2.rész

225 24 1
                                    

Válaszát már nem hallottam, mert becsengettek. Belépett az ofő és mögötte egy srác??!! Inkább csaj. A szépsége lányokat megszégyenítő volt, főleg az ezüst szőke hajával és a kék kontaklencséjével. Hasonlat :szőke herceg fehér lovon, csak a ló hiányzik. XD
-Gyerekek, bemutatom az új osztálytársatokat. Kérlek mutatkozz be!
-Kim Taehyung.
Hát ez nem bővelkedik a szavakban. De a hangja maga a mennyország.
-Rendben. Még annyi, hogy holnap már egyenruhába gyere. Kérlek ülj le. -mondta végül a tanár.
Naná hogy csak mellettem van már hely. Hurrá! A elég, hogy full feketében van és a szőke hajával úgy néz ki mint egy anime figura, még bunkó is. Ahogy leült mellém, khm... helyesbítek, ledobta magát mellém, rámnézett vagy inkább jól meg nézett magának. Én eskü még egy ilyen megmozdulása van és lecsapom. Hát persze, hogy nem kellett sokáig várnom, ahogy megnyalta a száját, kezem lendült és tarkón csaptam. Arca egyből grimaszba rándult. Hurrá, az első benyomás elbaszva. Mindegy. Felálltam és szó nélkül elhagytam a termet.
-Jeon Junko... -és rábasztam az ajtót a tanárra is. Szép, legszívesebben most hátba veregetném magam és gratulálnék magamnak. Ezért még kapni fogok, áh mindegy, leszarom. Annak az új fiúnak a hibája, minek csinált olyat, ha nem csinálja most én sem itthon ülnék a szobámban.

Convallaria majalis (Gyöngyvirág)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora