19.rész

123 20 0
                                    

Egy hónapja hogy elvitte a cuccait Tae. Azóta nem hallottam róla semmit. Én inkább nem keresem. Minek? Biztos nagyon jól megvan.
Ám nagy elmélkedésemet a telefonom csörgése zavarta meg.
-Igen?-szóltam bele. Meg se néztem ki az. Kár volt.
-Szia! Taehyung vagyok.
-Mit akarsz?
-Szeretnék veled találkozni.
-Minek? Hogy feldúld a lelki állapotom?
-Nem. Csak....
-Jó. Hol és mikor?
Miután megadta a támpontokat. Felöltöztem és elindultam.
Ahogy a parkhoz értem leültem egy padra. A nap csak úgy égetett, imádtam.
Egyszer csak eltakarta valaki a fényforrásomat. Amikor felnéztem a lélegzetem is elállt.

Egy narancssárga hajú Tae állt velem szembe

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Egy narancssárga hajú Tae állt velem szembe.
-Szia! -köszönt. Hát mivel nem tudtam megszólalni ezért csak intettem egyet.
-Jól vagy? -kérdezte mosolyogva.
-Igen,csak hasonlítasz valakire.
-Kire?
-Á nem fontos. -legyintettem mosolyogva egyet. De valójában V re gondoltam. De ezt nem mondhatom el neki. Hiszen én sem tudom hogy valójában ki is ő.
-Azért akartam veled találkozni, mert már hiányoztál.
-És ezt most higgyem is el? -néztem rá felhúzott szemöldökkel.
-Igen. Sosem hazudtam neked.
-Ja csak épp azt titkoltad el hogy barátnőd van. Ja és azt sem mondtad el hogy minek kellett elutaznod, de jogos az magán ügy. De akkor is.
-Jó igaz. De...
Hát ezt már nem tudta befejezni mert megjelent a nője.
-Szíjaaaa picim. -nyávogott majd megcsókolta Taehyungot. Azt hittem lefordulok a padról. De láttam valamit ami jobb kedvre derített egy kicsit. Még pedig az hogy Tae elhúzta a fejét.
Talán még van remény hogy elcsábítsam.
Ahogy haza értem már álltam is kigondolni a tervet.
Ha harc hát legyen harc.

Sziasztok!
Itt a kövi rész. Remélem tetszett ha igen jelezzétek.
Szép estét mindenkinek. :)

Convallaria majalis (Gyöngyvirág)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora