capitolul noua

6.7K 642 11
                                    

Carter's POV

''NU.'' am dat eu din cap. ''Ei ma vor duce acasa.''

''Ei vor presupune ca esti nebuna, faptul ca stai cu mine facandu-ti rau.'' Mi-a spus. Mi-am adus mainile pe fata, gandindu-ma la ce a spus.

''Asta nu se poate intampla,'' am soptit. Tot ce vreau este sa ma duc acasa si sa pretind ca tot ce s-a intamplat e in imaginatia mea. Creaturile si monstrii nu sunt reali. Poate sunt nebuna? M-am oprit din gandit, auzind o crenguta rupandu-se in spatele nostru.

''Oh, s-a intamplat.'' a soptit apoi a plecat.

''Asteapta!'' am strigat, alergand in spatele lui. O idee rea; am pierdut locul nostru. Am evitat incet crengile si butucii, incercand sa-l ajung pe Harry. Brusc, am simtit ceva ascutit lovindu-ma in spate. Corpul meu a reactionat ciudat la asta, practic oprindu-ma. Genunchii mi-au cedat, ochii mei il mai vedeau pe Harry cazand si lovind un copac, incercand sa se tina pe picioare. Ceva era lipit de spatele lui, dar n-am putut sa vad pentru ca imediat s-a intunecat totul.

 •••

Eu nu sunt de aici, m-am gandit la asta cand am trecut pe langa oameni care vorbeau cu persoana lor. Un barbat dintr-un colt sugandu-si degetul, uitandu-se la mine. Am incercat sa ignor privirea lui asezandu-ma pe canapeaua goala. Locul acesta arata plictisitor, cu pacienti in halate plictisitoare albastre. M-am uitat la genunchii mei, ridicand tivul halatului meu. M-am ridicat brus cand am simtit o atingere pe umarul meu.

M-am uitat si am observat o fata stand langa mine. ''De ce esti aici?'' a ranjit ea, asezandu-se langa mine. Parul ei blond parea murdar, cu fata invinetita; ma intrebam de ce si ea e aici.

''E-eu nu stiu exact. Ei nu vor sa-mi spuna,'' am soptit, holbandu-ma la ea. ''Tu de ce esti aici?''

Ea si-a ridicat umerii. ''Droguri, sex, crime. Lucruri normale.''  Ochii mi s-au marit dar totusi incercam sa par nonsalanta cand m-am indepartat de ea, dar totusi era evident. ''Mda, ei toti incercau sa se ascunda de mine.''

''Eu nu-''

''pastreaza.'' a ras, dandu-si ochii peste cap. Ceva i-a atras atentia in spatele meu, ceva interesant. ''Oh, la naiba...s-a intors.''

Mi-am intors privirea in spatele meu, ochii mi s-au marit. Aici era, imbracat in acelasi halat ca si ceilalti. Parul lui era murdar, zgarieturi imprastiate pe mana cu tatuajul. ''Niciodata in viata mea, nu m-am gandit ca l-ar putea prinde.''

''De ce?'' am intrebat, intorcandu-mi fata spre ea cand Harry s-a asezat pe o masa goala, aplecandu-se obosit.

''Atitudinea lui si modul in care a ales sa se bata cu asistentii anul trecut. Nimeni u stia cum a scapat!'' ea a pufnit, scuturandu-si capul uimita.

''Ma duc sa vorbesc cu el.'' i-am spus. Cand m-am ridicat, ea m-a tras inapoi jos.

''Ai grija, e nebun'' ea m-a avertizat.

''Incearca sa stai cu el intr-un tunel infricosator pentru o lunga perioada de timp. Vezi ce se intampla atunci.'' Am lasat-o sa se gandeasca la asta in timp ce ma apropiam de Harry. Cand m-a vazut asezandu-ma in fata lui, a ranjit.

''Imi pare bine sa te vad, Carter.''

''Cum ai scapat?'' am trecut eu direct la subiect, devenind curioasa.

''Pardon?'' s-a incruntat fals.

''M-ai auzit, Harry. Cum ai iesit? Pentru ca, normal, poti face asta din nou.''

S-a aplecat, venind mai aproape de mine. ''Nu dau afara genul asta de informatii. Cand am spus ca este un moment bun sa scap, am scapat. intelegi?''

Am dat incet din cap, inchizandu-mi gura. ''bine,'' s-a lasat pe spate lovind scaunul, nu o data aruncandu-si privirea infricosatoare spre mine.

''C-ce se intampla daca vine raul?'' Am intrbat incet.

''El va avea grija de situatia in care ne aflam.''

''Cum?''

''Raul apare cand vrea el, nu cand noi il vrem.''

Informatia a fost inutila. Harry nu ar parea ca vrea sa iasa de aici. Dar din nou, noi vorbim despre Harry. Nu poti sa scoti nimic de la el. ''Mai am o singura intrebare.'' am spus.

''Si aia care ar fi?'' si-a ridicat el sprancenele.

''Sunt...sunt monstri in tunel...reali?'' Ma simteam stupida intreband asta. El a chicotit si se juca cu degetele.

''Normal ca sunt. Dar cateodata, ei pot fi pete mici de nebunie in creierul nostru. Toti suntem monstri, scumpo, si suntem nebuni.''

''Deranged'' [Română]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum