20.

914 97 50
                                    

Már több éve nem voltam beteg, most mégis sikerült elkapnom valami náthát. Nem volt meglepő, hisz ilyen időszakban a boltba jövők között hamar elkaphatja az ember. Egy egész hetet úgy töltöttem el, hogy otthon feküdtem.
Szerdán délelőtt majd halálra untam magam. Taehyung munkában, Jungkook pedig a dolgozó szobájában volt. Én tv-t néztem, de semmi értelmes nem ment, ezért úgy döntöttem, hogy felmegyek megnézem mit csinál Jungkook.
Ahogy felértem már nyitódott is az ajtó. Jungkook egyáltalán nem látszott fáradtnak, bár ilyen munkával hogy lehetne fáradt az ember? Neki nem kell ide oda rohangálnia, csak egy helyben ül és gépel, vagy nem is tudom mit csinál. Persze ezt nem kell félreérteni,mert tisztelem a munkáját és azt amit csinál.
Jungkook sietett valahova, meg is lepődtem a hevességén.
- Hova ilyen sietősen? - kérdeztem meglepve.
-Wc, sietek mert egy nagyon fontos dolgon dolgozok és minél előbb be akarom fejezni -
Csak bólintottam, s néztem, ahogy szinte fut a wc-re. Nem tehetett neki jót a tegnapi csilisbab.
Vártam egy kis ideig, közben megett a kíváncsiság, hogy mégis min dolgozhat. Nem bírtam sokáig. Bementem és ránéztem a gépére, ám amikor megláttam min "boldozik" köpni nyelni nem tudtam.
Ez nem dolgozott, ez a Leauge of Legends-el játszott! Ez volt az a fontos dolog?! A játékban meghalt és volt 30 másodpercre újraéledésig.
-Akkor ezért sietett -Állapítottam meg a fejemet ingatva.
Ahogy JK visszatért teljesen lefagyott amikor meglátta, hogy a monitort lesem.
-Figyelj Jimin ez nem az aminek látszik -Kezdett bele sejtelmes hangon, ám engem nem érdekelt a magyarázata.
-Nem zavar, csak mond meg legközelebb az igazat - vontam meg vállam és a szék mellé leültem a földre. Jungkook leült a székébe és folytatta a játékot mivel azóta már újraéledt a karaktere.
-Halálra unom magam, ugye nézhetem? - JK csak bólintott, hisz nagyon koncentrált.
Figyeltem jó hosszú ideig, de aztán megunva azt, hogy nem velem foglalkozik, lassan bemásztam az asztal alá a két lába közé,ami amúgy is lustán volt széttárva. Szerintem annyira benne volt a játékban, hogy csak azt vette észre amikor lehúztam róla a melegítőt meg a boxerét.
-Jimin,mit csinálsz? Éppen játszok.. -Nézett be az asztal alá. Éppen játszik, és? Én meg éppen próbálom kielégíteni. A bokájáig lehúztam minden zavaró anyagot, majd kezembe vettem férfiasságát. Ahogy kezemmel elkezdtem lassan dolgozni rajta, úgy lett egyre keményebb. Boldog  voltam, hogy ezt én váltottam ki belőle. Megpróbált nem törödni azzal,amit épp az asztal alatt csináltam, de néha elhallatszott egy - egy nyögés. Akkor nyögött fel a leghangosabban,amikor a számmal is becsatlakoztam a kis "buliba". Próbáltam a legjobb formámat hozni, ugyanis a figyelmét akartam. Nehogy már egy hülye játék fontosabb legyen mint én! Lassan, majd gyorsan szoptam. Hol keményen, hol lágyan, és  ez tetszett neki. Tetszett? Nem is...imádta! Bár nem láttam, de éreztem, hogy megfeszülve ül a székben és bár próbált koncentrálni a lolra, nem ment neki, mert egyszer olyanokat nyögött, hogy "megint meghaltam,hagyd abba" utána meg olyanokat, hogy "basszameg Jimin, abba ne hagyd!".
Szegénykém összekeveredhetett.
Ahogy egyre közelebb került a megváltáshoz, úgy hanyagolta azt a hülye gépet. Egyik keze beletúrt az asztal alatt a hajamba és ő diktálta az iramot, amit hagytam neki, sőt kifejszetten élveztem is. Akkor telt be a pohár nála, amikor teljesen leengedtem a torkomba. Az orrom a hasát súrolta. Hatalmasat nyögött, és én éreztem, hogy megvonaglik a székben. Hajamat úgy markolta, mintha ez lenne az egyetlen kapcsolata evilággal. Örültem, hogy Jungkook elélvezett, de időközben az én nadrágom is szűkös lett,akármilyen náthás is voltam.
Kimásztam az asztal alól és ölébe ültem. A játék még mindig ment, de már nem érdekelte. Feltűrte pólómat és bimbóimmal kezdett játszadozni. Hol hideg kezével, hol forró nyelvével izgatta a kis köveket. Halkan sóhajtoztam, és lassan elkezdtem ölében mozgatni csípőmet. Nem telt bele pár percbe,megéreztem, hogy megint megkeményedett a kis Jungkook. Jk keze végig simított hasamon,aztán kezét bevezette boxerembe, ahol megmarkolta a már életre kelt férfiasságomat.
-Ki tett ilyen nedvessé baby? - Suttogta fülembe mély hangjával, amitől éreztem, hogy néhány csepp előváladék távozik farkamból.
Nem válaszoltam, ugyanis időt sem adott. Gyorsan kezdte mozgatni kezét, és én megállás nélkül nyögdécseltem. Szabad kezét arcom elé tartotta és pontosan értettem mit akar. Bevettem 2 ujját a számba és szopkodni kezdtem. Végig a szemeibe néztem és olyan tüzet láttam benne, hogy azt hittem a puszta pillantásától elélvezek. Mikor elég nedvesnek éreztem ujjait, kiengedtem számból. Egyik keze folyamatosan mozgott férfiasságomon,míg a másikkal benyúlt gatyámba és fenekemnél matatott. Pontosan tudtam mi következik és szár az ajkaimat harapva vártam, hogy végre belém helyezze ujjait. Lassan körözött az egyik ujjával bejáratomnál,majd egy laza mozdulattal belém helyezte. Nem fájt, annyira felizgultam, hogy a testem már itt többet akart.
-Mégegyet! - Parancsoltam Kooknak, s teljesítette is kérésem. Egyből belém helyezte mégegy ujját és úgy kezdett el tágítani. Csak nyögtem és sóhajtoztam. Mégegy ujj társult a másik kettőhöz. Be kell vallanom, ez már egy kicsit kellemetlen volt, de hamar megszoktam. Már mást akartam. Többet, azt akartam, hogy teljesen kitöltsön. Közel éreztem magam a mennyországhoz, ezért hátra  nyúltam és leállítottam Kookot.
-Nem az ujjaidtól akarok elélvezni.. - Leheltem ajkaira amit utána csókokkal leptem el.
Jk lehúzta egy pillanat alatt nadrágomat és boxeremet, majd volt olyan kegyes és megengedte, hogy meglovagoljam.
Lassan ereszkedtem farkára, s szinte egyszerre nyögtünk fel,amikor teljesen bennem volt. Vártam pár percet -már csak megszokásból is-, aztán kezdtem el mozogni.
A szobát bőrünk összecsapódási hagjai és nyögéseink töltötték be.
Úgy mozogtam rajta mint egy vérbeli ribanc a pornófilmekben. Kookie 2 kezével markolta a fenekemet és olykor hátrahajtotta a fejét az élvezettől. Olyankor mégjobban kirajzolódtak az erek nyakán, amiket én a vad csípőmozgás ellenére végig nyaltam.
-Hívj ribancnak! - Hörögtem amikor egy olyan pontot ért el Jungkook, amitől csillagokat láttam.
-Lovagolj te mocskos ribanc! - Adta ki az utasítást és olyan erősen szorította meg a farom,hogy gerincemen végig futott a kéj és akkorát élveztem, hogy egy pillanatra olyan volt mintha egy másik dimenzióba kerültem volna. Ahogy pulzáltam belül, Jungook is elérte a végét. Állatias hangot adott ki, majd belém élvezett. Ráborultam, ő pedig egyik kezével lustán ölelte át derekam. Csendben voltunk, a csöndet ő zavarta meg.
-Elvesztettem a játékot.

-------------
Erre nem vagyok büszke 🙁
Nincs átolvasva.

Három szív egyszerre szólTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang