Ahogy ő ott állt az ajtónál, én pedig a lépcsőn, mintha megállt volna az idő. De végül én megfordultam és bementem a szobámba. Szó nélkül ott hagytam, pedig annyi kérdésem lett volna számára. De inkább hagyom.
Annyira belemerültem a gondolataimba hogy elaludtam.
Reggel kiabálásokra ébredtem. Nagyon féltem.
-Tae? Hol vagy? -sétáltam le a lépcsőn.
-Kook! A frászt hozod rám. -kapta a mellkasához a kezét Tae.
-Bocsánat. -hajtottam le a fejemet. -De mi volt ez a kiabálás?
-Ja, csak filmet nézek. -mosolygott rám. De nekem mintha elgurult volna a gyógyszerem, egyszerűen tarkón csaptam.
-Néha idegesítő vagy Kim Taehyung! -mondtam miközben vissza sétáltam a szobámba.
El gondolkoztam egy két dolgon.
Mondjuk hogy hova lett V, már nem beszéltem vele nagyon rég. Ah biztos sok dolga van.JK:Szia! Rég beszéltünk.
V:Szia! Nagyon sok dolgom van, egy ismerősömnek kedveskednek.
JK:Még mindig narancssárga a hajad?
V:Nem.
JK:Találkozhatunk valamikor?
V:Az nem lehetséges, nem vagyok az országban.Erre lehangolódtam, de nem tudom mit hittem, hogy majd egy vadidegen csak úgy találkozna velem? Hát azért ő sem olyan hülye.
Majd ötlettől vezérelve leszaladtam a konyhába ahol Tae ült.
-Mit szólnál ha keresnénk munkát? -mosolyogtam rá.
-Szó sem lehet róla. -mondta mereven -Vagyis gondolkodom rajta, jó?
Erre csak bólintottam, majd oda jött,megölelt és én naív azt hittem megcsókol, de nem csak a homlokomra adott egy puszit. 😭😭És ott hagyott a konyhába.Nem tudom mi lelte, olyan rossz hogy nem mondd el nekem semmit.
-Kook! Nézel velem filmet? -és már szaladtam is hozzá. Persze a válaszom igen volt, így együtt filmeztünk.Sziasztok! Bocsánat, hogy eddig nem hoztam részt, de az ünnepek nagyon elvették az energiámat. De most már semmi akadálya annak, hogy hozzam a részeket.
Ja és remélem mindenkinek jól telt az ünnep és a szilveszter.
Induljon jól az új év!
Cupp Cupp 😊😊