Chapter 2

482 36 1
                                    

Senkinek sem ajánlom, hogy álomba sírja magát, mert reggel nagy valószínűséggel úgy fog felkelni, mint én; szörnyen sajgó fejjel, és felpuffadt piros szemekkel. Ugyan igaz, ez a két dolog nem csak az álomba sírás mellékhatása, az is közre játszott, hogy előtte minimum egy óráig próbáltam abba hagyni a maró fájdalom miatti keserves zokogásom. A nehéz dolog viszont az lesz, hogy az egyetem kezdetéig - ami cirka 2 hétre van - ki kell hevernem egy öt hónapos kapcsolatot, - amiben, mint kiderült már 2 hónapja csaltak - lehetőleg önmarcangolás nélkül, azaz ne legyen minden második gondolatom az, hogy "Miért nem voltam elég jó?". Érdekes és meg válaszolhatatlan kérdés egyben, valószínűleg minden megcsalt barátnő fejében felmerül, de a választ minden bizonnyal csak a drágalátos ex-barátok tudhatják. És logikusan egyik lány sem fogja felkeresni volt barátját, hogy megkérdezze a kérdést, ami rosszabb esetben hónapokig marcangolhatja belülről. Jobb esetben kiderülhet, hogy mind össze csak egy félreértés volt az egész és nincs, szó megcsalásról a két fél pedig kibékül és boldogan éli tovább az életét, együtt szerelemben. Utóbbi eseteknél a lány valószínűleg nem a saját szemével látja a barátnő a megcsalásnak vélt tevékenységet, jobb esetben egy csókot, rosszabb esetben pedig mind tudjuk, milyen tevékenységről lehet szó...

Miután megtettem reggeli agytornámat és elhatároztam magam, hogy nem fogok egész nap az ágyban depizni, - ami valljuk be nehezemre esett, mert halálosan szerelmes voltam Daniel Shaw-ba, aki valószínűleg nem érezhetett pontosan így a történtek alapján - kikászálódtam puha, meleget nyújtó ágyamból és a saját fürdőszobám felé vettem az irányt.
Gondolhattam volna, hogy ramatyul nézek ki, de a helyzet sokkal rosszabb volt. Számításaim bebizonyosodtak és piros szemeimmel, duzzadt arcommal és a kócos hajammal az összkép olyan borzasztó volt, hogy a legrondább zombi is irigykedne érte.
Így az elhatározásom, hogy elmegyek futni és majd utána lezuhanyzok, romba dőlt. Mivel igaz, hogy futni megyek és valószínűleg senkit nem érdekelné a kinézetem, de tudom, hogy Daniel is ekkor szokott futni, járni és ugyan oda járunk mind a ketten... Most, hogy így jobban belegondolok nem ironikus ez a helyzet? Pont annál a résznél futottunk össze ex-barátommal, ahol tegnap történt az a bizonyos dolog.
Határozottan kijelenthetem, hogy itt Londonban minden számomra bizonyos ponton felüli fontossággal rendelkező emberrel összefutok, szó szerint.

Ha így már szóba kerültek a tegnap történtek találjátok, csak ki van a pletykalapok első oldalán és kiről szól minden internetes pletyka portál is? Hát persze, az imádott Harold Edward Styles-ról. Remélem éreztétek az iróniát... Nem is értem, hogy szerethetik az emberek, kezet emelt egy nőre, - akár mekkora ribanc is az illető - ez nálam túllő a célon, nem akarom védeni azt a nőnemű személyt, mert nem érdemli meg, de mi van, ha történik vele valami? De térjünk csak rá erre a cikkre, ami szembe jött velem...

"Harry Styles-t a szívtipró énekest és barátnőjét Camille Rowe-t minap a Hyde Park-ban látták veszekedni egy ismeretlen férfi (Daniel Shaw) és egy nő (Rhea Bolton) társaságában. A sztárpár veszekedését megelőzően, Daniel Shaw és Camille Rowe csókolóztak. A nyilvános veszekedés kiváltó oka az előbbi cselekvés lehetett.
Biztos forrásból kiderítettük, hogy a feljebb említett Rhea Bolton és Daniel Shaw egy párt alkottak.
Ha Harry Styles hírnevének nem lett volna elég, hogy barátnője csalta meg ez a "kapcsolat" Daniel és Camille között már két hónapja tartott. Az ex-sztárpár kapcsolata, mint korábban kijelentették 1 hónapja tartott. Így tulajdonképpen betudhatjuk annak is, hogy a lány Daniel-t csalta meg. Camille-nek mindössze valószínűleg azért volt szüksége Harry-re, hogy hírnevét növelhesse. Beláthatjuk ez sikerült is neki...
Ha ennyi slamasztika nem lenne önöknek elég Harry kezet is emelt barátnőjére. Mi úgy véljük ezzel túlment a határon. Ha bármi új hírt kapunk ezzel az üggyel kapcsolatban az fel lesz tüntetve az oldalon, mert mi mindenről tájékoztatjuk önöket. Nekünk az olvasó az első."

Értem én, hogy nagy pénzt tudnak az ilyen cikkekből csinálni, de arról fogalmam sincs, hogy azt milyen módon tudták meg ki vagyok én...

Ha depizni nem is fogok ma az biztos, hogy futni sem fogok elmenni, mert nem gondoltam volna, de már 11 óra van. Lassan Hailey is felkel így szerintem egy csajos napot fogunk tartani kizárólagosan is bent a házban, mert kint a hőmérséklet valahol a 40 fok környékén lehet, ha nem magasabban.

Nem minden tervemet hanyagolhattam el, mint a futást, mivel a zuhanyra szükségem volt a zombi kinézetem miatt. Na meg persze, mert ügyelek a higiéniámra.

Bevallom a helyzet nem lett jobb a zuhanyzás után, de nem foglalkoztam vele, mert mint már említettem nem terveztem sehova menni a nappalin, a konyhán, a szobámon, a fürdőn és esetleg Hailey szobáján kívül.

A fürdőből a mai ruhámban jöttem ki ami egy pamut rövid nadrágból és egy elnyűtt pólóból állt. Az utam a nappalin keresztül a konyhába tartott, ahol kivettem a szekrényből egy bögrét, majd a pultra helyeztem. A kávéfőzőbe töltöttem vizet és kávéport, bekapcsoltam a szerkezetet és vártam, hogy lefőjön a csodás egésznap energiát adó nedű. Amíg várakoztam a bögrémbe cukrot raktam, majd amint kész lett a kávé azt is töltöttem bele és végül felöntöttem tejjel. Nagyot szippantottam a kávé illatából, ahogy kezembe emeltem a bögrém, amivel a kezembe a pultnál található bárszékek egyikére leültem. A telefonomat a kezembe vettem és megnyitottam az Instagrammot, az alkalmazásba belépve szinte minden posztban megtalálható volt a nevem a Daniel-es ügy miatt. A másik szembe tűnő dolog a rengeteg jelölési felkérés, komolyan, ha megemlítik a nevem egy híres ember mellett, akkor már ez van?! Mivel a fiókom privát ezért nem tudja akárki megnézni a képeimet, de nézzük csak meg kik akarnak bekövetni hátha van valaki ismerős közte.

Már egy ideje pörgettem lefelé a felkéréseket, amikor megakadt a szemem egy néven ami mellett megtalálható volt a kis kék pipa. Hogy ki is volt az? Camille Rowe. Még van pofája bekövetni azok után, hogy tönkre tett egy majdnem fél éves kapcsolatot?! Ezt nem hiszem el...

A dühöngésemet egy hirtelen hang zavarta meg.

- Mit csinálsz? - kérdezte Hailey egy nagyot nyújtózva.

- Ahh, csak dühöngök. Tele van az én, Daniel, Camille és Harry képeivel a net. Tudod mi az érdekes? Camille és Daniel két hónapja "voltak vagy vannak együtt". - a mondat végénél macskakörmöket mutattam az ujjaimmal a levegőbe - De a csaj pedig ugye Harry-vel 1 hónapja. Azért nem kispályás a csaj.

- Hmm... mondtam én, hogy nem illik hozzád Daniel. Látod R mint mindig most is igazam volt.















Sziasztok!
És itt is van egy új rész 😊 Frissen, ropogósan egyenesen a sütőből.
Ha tetszett hagyjatok magatok után nyomot, vote-oljatok. Kommentben pedig írjatok véleményt, mert sokat segítetek nekünk
Köszi, hogy elolvastad

All the love
-P

Sweet Creature [ H.S. ] (BEFEJEZETLEN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin