Mitt namn är Heyden Casore och jag är 17 år. Min födelsedag var för två månader sen, tyvärr i mitten av juli men jag önskar att det vore i oktober.
Allt är så vackert och färgglad på den tiden. Jag går andra året på gymnasiet.Jag har mörkbruna ögon, många personer har sagt till mig att mina ögon får en liten grön nyans i solen men seriöst hur? Min naturliga hårfärg är mörkbrun men jag har färgat håret svart, favorit färgen. Jag är inte lång men inte så kort häller och varför ljuga? Min kropp är vacker och mitt ansikte så. Mina läppar, ögonbryn, ögon..
Jag älskar mitt utseende och tycker att jag är snygg.
Jag är halv latin. Min mamma asså..
Jag har inga problem med att hitta killar men jag har aldrig en seriöst relation med dem för att på slutet så lämnar dem en krossad, de är alla likadana..vill bara leka du vet.Jag har inte häller något problem med vänner. Det är bara det att dem alla är falska af.
Dem hänger med mig bara för mitt utseende och när jag inte är i närheten så snackar dem skit bakom min rygg.Jag är så fucking trött på allt!!
"Har du tänkt att stanna här eller vad?" Skrek Anna i mitt ansikte.
Anna och Clark adopterade mig för cirka två år sen. Egentligen så gjorde de det bara för pengarna och bryr sig inte ett skit om mig men de bra saken är att de aldrig lägger sin näsa i mina saker. Dem bryr sig inte och jag gillar det. Jag kan vara borta i veckor utan att de märker något. Det är inte faktiskt så dåligt att bo med dem, de ger mig ju en plats att sova i och mat men ingen kärlek.
Jag är glad för de för att jag inte vill ha deras kärlek och jag älskar dem inte häller.
Kärlek är dödlig så jag låter inte människor komma in till mitt hjärta.Anna är 38 år gammal och har brunt hår som slutar under hennes bröst och mörkbruna ögon. Hon är kort och alltid arg.
Hennes man, Clark är inte bättre.
Han är 40-något år gammal, hans ögon och hårfärg är mörkbruna och det kokas alltid i hans ansikte. Dem är hemska och själviska människor.
Jag är glad att de hittade varandra, dem passar.
Inget elakt menat men dem är fula både på insidan och utsidan.Jag tog min sista kartong och satte mig i bilen.
" Jag varnar dig nu, om du tar in mig och Anna i problem så svär jag på att du kommer ångra att du föddes!" Röt Clark.
Hah som att jag inte redan ångrat de.Jag tog ut min iPhone och hörlurar och satte på musik. Jag har en svart iphone 6, jag vet, jag vet att ni tänker säkert på att Anna och Clark inte är så hemska men seriöst jag betalade med mina egna pengar eller kanske jag borde säga mina föräldrars.. Ja riktiga föräldrars.
Dem blev mördade några månader efter att jag blev född. Någon sköt dem.
Folk säger att det var en ren slump men jag tror att mina föräldrar kanske var kriminaler kanske det är därför jag älskar action och pistoler så mycket?
Jag är väldigt bra med pistoler och skiktning för att varje gång jag mådde nere så gick jag till denna plats och tränade skjutning.
Platsen låg i samma byggnad som gymmet låg i.
Jag var tretton år första gången jag gick dit, egentligen fick inte vem som helst gå men jag spenderade de mesta av min tid i gymmet så jag kände alla som jobbade där.
Jag är också bra på att slås.Så tydligen hade mina föräldrar MYCKET pengar så när dem dog så blev pengarna mina, jag hade inga andra familjemedlemmar.
Jag fick tillgång till pengarna när jag fyllde fjorton.I bilen lyssnade jag på en Albansk låt, nej jag är inte därifrån men jag älskar utländska låtar som Arabiska, Turkiska, Persiska och sånt.
Jag blev intresserad av andra språk när jag var tio år.
Jag kan även prata lite av de språken och förstår.
Inte för att skryta men jag är smart, jag lär mig snabbt.Jag stängde mina ögon.
Ett nytt hus, ny skola och ett nytt liv.
Bara kanske saker kan förändras.
YOU ARE READING
Breathe
Teen Fiction"Jag är vilsen... Vilsen i denna världen..." 〰〰〰 17 åriga Heyden Casore ska just flytta från new Jersey till LA med hennes hemska fosterföräldrar. Hon är varken glad eller ledsen men en ny start är väll något? Alla tror att hon är den här söta lil...