondokat okozni magamnak. Iszonyatos nagy koncentrációval járt az utóbb említett dolog. Nem könyített a helyzetemen a lány, mikor a szobájához tartozó fürdőböl kilépett egy elnyűtt, comb középig érő pólóban ami az egyik vállán le volt csúszva, így láthatóvá téve egy tetoválást, a fél homályban - amit az éjjeliszekrényén található lámpa okozott - nem tudtam kivenni milyen minta lehetett. Ha jól láttam még egy francia bugyit vett fel. Teljesen megőrjített, de az arckifejezéséből kitudtam olvasni, hogy én is hatással voltam rá. Az is benne lehetett abban, hogy nem hagytam hidegen a jelenlétemmel, hogy csupán egy boxerben aludtam a szokásomhoz híven.
Az ágyban feküdtünk, összebújva. Én Rhea karját cirógattam míg az ő feje pedig a mellkasomon volt, ujjait pedig a pillangó tetoválásomon futtatta végig újra és újra. Időközben kiderült, hogy egy ugyan olyan tetkó van a vállán, mint az én pillangóm. Azon a helyen csináltatta, ahol én is, de nem tudta, hogy nekem is pontosan ilyenem van. A tetováló szalonban ki volt rakva a falra egy kép róla és elmondása szerint rögtön beleszeretett, meg az is benne volt, hogy valami ilyesmit szeretett volna.
Hirtelen átfutott egy gondolat a fejemen, amit mindenképpen elszerettem volna, holnap intézni, mégpedig a lány társaságában.
- Rhea, elkísérsz holnap valahova?
- Hova? - nézett fel rám ártatlan kék szemeivel, mire nekem muszáj volt oda hajolnom hozzá és egy csókot lehelnem ajkaira, nyelvemet végig futtava alsó ajkán kezdten elmélyíteni csókunkat, de sajnos levegő hiány miatt elkellett válnunk egymástól.
- Fodrászhoz. Meguntam a hosszú hajat.
Sziasztok Babák😻
Eszméletlenül sajnálom, hogy vasárnap nem tudtam kirakni a részt, de közbe jött valami ami miatt képtelen voltam megírni. Rékát sem szerettem vele terhelni, na meg persze én szerettem volna megírni a részt 😁
Azért remélem tetszett nektek és nem pártoltok el tőlünk.
Mindenképpen írj visszajelzést kommentben, mert nagyon sokat jelent nekünk ha látjuk. Persze voteolni se felejtsetek el ❤❤Ui: Ti shippelitek Rhea-t és Harry-t? Ha igen, adjatok nekik ship nevet kommentben 😘
All the love❤:
xXPXx
YOU ARE READING
Sweet Creature [ H.S. ] (BEFEJEZETLEN)
FanfictionEllenségek voltak... esküdt ellenségek... Sosem tudhatjuk igazán, mikor jön el az a pillanat, amikor behódolunk, s csak átadjuk magunkat az édes szenvedélynek... És sosem tudhatjuk azt sem, hogy vajon mi sül ki belőle... Saját felelősségre! Előford...