13.rész

151 20 2
                                    

Már egy hete,hogy nem voltam suliban.Taehyung pedig nem moccan el mellőlem,amiért nagyon hálás vagyok neki.

-Téged nem várnak otthon?-kérdeztem tőle miután leültem a kanapéra.

-Nem.Úgyhogy nyugodj meg,ez miatt nem kell aggódnod és miattam se.-mosolygott.

A hétben az volt a legfurább,hogy V egyáltalán nem írt,abszolút nem keresett.És ez egy kicsit elszomorított.De Taehyung mindenért kárpótolt.

-Nézünk egy filmet?-kérdeztem tőle.

-Ez egy nagyon jó ötlet.-mosolygott.Nagyon szerettem amikor mosolygott olyankor nekem is jó kedvem lett.Ebben az egy hétben egyre jobban kötődtem hozzá,de nem tudtam mire vélni azt,hogy a közelében a szívem kihagyott egy ütemet aztán őrült tempóban kezdett el verni.Fogalmam sem volt mit kellene tennem.

-Van esetleg amit szeretnél megnézni?

-Hááát....nem nincs.

-Hm...akkor legyen a Képlet című film.Azt úgy is régen láttam már.

-Rendben van.

Mikor elkezdtük nézni a filmet még ébren voltam.Aztán szerintem elaludhattam,mert arra ébredtem,hogy Taehyung ölében fekszem,ő ölel és amikor felnéztem aludt.Nagyon aranyos volt,annyira nyugodt volt az arca,és szép,még rajzolni sem lehetne ilyen szépet.Ez már maga a művészet.

Hirtelen elkezdett mocorogni én pedig a hasa felé fordultam és lehunytam gyorsan a szemeimet,mint aki alszik még.Éreztem ahogy vesz egy nagy levegőt és elkezdi simogatni a hajam.Nagyon jó érzés volt és valóban elaludtam.

mikor felébredtem már egyedül feküdtem a kanapén,betakarva.Ének hangot hallottam meg a konyha felől ezért odasétáltam és neki támaszkodtam az ajtó félfának és onnan néztem ahogy Taehyung sürög forog a konyhában és énekel.

Nagyon muris látvány volt,de melegséggel töltött el,hogy van aki gondoskodik rólam,majd valahogy meghálálom neki.

Convallaria majalis (Gyöngyvirág)Where stories live. Discover now