14.rész

138 21 0
                                    

Halkan oda mentem mögé és megöleltem.Mintha minden megállt volna egy kis időre.

-Azt hittem még alszol.Felébresztettelek?

-Nem ébresztettél fel,inkább csak a hasam.-döntöttem homlokomat hátának és oda beszéltem.

-Akkor ha -fogta meg hasán kezeimet-leülsz,akkor tálalom a vacsit.Jó?

-Jó.-mondtam,és leültem az asztalhoz,nehezemre esett elengedni őt,de muszáj volt.

Kajálás után én megfürödtem és lefeküdtem aludni.Még fent voltam,amikor bejött a szobámba és megsimogatta a fejem.Valami van ebben a simogatásban,mert megint gyorsan elaludtam tőle.

Reggel mentem le a konyhába,amikor Taehyung éppen terített megfele,annyira jó látvány volt,hogy oda szaladtam és megöleltem.

-Jó reggelt!-hallottam a hangján,hogy mosolyog.

-Jó reggelt!-mosolyogtam,majd még jobban hozzá bújtam.

-Kérsz reggelit?Csináltam palacsintát.-tolt el magától és kezeit vállaimon tartva egyenesen a szemembe nézett és mosolygott.

-Igen.-mondtam,majd leültünk kajálni.

Még egy hete egy bunkónak tartottam és úgy tiltakoztam ellene ahogy csak lehetett.Most meg úgy érzem magam mellette,mint egy szűz kislány.Nem is értem magam és őt sem.

Ahogy megkajáltunk indultam volna fel,de utánam szólt.

-Ma haza megyek Kook.-mondta halkan,esküszöm ha nem a fülembe mondta volna úgy hogy közben átölel,szerintem tuti nem hallottam volna meg.

-Vissza jössz még?-kérdeztem úgy hogy most én simítottam kezeire amik a hasamon pihentek.

-Szeretnéd?

Utálom a macska egér játékot az már egyszer tuti.

-Ha azt mondom igen,vissza jössz?

-Persze.De elárulom,ha nemet mondtál volna is vissza jöttem volna-mosolygott,hallottam a hangján.Majd éreztem hogy egy puszit nyomott az arcomra.-Elmentem!-kiabálta az ajtóból.

Én már nem tudtam mit válaszolni,hisz olyan gyorsan történt minden.Egyedül maradtam.Így inkább vissza ballagtam a szobámba és befeküdtem az ágyamba.

Convallaria majalis (Gyöngyvirág)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant