12.rész

152 20 0
                                    

Arra ébredtem,hogy a szobámban fekszem. Fogalmam sincs,hogy kerültem ide. Egyáltalán ki hozott haza.

-Hahó!-kiabáltam a házba,de akkor eszembe jutott.-A szüleim.

Hatalmas fájdalmat kezdtem el érezni a mellkasomban és hirtelen össze csuklottak a lábaim.Mintha csak nehéz lenne a testsúlyom.Ömlöttek a könnyeim,szinte patakokban folytak,már szinte marták a szemem.Aztán két kezet éreztem meg a hónom alatt,nem tudtam ki az,de nem szándékoztam most vele foglalkozni.Egyszerűen nem érdekelt semmi és senki.A következő képfoszlány az amikor valaki berakott az ágyamba és betakart.Elaludhattam,mert mikor felébredtem újra indultam könnyeim.

-Hé,jól vagy?

A hang felé fordítottam a fejem és álmomban sem hittem volna,hogy őt fogom,majd egy bögre teával a kezében,aggódó arccal,a szobám ajtajában állni.

-Fáj a fejem,Taehyung.-nyöszörögtem.

-Már is hozok gyógyszert.-és már szaladt is ki bögrével a kezében.-Itt vagyok,de azt hiszem,hogy hozok másik teát,ez kilötyögött.

-Rendben.-bólintottam és amikor kiment mosolyogtam egy picit,de ez sajnos csak egy halovány pici kis morzsa volt ahhoz képest ami fájdalmat éreztem.

-Itt vagyok.-mondta és láttam,hogy próbált mosolyogni,de neki sem ment,ahogy nekem sem.

-Köszö...

-Nem!-mondta hirtelen,amit én nem értettem.-Azt nem fogod megköszönni-mutatott a gyógyszerre-mert akkor nem hat.Azt meg nem szeretném ha ez miatt gyógyszer mérgezésbe meghalj.-mondta.Az utolsó szavára ismét potyogni kezdtek a könnyeim.-Jajj,nem úgy gondoltam,nem akartalak megbántani.

-Nem tettél semmi rosszat.-mondtam kicsit még szipogva.

-Igazából,mi történt a suli?Elmondod?

Hát nem tudom,hogy megbízhatok e benne.Bár mondjuk ha nem érdekelné nem kérdezte volna meg.De én készen álok arra,hogy elmondjam neki?Vagy tudok egyáltalán róla beszélni?

-Taehyung,a szüleim...-nagy levegő-...szóval az én szüleim ma autó balesetben meghaltak.-mire befejeztem a mondatot,patakba folytak a könnyeim. Taehyung pedig csak ült és ült és ült.

-Én nagyon sajnálom.-mondta halkan.-Szeretnéd ha egy pár napig itt maradnék veled?

Most mondjam azt,hogy lehet megkérem V-t át,vagy azt,hogy bocsi de téged viselnélek el a legkevésbé magam mellett?

-Azt megköszönöm.-mondtam hálásan.-De ha nem gond szeretnék egyedül lenni most.

-Persze.Ha valami van vagy kel valami szólj nyugodtan lent leszek.

-Köszönöm.-miután kiment bevettem a gyógyszert és megittam a teát.Nagyon jól esett.

-Junkook!Hallod ébredj!JUNKOOK!!!-ébredtem fel.-Jól vagy?

-Igen,csak rosszat álmodtam azt hiszem.-mondtam reszketve,majd sírni kezdtem.

-Hé,semmi baj.-mondta majd közelebb jött és átölelt.Nagyon megnyugtató volt .Ahogy átölelt mintha óvatosan ringatni kezdett volna,mintha attól félne,hogy össze török.

Pedig ha tudná,hogy ennél jobban már senki nem tudna össze törni.





Convallaria majalis (Gyöngyvirág)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant