Ik zag Blaze tegen de deur aan zitten met haar hoofd in haar handen. Ryan zat tegenover haar aan haar haar te strelen.
"Sorry, ik kon het niet meer." Zei Ryan en stond op. Blaze keek op en Ryan hielp haar omhoog. "Het spijt me echt." Hij gaf haar een knuffel en hield haar stevig vast.
"Willen jullie misschien iets drinken?" Vroeg ik aan Blaze en Ryan. Ze schudde hun hoofd en keken elkaar niet eens aan.
"Hij is niet gestopt." Zei Blaze en Ryan legde zijn hand op haar rug. "Heeft hij het weet gedaan?" Blaze knikte haar hoofd en Ryan begon boos te kijken. "Jij blijft hier, met ons wonen." Zei Ryan en balde zijn handen tot vuisten.
Een telefoon begon te trillen. "Die is van mij." Blaze nam op en zette hem op luidspreker.
"Waar ben je!" Schreeuwde een mannenstem.
"Op school." Antwoordde Blaze en ze begon te trillen.
"Kom nu naar huis!"
"Nee, ik kom nooit meer naar jou toe, jij bent een monster en mama zou dit nooit goedkeuren als ze weet wat je allemaal hebt gedaan."
"Jij krijgt er spijt van." Hij hing de telefoon op en Blaze keek naar Ryan."Ik ben hier, hij durft geen vinger op je te leggen." Hij gaf haar een kus op haar voorhoofd en stond op. "Ik moet nu echt gaan, mijn proefwerk begint zo." Ryan pakte zijn tas en ging weg.
"Wil je terug naar school?" Vroeg ik aan Blaze. Ze schudde haar hoofd.
"Wil je een spelletje spelen?" Vroeg ik en ze knikte kort. Ik ging naar de keuken en pakte 10 shot glaasjes en schonk Malibu in zodat het niet al te heftig werd voor haar.
"We gaan Never Have I Ever doen." Zei ik. "Ik drink niet." Ze keek naar de shots en duwde het weg. "Oké, wacht dan even." Ik ging terug de keuken in en deed er kinderchampagne in. Ik had kinderchampagne voor de grap gekocht en blijkbaar kwam het van pas. Ik schonk het in 10 shot glaasjes. Ik bracht ze naar de woonkamer en deed ze op de tafel.
"Hoe werkt het?" Vroeg ze.
"Nou we gaan om de beurt, eerst vraag ik een vraag bijvoorbeeld: Never Have I Ever kissed a boy, ik heb dat nooit gedaan maar als jij het ooit hebt gedaan moet je een shot nemen als niet dan neem je geen shot." Legde ik uit. Ze knikte.
"Ik begin." Zei ze en dacht na.
"Never Have I Ever Kissed a person 5 years or more older then me." Zei ze. Ik dacht na en nam een shot. Ze keek me verbaasd aan en ik glimlachte.
"Never Have I Ever Had Sex." Zei ik en ze nam een shot. Ik keek haar verward aan. "Heb jij het ooit gedaan?" Ze knikte.
"Never Have I Ever killed someone." Zei ze en ik nam een shot. "Heb je ooit iemand vermoordt?" Ik knikte. "Het was om een goede reden, hij viel mij en Ryan aan en ik begon hem te slaan maar het ging te ver." Ze knikte.
We speelde nog door tot Ryan thuis kwam.
"Luke we moeten gaan, nu." Ryan gooide zijn tas op de grond en keek mij haastig aan.
"Waarnaartoe?" Vroeg ik.
"Je had een wedstrijd vandaag weet je nog?" Vroeg hij. Ik herinnerde me dat ik vandaag moest vechten.
"Ja, we moeten gaan." Zei ik en stond op.
"Mag ik mee?" Vroeg Blaze. Ryan en ik keken elkaar aan. Ryan liep naar haar toe.
"Nee, sorry." Zei hij en knuffelde haar. "Jij moet slapen als we terug zijn."
"Ik ben niet 5, ik ben 17." Zei ze en keek Ryan boos aan.
"Je kan echt niet mee, het is geen plaats voor meisjes." Zei Ryan en liep naar mij toe.
"We komen laat terug dus maak je geen zorgen als we niet thuis zijn voor middernacht." We liepen naar beneden en de auto binnen.
Daar was ik weer in de ring. Rijke mensen om me heen die begonnen te juichen. Mijn tegenstander kwam de ring binnen en spuugde op de grond.
"Deze keer hebben we de veelbelovende Luke Jones." Zei de scheids. "En zijn tegenstander Coby Liner." Mensen begonnen te juichen. Coby knakte zijn vingers en zijn nek. "Start." Zei de scheids en de wedstrijd begon.
JE LEEST
You Are Not Mine
RomanceHij is een straatvechter Zij is een normaal meisje Maar nadat ze elkaar ontmoeten veranderen hun levens, vooral nadat Luke in de maffia gaat en Blaze een groot geheim meedraagt waarvan ze zelf niet wist. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ik druk...