Köszönöm szépen a díjat:
valakipls_yaoi❤Tehát a 10 tény magamról:
1: 17 éves lány vagyok2: Eddig utáltam olvasni, de amikor elkezdtem a Harry Pottert megszerettem az olvasást.
3: Úgy hittem nem tudok írni, sőt még most is azt hiszem, de próbálkozok.
4: Az íráshoz való kedvemet az hozta meg, hogy olvastam egy csomó Taekookot itt wattpadon ( lol )
5: Egy képről jött az ihlet, hogy elkezdjem írni a "Három szív egyszerre szól" című könyvem.
6: Az előbb említett könyvhöz nincs annyi ihletem mint a naplóshoz xd
7: A "Kedves Naplóm!" Című könyvvemmel keverem a valóságos életemet és Yoongi életét, illetve az agyam szüleményét. Amikor Yoongi leírja például, hogy hogyan érzi magát, akkor a saját érzelmeimet mesélem el.
8: Mindíg is közel álltak hozzám az ilyen depressziósabb illetve filozofikusabb dolgok.
9: Szeretem a naplós könyvemet írni. Szerintem mindenki közül én kívánom a legjobban, hogy ne legyen vége. De sajnos az agyamban már eljátszottam a gondolattal, és már megvan,hogy hogyan lesz vége.
10: Szoktam csúnyán beszélni sajnos xd
Kérdésekre válaszolva:
1: igen, olvasom a sztoryd és imádom!2: Erre megint csak az a válaszom, hogy imádom!! :3 nagyon tetszik, és egy tehetséges írónak tartalak.
3: Ha ruhára érted, akkor nincs egy sem, ha meg ilyen kis mütyűrökre, akkor van 1 db Yoongis kulcstartóm. Mondoconon szereztem.
4: Nincs kedvenc évszakom. Talán a tavasz eleje.
5: A szobám olyan.... fehér. Sima falak, tv, gép, ágy, szekrények, 1 fotel, asztal, oszt ennyi. Xd
6: Sajnos olyan helyen lakok, ahol nem szoktak melegek mászkálni. Egyet sem ismerek a kornyeken, de nézek youtubeon meg ilyen helyeken angol meleg/ leszbikus/ bi embereket, és imádom őket. Nem tudom, olyan jó érzés.
7: Nos, megértem az angol embereket. Angol zenét szoktam hallgatni, angol videósokat nézek, utálom a magyart. VISZONT a beszéddel gondom van. Egyszeruen nem tudok egy hosszabb értelmes mondatot összerakni angolul, de mint mondtam, tokeletesen megértem ha angolul írnak vagy beszélnek nekem.
8: Nem szoktam magam fotózgatni. Nagyon ritka, mert csak profilképnek kell oszt ennyi.
9: A cicám.
10: Nincs tesóm, etyke vagyok sajnos.
HUH kérdéseim:
1: Mi a véleményed az irományaimról?
2: Hanyadikos vagy?
3: Mi a kedvenc zenéd?
4: Hogyan állsz idegen emberekhez ismerkedés terén?
5: Mennyire tartod gyerekesnek magad?
6: Mi vett rá,hogy regisztrálj a wattpadra?
7: mennyit alszol egy nap?
8: Nézel sorozatokat?
9: Nemed?
10: Kire nézel fel a legjobban?
A kihívottjaim pedig:
fanfiction_home❤
Haribo_chan❤
valakipls_yaoi❤Huh gyerekek, nem tudtam, hogy ennyi meló van egy díj meg írásával 😅 helyesírásért bocsi, de túl fáradt vagyok leellenőrizni az egészet.
ESTÁS LEYENDO
Három szív egyszerre szól
FanficPark Jimin egy vidám fiú, aki hosszú idő után megtalálja a szerelmet, még ha nem is szokványos módon. Unalmas napjaiból 2 csodabogár fogja kirángatni az izgalmakkal teli életbe.