3. Buli

858 114 26
                                    


-Kérsz valamit inni? - Kérdezte Jungkook olyan mosollyal, hogy még a szívem is beleremegett a látványba.
-Nem tudom, kérjek? - Kicsit felbátorodva visszakérdeztem, ezzel egy kicsit pimaszkodtam vele, de látszott rajta, hogy egyáltalán nem bánja.
-Nem kell fizetni az italokért, szóval maradjatok itt, mindjárt hozok valamit. – Azzal a lendülettel Jungook el is indult keríteni valami innivalót. Taehyunggal arrébb mentünk egy kicsit a pult mellé aminek kicsit nekidőltem. Egy kis ideig csend volt, pontosabban nem beszéltünk, mert csend nem volt a hangos zene miatt. Közben bennem rengeteg kérdés fogalmazódott meg. Tae nézelődött, én pedig őt nézte. Észre sem vettem mennyi ideig nézem, mert csak arra lettem már figyelmes, hogy egyenesen a szemeimbe néz.
-Tudom, hogy Jungkook a barátod, de... milyen értelemben barát? - Kérdeztem meg. Erre egy picit elkomolyodott, de nem tartott a komolysága sokáig, hisz szinte azonnal vissza is jött a mosoly az arcára.
-Ő a pasim. – Erre összeszorult a szívem. Nem szerettem még bele Tae-ba, hisz nem ismerem rég óta, de mégiscsak nagyon vicces és kedves fiú, plusz nem is néz ki rosszul.
-ÁÁ, értem. - Erőltettem magamra egy mosolyt.
-De igazából meséltem rólad Jungkooknak, és nagyon tetszett neki amit hallott. Elmondtam,hogy találkoztam veled, meg,hogy milyen jót beszélgettünk. - Erre már csak bólintottam, mert épp visszajött Jungkook 1 üveg pálinkával és 3 pohárral. Húzos este lesz ez, gondoltam magamban.

Az ember tömeg mint vízen a hatalmas hullám úgy hömpölygött. Idővel egyre többen lettek az emberek, így egyre kevesebb helyünk lett ott, ahol addig voltunk, így megfogva a poharakat és a pálinkát kerestünk fent az emeleten egy olyan helyet, ahol nyugodtan tudtunk beszélgetni, és iszogatni. Igaz, a buli lent volt, de abból már elég volt, kellett egy kis pihenés.
Nem ittunk olyan sokat a pálinkából, nehogy nagyon lerészegedjünk. Ahogy felmentünk az emeletre a lépcsőn, folt egy kis folyosó. A folyosó végén volt egy kis kiemelt rész, amin szőnyeg volt, és mellette ablak. Oda mentünk fel, igazán hangulatos volt.
-Igazából van oka annak, hogy elhívtunk téged. – Mondta Jungkook, miközben megivott egy feles pohárból egy kis pálinkát.
-Az embereknek általában okuk van, hát halljam, mi volt a tiétek. – Néztem végig rajtuk.
-Az ok, amiért Taehyung ma elhívott, az az, hogy nekem már akkor megtetszettél, amikor Tae mesélt rólad, nem is gondoltam, hogy élőben is ilyen szép vagy. - Mondta Jungkook, s épp ekkor, ebben a másodpercben ittam a pálinkát, amit sikeresen félre is nyeltem ezt hallva. Miután kiköhögtem magam félve Tae-ra néztem, de ő csak mosolygott kedvesen hol rám, hol Jungkookra.
-De hát...Taehyung a pasid, nem? - Néztem rájuk összehúzott szemöldökkel.
-De igen, és? - Vágta rá, mintha nem is lenne gond. Furcsa volt, hogy nem akadt ki Tae, és Kookie így be merte vallani,hogy mit érez.
-De, hát.... –Pislogtam párat, majd megkérdeztem Taehyung-tól, hogy nem zavarja-e ez a dolog, vagy,hogy egyáltalán mit szól ehhez a dologhoz.
-Engem nem zavar, mivel nekem is nagyon tetszel. Pont úgy tetszel, mint Jungkook. Te is gyönyörű vagy férfi létedre, és ő is gyönyörű. - Ivott Tae is a pálinkába.

-Szeretnénk, ha eljönnél velünk egy randira. Adj nekünk egy esélyt. – Most Jungkook beszélt. Köpni-nyelni nem bírtam a meglepettségtől. Ehhez még nem voltam elég részeg, hogy ezeket az információkat betudjam kellőképpen fogadni az agyamba. 

 


Három szív egyszerre szólOnde histórias criam vida. Descubra agora