Már lassan 2 hete Jungkookéknál voltam,mivel mindig visszacsábítottak. Az egyetlen dolog amiért hazamentem, az a macskám. Adtam neki enni, majd jöttem is vissza Taeékhoz.
Kedd este a konyhában ettem egy kis gabonapelyhet tejjel,mert lusta voltam főzni valamit, vagy egyáltalán egy szendvicset csinálni. Éppen bekaptam egy kanállal a gabonapehelyből, amikor Jungkook szaladt oda hozzám, s megfordított a tengelyem körül,hogy egyenesen rá tudjak nézni, mivel eddig háttal voltam neki. Arca ijedt volt.
-Segíts Jimin, kérlek!! – Kezdett el rázni, amitől kilötyögött a tej a tálból.
-Miben? – Vágtam rá hirtelen,hogy hagyja abba, ám mivel tele volt a szám, ahogy kimondtam ezt az egy szót kirepült egy kakaós gabonapehely darab a számból, ami pont Jungkook két szeme közé repült. Jungkook ezzel nem foglalkozott, mert meg volt rémülve, de nagyon.
-Jimin, menstruálok, véres vagyok! – Erre mind ketten elhallgattunk. Néma csönd telepedett közénk, majd én törtem meg a csendet.
-Mutasd! –
-Mi? Nem! – Vágta rá Jungkook, s takarni kezdte kezével nemesebb felét, amikor látta, hogy közelebb lépek hozzá.
-Jimin, ne közelíts! – Hangja panaszos volt, de nem hatott meg. Látni akartam mi is az,amitől vérzik,már ha vérzik. Ahogy megfogtam volna őt, elfutott, s én utána futottam. Felfutottunk az emeleten, majd vissza le. Jungkook sportos, így elég sokáig kellett kergetnem, mire végre egy jól irányzott ugrással le tudtam teperni. Felé kerekedtem, s leszorítva őt próbáltam lehúzni nadrágját, de egy hirtelen mozdulattal lelökött magáról és négykézlábra állva próbált elmenekülni, ám bennem volt annyi erő,hogy elkapjam boxerénél fogva, ami meg is húzódott, így eléggé bevágódott neki a két cipó közé.
-A fiúk nem menstruálnak!! Mutasd magad! – Próbáltam vissza rántani,hisz lábával pont arcomhoz ért, így szagolhattam a nem éppen rózsaillatú talpát is. Éppen keltem volna föl, hogy megint ráugorjak, ám ekkor nyílt az ajtó, és lépteket hallottunk. Taehyung jött be a nappaliba, ahol meglátott minket a szőnyegen, ahogy Jungkook épp az arcomat dörzsölgeti büdös lábával, én meg éppen az alsóját húzom neki,miközben a könnyeimmel küzdök az orrfacsaró aromától. Jungkookkal megfagytunk, mint abban a játékban, amikor ha felénk fordul az aki kint van, kővé kell válni.
Mélyet sóhajtott Taehyung, miközben mi még mindig őt néztük.
-Értem én,hogy csak most jöttem haza, de azért odatelefonálhattatok volna, hogy éppen szeretkezni készültök... - Mondta csalódottan, mire Jungkook és én felkaptuk a vizet.
Mit mondott? Szeretkezni? Ez úgy néz ki,mint aki épp egy jót akar szeretkezni??
-Te teljesen vak vagy? - Szökött ki belőlem, s elengedtem Jungkook alsóját, és végre ő is elvette a bűzforrást,tehát a lábát.
-Taehyung, Jimin moleszálni akart. – Állt fel Jungkook, s panaszkodott egyből Taehyungnak.
-Nem igaz! Azt mondta vérzik, én csak meg akartam nézni mitől! – Vágtam vissza egyből.
-Mondtam már, menstruálok! – Rakta keresztbe karjait s kihívóan nézett rám.
-Jungkook, te egy férfi vagy. Te nem menstruálsz. –Mondta végre Taehyung is.
-Tényleg? -
-Tényleg. -
-Sajnálom Jimin. – Jött oda Jungkook, s megölelt engem. Én visszaöleltem, s jött Taehyung is az ölelésre.
-És milyen volt a meló? - Kérdeztem Taehyungot, ahogy leültünk a kanapéra, és bekapcsoltuk a tv-t.
-inkább ne is beszéljünk róla, nagyon elfáradtam. –Fogta meg az egyik kezem, a másikat meg Jungkook.
Egy idő után azt vettem észre, hogy Taehyung hajolt oda a nyakamhoz, s csókolgatni kezdte.Ezzel nem is lett volna baj, de Jungkook keze a combomra vándorolt, majd egyre feljebb és feljebb, amíg végül elért középpontomhoz, s lassan belemarkolt. Kiakadtam, s gyorsan felpattanva elszaladtam. Ők csak furcsán néztek. Nem vagyok még felkészülve erre. A szobába mentem, ahol aludni szoktam, s a plafont lesve gondolkoztam el a dolgokon, majd végül eszembe jutott valami. Nem derítette ki,hogy tényleg vérzik-e Jungkook, vagy csak szórakozott.----------
Tuuudom, rövid lett, de na. Ez is több mint a semmi :D
Kommenteket szívesen várok.
Ha valamelyik szót elrontottam kérlek jelezzétek, mert nincs elolvasva.
ESTÁS LEYENDO
Három szív egyszerre szól
FanficPark Jimin egy vidám fiú, aki hosszú idő után megtalálja a szerelmet, még ha nem is szokványos módon. Unalmas napjaiból 2 csodabogár fogja kirángatni az izgalmakkal teli életbe.