7.

827 112 19
                                    

-Kicsim, a macska megint összepisilte az ingemet, ez a héten már a harmadik eset, kérlek csinálj már valamit vele!- Jött be a konyhába Taehyung, akinek éppen szendvicset készítettem. A fehér ing szét volt rajta gombolva, mivel akárhányszor próbálkozott,hogy normálisan összegombolja, nem ment neki. Megtörölgetve kezeimet gyorsan sétáltam oda hozzá, s elhúzva kezét elkezdtem begombolni neki egyesével ingjét. Látszólag meglepődött, de tetszett neki a helyzet, ezt le tudtam olvasni arcáráról, amikor felnéztem rá, egyenesen a gyönyörű barna szemeibe.
-Köszönöm életem – Hajolt ajkaimra, s egy lágy csókot nyomott rájuk, amit viszonoztam is, ám ekkor belépett Jungkook morogva.
-Egyszerűen nem értem, hogy mások hogyan csinálják meg ezt, ez lehetetlen! – Mérgelődött Jungkook, miközben a fekete nyakkendőjével bíbelődött.
-Gyere ide, te nagy mamlasz- Ráztam meg a fejemet vigyorogva, s neki is segítve megkötöttem nyakkendőjét. Ő egy arcra puszival jutalmazott engem, de nem bántam,mert ez is ugyan olyan jól esett mint Tae-tól a csók.

Hirtelen ébredtem fel,először fel sem fogtam hol vagyok, az agyam azt a képet vetítette felém, mintha még mindig otthon lennék, a pihe-puha ágyamban, ám ez az illúzió hamar elillant, s helyébe lépett a kegyetlen igazság. A kislámpához nyúltam s felkapcsoltam azt. Meg kellett bizonyosodnom róla,hogy nem csak álom volt az,hogy tényleg itt maradtam Kookiéknál. Felültem az ágyon, s egy ideig csak bámultam magam elé. Éjjel háromnegyed kettő volt, a velem szembelévő óra legalábbis erről árulkodott. Mindjárt itt a reggel, gondoltam magamban.
Az álmom járt a fejemben, az az idili, kis családias álom. Ha belemennék ebbe az édes hármas dologba ez várna rám a jövőben. Két rendkívül helyes férfi az oldalamon, a macskám, és sok sok szeretet. E gondolatra teljesen kiszáradt a szám, ezért kikelve az ágyból elindultam a konyha felé, hogy engedjek magamnak egy pohár vizet. Végülis ők hoztak ide, csak nem bánják, ha elmegyek inni, gondoltam magamban. Ahogy elértem a konyhát felkapcsoltam a villanyt, hogy mégse sötétbe legyek. Engedtem magamnak egy pohár vizet, s felültem a pultra,majd lassan inni kezdtem. Vajon most mit csinálhatnak? Egy szobában vannak, vagy külön alszanak? Mi van, ha éppen szeretkeznek? Az utolsó kérdés, ahogy megfogalmazódott bennem, teljesen kétségbe estem. Nem is tudom mi háborított fel leginkább, az,hogy szeretkeznek, vagy az, hogy nélkülem. Gondolatmenetemet egy kirajzolódó alak zavarta meg. Nem láttam az arcát, így teljesen megrémültem. Ott állt, az ajtónál, tisztára mint a filmekben, nem látszódott az arca, mert pont a sötétben állt. A vér is megállt bennem, beszélni nem tudtam, megbénultam. Az alak közelebb jött, s én már majdnem sikítottam volna, amikor megláttam, hogy az a titokzatos ijesztő ember az nem más, mint Taehyung, Az eddig bent tartott levegőt hatalmas sóhajjal engedtem ki.
-A szívbajt hoztad rám Tae... - Néztem rá. Ő nekidőlt a pultnak nem messze tőlem.
-Ne haragudj Jimin,nem akartalak megijeszteni. Miért nem alszol? Rosszul vagy? - Kérdezte halkan.
-Nem tudok aludni. Vagyis, hát eddig tudtam, csak volt egy furcsa álmom és felébredtem, és te? Miért nem alszol? – Vontam kérdőre Taehyungot. Látszólag fáradt és álmos volt, a szemét alig bírta nyitva tartani.
-Hallottam,hogy valaki mászkál, és lejöttem megnézni,hogy ki és miért. – Adott egy egyszerű, de frappáns választ.
-Értem, remélem nem baj, hogy eljöttem inni,esküszöm elmosogatom a poharat holnap reggel – Kezdtem el mentegetőzni s szinte úgy raktam le a poharat, mintha puskából lőttek volna.
Tae következő tette teljesen váratlan és zavarba ejtő volt. A 2 kezével szét nyitotta lábaimat, s közéjük fordulva férkőzött közel hozzám. Alig pár milliméter választotta el fejünket, s lábaim között is elég közel volt valamihez, Szemében most nem fáradtság, vagy álmosság tükröződött, hanem vágy és kéj. Úgy nézett a szemeimbe, mint aki menten felakar falni engem.
-Ugyan miért lenne baj? – Kérdezte a mély és szexi hangjával, miközben hol szemeimbe, hol ajkaimra nézegetett,mintha valami engedélykérés lett volna. Nem reagáltam. Nem húzódtam el, de nem is cselekedtem. Úgy gondoltam, hogy ha szeretne valamit megteszi, ha meg nem, akkor nem fogom magam kínos helyzetbe hozni. Nem kellett sokat várnom, hogy megtörténjen aminek meg kell. Ajkait enyémeimnek nyomta, s lágyan kezdte el mozgatni rajtuk párnáit. Felvéve ritmusát csókolóztunk éjjel, kettőkor a konyhában. Elválva tőlem egy utolsó csókot nyomott számra, s egy „Jó éjt" búcsúszóval elment lefeküdni. A szívemet a torkomban éreztem, az arcom vörös volt mint a cékla, de élveztem minden egyes tettét. Én is elmentem visszafeküdni, s szerencsémre elég hamar vissza is tudtam aludni. Most már nincs visszaút, most már elkezdődött, és nem állhatunk le.  

-----------
Nincs átolvasva, az esetleges hibákért bocsi, kérlek szóljatok, ha van valahol, hogy javítani tudjam. Véleményeket illetve javaslatokat szívesen fogadok. ^^ 

Három szív egyszerre szólWhere stories live. Discover now