8.

880 103 23
                                    

Korán reggel ébredtem, az előttem lévő óra 6:24-et mutatott. Nem voltam fáradt, pedig máskor mindig tíz vagy tizenegy óráig alszok amikor lehetőségem van rá . Kikelve az ágyból a szobához tartozó fürdőbe mentem, s kicsit elrendezgettem a hajam, s mivel nem volt nálam fogkefe így nyomtam egy kevés fogkrémet az ujjamra, s kénytelen voltam azzal megmosni fogaimat. Csak nem lesz bajuk a fogaimnak ha nem reggel, hanem este mosok fogat. Szerencsére nekem fehérek a fogaim, s egy rossz sincs köztük. A száj büdösséget meg el tudtam űzni a fogkrémmel, szóval nem volt gond. Kilépve a fürdőből visszavettem azt a ruhámat amibe mentem,. mivel előre nem volt betervezve ez az itt alvás, így nem tudtam másik ruhákat hozni. A nadrágom alá nem vettem fel a használt boxert, beraktam a takaró alá, mondván, hogy amikor majd indulunk,hogy hazavigyenek feljövök érte, és gyorsan betűröm a pólóm alá, vagy a zsebembe, vagy akárhova, ahol nem veszik észre.
A filmekben mindig az van,hogy aki a legkorábban kel az csinál reggelit, hogy a szíve választottját meglepje a finom kajával. Gondoltam én is megpróbálom ezt, hisz tudtommal én ébredtem fel leghamarabb, és én vagyok itt a vendég. Halkan kimenve a szobából néztem körül, s hallgatóztam hátha beszédet hallok, ám nem hallottam semmit, csak a csendet. Erről bizonyosodtam meg,hogy senki sincs ébren, így bátrabban indultam meg a konyha irányába, ám előtte megláttam valamit. Az egyik szobában egy anyamacska szoptatta a 4 kiskölykét. Azt hittem elolvadok olyan aranyosak voltak. Lábaim szinte egyből odavittek, s leguggolva melléjük néztem, ahogy az anya dorombol a kicsiknek, akik édesanyjuk hasát dögönyözve szopikáznak. Nem akartam megfogni a kiscicákat. Ha az enyémek lettek volna, bátran megtettem volna, kiskoromban mindig fogdostam a pár órás cicákat is, de most ez kivétel volt, mert nem akartam gondot okozni a fiúknak. A cicaanya fejét simiztem meg, aki teljesen nyugodtan, félig lecsukott szemmel,dorombolva bújt bele érintésembe. Pár másodperccel később az anya a hátára feküdt, így mintha büszkélkedne a cicáival jobban megtudtam nézni a kicsiket. Mintha az anya azt mondta volna, hogy „Bár nem ismerlek, de bízok benned. „ Mosolyogva néztem a kicsiket, majd még egyszer meg simiztem az anyamacskát, majd felálltam és a fürdőbe mentem, ahol kezet mostam, hogy a reggelihez azért mégse macskás kézzel nyúljak. A folyékony szappan mangó illatú volt, amit nagyon imádok. Én nem is tudtam,hogy létezik ilyen szappan. Meg kell kérdeznem honnan vették mert kell ilyen,gondoltam magamban. Végre valahára a konyhába mentem, hogy hozzá lássak a kaja megcsinálásának, ám volt egy bökkenő. Nem tudtam mi hol van, így keresgélni kezdtem dolgok után, nem sok sikerrel. Porokat találtam, protein vagy mi az, én magam soha nem szedtem őket és soha nem is toleráltam. Végső elkeseredetségemben a hűtőhöz mentem hátha találok valamit, ám amit ott láttam teljesen a földre küldött.
Paradicsom....
-Hát mit esztek ti port meg paradicsomot? Rendes kaja nincs is?? – Mérgelődtem mint egy házi asszony amikor a gyerekek bemennek s mindent összekevernek a konyhában. Mérgesen csaptam be a hűtőt, s feladva tervemet leültem az étkezőasztalhoz. Fejemet megtámasztva kezemmel kezdtem el magamba mérgelődni. Majd csinálnak kaját ha akarnak enni, és majd el is lopom tőlük ha már nem tudnak normális kaját kitenni ide!
Nem kellett sokat várnom, körülbelül fél órával később 2 álmos és FÉLMESZTELEN fiú jött a konyhába. Megpillantva engem mosolyogva köszöntek nekem, amire válaszoltam is, ám fejem bevörösödött és kapkodtam ide-oda, hogy akárhova nézzek, csak rájuk ne. Miért jönnek ki félmeztelen amikor tudják,hogy itt vagyok?
-Kicsim szeretnél valamit enni? – Hallottam meg Jungkook hangját. Azt hittem Tae-től kérdezi,így nem néztem oda, ám megint szólt Jungkook.
-Jiminie? Azt kérdeztem szeretnél-e valamit enni? – Hirtelen kaptam oda a fejemet. Taehyung már valamit nagyban keresett, s Jungkook egyenesen engem nézett. Szóval engem hívott kicsimnek? Nem kicsit leesett az állam s hirtelen nem is tudtam mit reagáljak, ám hamar észhez tértem. Visszagondoltam arra, hogy nem találtam normális kaját. Úgy gondoltam magamban, hogy ha a porból meg paradicsomból tudnak reggelit adni nekem ami finom, és amitől jól is lakok akkor veszek nekik egy új házat, na ne mintha nekik kéne.
-Kérek! Akartam csinálni nektek reggelit, de csak ilyen hülye port találtam meg a hűtőben paradicsomot. Betegek vagytok, ha ilyeneket esztek folyton! - Mondtam felháborodva mire Tae és kook egymásra néztek a hangosan kezdtek el nevetni,amit nem tudtam hova rakni, így csak figyeltem őket.
-Drágám, az nem por, hanem protein fehérje porok amik edzéshez kellettek, ám már kakaót tárolunk az üvegükben, és rendes kaját azért nem találtál, mert rossz helyen kerested. – Tae kinyitja a sütő ajtaját, s a sütőben egy pizza van,amiből max 3 szeletnyi hiányzik. Kookie egy ajtóhoz lép a pult mögött, s azt kinyitva tele van minden ételekkel, mármint étel hozzávalókkal. Fűszerekkel, ilyen-olyan dolgokkal,és egy második hűtővel. Fú,ha nekem ennyi helyem lenne.. gondoltam magamban, s megrázva a fejem szinte kínomban mosolyodtam el a saját hülyeségemen.
-Na, most szépen ülj vissza, majd mi csinálunk kaját ! – Terelgetett vissza Tae, ám én megállítottam őt.
-Ne, légyszi, nem akarom,hogy miattam dolgozzatok, ígyis már annyi mindent megtettetek értem. -
-Hm... Akkor együk meg a pizzát a sütőből - Szólalt meg Kookie, mire ránk nézett kérdően, hogy jó ötlet-e. Végül egy okéval lerendeztük s pizzát ettünk reggelire.

Még a napot velük töltöttem, jól végig néztem az egész házat –pontosabban majdnem az egészet- s végül olyan 4 óra felé vittek haza a fiúk a kérésemre. Nem akartam tovább zavarni, még ha váltig állították is, hogy egyáltalán nem zavarok. Az ajtóban megállva néztem rájuk miután előkerestem a kulcsomat.
-Srácok nagyon jól éreztem magam veletek, nem is tudom,hogy köszönjem meg,hogy nálatok aludhattam, meg ilyenek.. – Hadartam el, s ekkor megjelent Taehyung arcán egy hamiskás, perverz mosoly.
-Nekem van egy tippem. – Mondta Tae s közelebb húzva engem ajkaimra tapadt. Mielőtt felfoghattam volna mi történik már csak annyira lettem figyelmes, hogy Taehyung helyett Jungkook piros,puha ajkai dolgoznak ajkaimon. Nagyon jó érzés volt, mind a kettő csók nagyon jó volt, ám a vöröses fejemmel teljesen lesokkoltam. Integetve ültek be a kocsiba, s valami olyasmit mondtak, hogy majd beszélünk. Én is integettem, lányos zavaromban nem tudtam volna mást tenni. Miután elhajtottak bementem a házba, s hangosan sóhajtva zártam be magam mögött.
-Istenem, azt hiszem szerelmes vagyok... - Szólaltam meg végül, amikor odajött macskám a lábamhoz, s nyávogva üdvözölt engem. Vagy csak kaját akart, igen, teljes mértékben csak a kajáért nyávogott, mivel amint öntöttem neki kaját szinte azonnal neki esett.
Nem öltöztem már át a nap hátralévő felében. Este fürdéshez készülődve engedtem meg a kádat tele vízzel, s vetkőzni kezdtem. Levettem pólómat, majd kigomboltam nadrágomat s letoltam azt. Ösztönös kézmozdulattal húztam volna le boxeremet, ám nem volt rajtam az említett anyag.
-Várjunk csak...- Jött vissza az emlék kép, ahogyan én beraktam a takaró alá a használt boxeremet, amiért visszakellett volna mennem, de nem tettem.
-Jézus isten!! – Pánikoltam be hirtelen, s fel-alá járkálva kezdtem el gondolkozni,hogy mit kéne tennem.

----------------
Nincs átolvasva, helyesírási hibák lehetnek benne, ha van valami amit javítanom kell szóljatok! ^^ Javaslatokat szívesen fogadok!

ui:  A képen beszartam amit kitettem az elejére x"""DDDDDD  bocsi xd 

Három szív egyszerre szólOù les histoires vivent. Découvrez maintenant