Délután 1 órakor ébredtem fel, a telefonom csengőhangjára. Kezembe fogva hunyorítva néztem meg ki az. A főnököm. Normális esetben kinyomtam volna, de nem akarom,hogy kirúgjanak a melóból, úgyhogy felvettem. Úgy volt megbeszélve, hogy csak este megyek dolgozni, ám azért hívott a főnököm,hogy segítséget kérjen mivel egyedül nem tudja kiszolgálni a rengeteg vevőt. Felöltöztem, megmosakodtam és el is indultam a munkahelyemre, a virágboltba. Hátul mentem be, mivel elől tényleg rengetegen voltak.
Anyák napja volt, ezért jöttek annyian virágot venni. Mikor végre elfogytak a vásárlók felhívtak minket egy külön rendelésért. Egy hatalmas rózsacsokrot kértek és házhoz szállítást, mivel a rendelő nem tudott eljönni érte. Megcsináltam a csokrot, ami beletelt másfél órába, majd elindultam a megadott cím felé.Hirtelen egy kiáltást hallottam, majd egy hatalmas csattanással a földre kerültem.
Időm sem volt felfogni mi történik. A földön feküdtem, minden szinte azonnal történt. Felültem s a virágcsokorra pillantottam. Teljesen szét jött, ráadásul a virágok is tönkre mentek. Remek, ezt is fizethetem én. Az előttem lévő fiúra pillantottam, valószínűleg ő jött nekem. Kiabálnom kéne vele, esetleg összeverekednem, csak sajnos nem vagyok ilyen. Nagyon fájt a fejem és kicsit vérzett is. Az előttem lévő fiú felállt, s ijedten nézett rám.-Úr isten, ne haragudj, jól vagy? - Nyújtotta a kezét, hogy segítsen felállni. El is fogadtam a segítséget, mert egy picikét szédültem.
-Sajnálom, a csokrodat, kifizetem! - Folytatta.
-Nem kell, majd én fizetem, tök mindegy – Motyogtam az idegennek. Felajánlotta, hogy ha már így nekem rohant meghív egy italra.
Nos az igazat megvallva, most erre jól is esne egy kis alkohol, hogy addig se aggódjak amiatt,hogy a főnök meg fog ölni ha kiderül,hogy a megrendelőhöz nem jutott el a csokor.
Be is ültünk egy közeli bárba, ahol kértem mindenféle italt. Úgy voltam vele, hogy ha már elrontotta a napomat, akkor igazán ki is fizetheti ezt a sok dolgot. Nem hatotta meg, csak mosolyogva nézte, ahogy inni kezdek.
-A nevem Taehyung, de hívj Taenak. – Mondta kedvesen.
-Jimin vagyok, de hívj Jiminnek. – Ezzel próbáltam egy picit kiparodizálni őt, amire felnevetett, ezáltal egy picike mosoly szökött ajkaimra.
-Most valószínűleg ideges vagy és haragszol rám, de tényleg nem direkt volt,hogy neked mentem - Ivott bele ő is az italába amit magának kért.
-Miért rohangálsz az utcán? Egy ZSÚFOLT utcán. – Emeletem ki azt az egy szót.
-Azért mert szaladtam valaki után,aki most valószínűleg otthon döglik. -
Ezek után már nem volt ezzel kapcsolatban több kérdésem. Sok mindenről beszélgettünk a bárban. Teljesen el is felejtettem,hogy haragudnom kéne rá. Rengeteget nevettünk, mert folyton nevettetett.
Mikor mennie kellett megadta a telefonszámát és én is az enyémet. Azt mondtam hogy majd hívni fog valamikor.
Ennek kicsit, legbelül örültem, mert nem nézett ki rosszul. Szinte mindenki tudta rólam,hogy meleg vagyok, úgyhogy ezt neki is elmondtam. Ő is az, el sem hittem amikor ezt megtudtam. Lehet, hogy ez a sors lenne? Mert ha igen, akkor vicces kis játékot játszik velem.Visszamentemaz üzletbe, és elmondtam mi történt. A főnök azonnal kérte a virágokért apénzt, amit oda is adtam. Nem rúgott ki, mert már vagy 3 éve ott dolgozok, de azt mondta,hogy még egy ilyen, és repülök.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Három szív egyszerre szól
FanficPark Jimin egy vidám fiú, aki hosszú idő után megtalálja a szerelmet, még ha nem is szokványos módon. Unalmas napjaiból 2 csodabogár fogja kirángatni az izgalmakkal teli életbe.