Gizemli Yabancı 24

13.4K 600 62
                                    


Bir saattir aynanın karşısında kendime bakıyorum. Savaş'la buluşmaya alışmış olsam da giydiğim elbiseye alışamamıştım. Her zamankinden daha özenli daha güzel olmak istiyorum. Son defa kendime bakıp rujumu sürdüm ve içeri geçip montumu giydim. Teyzem ve amcam bugün üst komşumuza yemeğe gittiği için biraz daha rahat hazırlanmış olsam da şuan teyzemin yanımda olup çok güzelsin kızım demesine ihtiyacım var. Ama onları da rahatsız etmek istemiyorum ve bir kez daha kıyafet değiştirmemek için daha hızlı davranıp aşağı indim.

Savaş henüz gelmemişti ama sokağın başına doğru yürüyüp orada onu bekleyebilirdim. Sessizce yürürken araba sesi duymamla başımı yerden kaldırdım ve Cihan'ı gördüm.

Araba durunca arka tarafa geçerek kapıyı açtım ve oturdum. Savaş ile göz göze geldiğimiz de heyecanla yüzüne baktım.

'' Muhteşem görünüyorsunuz küçük hanım. '' diyerek yanağımdan öptü.

O an içimde ki mutluluğu tarif edemezdim herhalde. Beni güzel bulması gururumu okşamıştı.

'' Sizde oldukça yakışıklısınız beyefendi. ''

'' Size layık olmaya çalışıyorum küçük hanım. ''

'' Yeterince oluyorsunuz. Nereye gidiyoruz? ''

'' İstediğin bir yer varsa oraya gidelim ben Madam Darci'nin yerine gideriz diye düşünmüştüm. ''

'' Aslında Madam Darci'nin yerine daha önce gitmemiştim ve seninle gitmek isterim. '' dedim.

Gerçekten Madam'ın yerini çok duymuştum ama hiç gitmemiştim. Genellikle sosyal medyadan oraya gidip bir sürü fotoğraf atanlardan orayı biliyorum o kadar.

'' Tamam. Cihan Madam'ın yerine gidiyoruz. ''

'' Peki efendim. ''

'' Zehra her şeyi senin için yapıyorum biliyorsun değil mi? ''

'' Benim için değil bizim için yapıyorsun. Sana söz veriyorum rahatsız olursan ve gitmek istersen seni zorlamayacağım. Beraber gideceğiz. Bu süreci tek başına yaşamak zorunda değilsin. Her zaman yanında ben varım. ''

'' Biliyorum güzelim. Zaten sen olmasaydın bunca şeye girişmezdim. Sadece eğer gerilirsem ki eminim gerileceğime sana söylediğim şeylere kırılma olur mu? Sadece kendimi rahatlatmak ya da o anki sinirimi senden çıkarmak için böyle bir şey yaparım. Yani biliyorum bu hiçbir şekilde sebep değil ama kendimi tanıyorum. Seni kırmama izin verme. ''

'' Bende hiç o göz var mı Savaş bey. Sen beni üzersen bende seni üzerim! '' dedim. Tabi bunu şakayla karışık söylemiştim ama her şakanın altında gerçeklik payı vardı değil mi?

Sahil kenarında tek talkı ve oldukça şık bir mekanın önünde durunca Madam'ın yerine geldiğimizi anladım. Cihan kapımı açınca teşekkür ederek indim ve Savaş'ın yanına geldim. Arabada ki neşesinden oldukça uzak ve gergindi. Tabiki de hemen ortama ayak uyduracağını zannetmiyordum ama bu kadar da gerileceğini düşünmezdim.

Elini tutup hafifçe sıktığım da bakışları bana döndü.

'' Çok yakışıklısın ve şuan dünyanın en mutlu kadınıyım. Senden tek istediğim hiç kimseye bakmaman. Sadece beni görsün gözlerin olmaz mı? '' dedim biraz gülmesi için tabi bir yandan da ciddiydim.

'' Demek sadece sana bakmamı istiyorsun ha. ''

'' Evet sadece bana bakmanı istiyorum. ''

'' Bu gözler sadece seni görüyor zaten diğerleri zorunluluk. Ama bugün bizim gecemiz bu akşamı mahvetmeyeceğim. ''

GİZEMLİ YABANCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin