Gizemli yabancı 27

10.9K 500 36
                                    


Akşam yemeğimizi yedikten sonra Savaş beni eve bıraktı. Teyzem ve amcam film izledikleri için onların rahatını bozmamak için direk odama geçtim. Üstümü değiştirdikten sonra Savaş'a

'' Sen ne garip bir insansındır ama seni seviyorum. '' yazıp mesaj gönderdim.

Bugün İngilizce video izlerken onu Türkçeye çevirmeye çalışmıştım ve bu sözü söylemiştim. Baya eğlendiğimiz içinde bir sürü söz türetmiştik bundan.

'' Bu ne garip mesajtır ama bende seni seviyorum. '' diye yazdığında gülerken yataktan düştüm.

Şaka değil! Gerçekten gülerken yataktan düştüm. Tabi yere düştüğümde daha çok ve sesli gülmeye başladığım için amcam ve teyzem odaya daldılar. Kendimi kulaklığını takıp elinde ki tarakla odasında hayali konser veren hayalperestlere benzettim. Ve tabi birden odaya dalan anneye basılma anları da şuan yaşadığım şey.

'' İyi misin yavrum? '' diyen soran teyzem durumu anlamaya çalışıyordu. Tabi hem yerde hemde kahkahayla gülen bir deli ben vardım evde.

'' İyiyim teyzecim bir şey yok. '' dedim gülmelerimin arasından.

'' Tamam yavrum da saat geç oldu rahatsız etmeyelim komşularımızı. '' derken sesinde ki mesajı almıştım.

''Tamam teyzecim. '' derken kendime gelmiş ve yatağıma uzanmıştım. Amcam alnımı öpüp kapıyı kapattı ardından.

Savaş'la biraz daha konuştuktan sonra uyuma aşamasına geçtim.

Kahvaltı her zaman ki gibi teyzemle amcamın didişmeleriyle başlayıp mutlu sonla bitmişti. Ardından hepimiz hazırlanıp evden çıktık. Amcam ve teyzem kitabevine bende okula doğru yolu çıktık.

Okul her zamankinden daha sıkıcı bir hal alırken Kiraz'a ulaşamıyor olmak da canımı sıkıyordu. Ne aramalarıma ne de mesajlarıma cevap veriyordu. Nerede kaldığını bilsem yanına giderdim ama maalesef yerini bilmiyorum. Sınıfa geçtiğim de arkalardan boş bir yer bulup oraya geçtim ve ders saatinin gelmesini beklemeye başladım.

Öyle boş boş etrafa bakarken Kiraz'ın sınıfa girmesiyle bütün negatif enerjim beni terk etmişti. Oturacak bir yer ararken göz göze geldik ve ona gel işareti yaptım. Yanıma geldiğinde suratından düşen bin parçaydı.

'' İyi misin canım? '' dediğim de bana baktı ve:

'' Hayır aksine kötüyüm. '' dedi.

'' Ne oldu? ''

'' Evinde kaldığım kadının kocası sorun çıkardı ve evden gitmemi istedi. Abimin yanına gittim ama tabi ki de beni yanına almadı ve iki gündür binanın bahçesinde kalıyorum. ''

'' Şaka yapıyorsun değil mi Kiraz? Neden bana haber vermedin? ''

'' Telefonumun şarjı çok az çünkü kapanmaması için uğraşıyorum ama olmuyor. Dışarıdaki doldurma yerlerinde de çok fazla dolduramıyorum. Ve ne biliyim işte kötü durumdayım. ''

'' Eşyaların nerde peki? ''

'' Yanımda. Sadece sırt çantam ve gördüğün küçük el bavulum var. Eşyalarımın büyük bir çoğunluğunu Birgül teyzede bıraktım daha doğrusunu bırakmama izin verdiler. Kendime bir yer bulunca alıcam.''

'' Tamam bugün okul çıkışı gidip eşyalarını alıyoruz ve sen bana geliyorsun. ''

'' Hayır öyle bir şey yapmıyoruz ve ben başımın çaresine bakıyorum. ''

GİZEMLİ YABANCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin