Blaze keek mij met grote ogen aan.
"Wat is dit?" Vroeg ze en keek op de achterkant van de brief.
"Ik weet het ook niet, maar ik moet Ryan vermoorden voordat het te laat is."
"Nee, we moeten dit aan Leo laten zien." Ze deed het papiertje terug in de brief.
"Nee, dat is te gevaarlijk."
"Dit is nog gevaarlijker." Ze rende naar de deur en deed de deur open om vervolgens weg te rennen.
Dat meisje wordt nog mijn einde.
Ik stond op en ging achter haar aan.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik klopte op de deur van Leo's kamer en hij deed open met het papiertje in zijn handen. Ik liep naar binnen en ging zitten.
"Je moet weg." Zei Leo en sloot de deur.
"Wat bedoel je?" Vroeg ik.
"Je bent niet meer veilig, en als deze mensen je volgen weten ze nog meer dan ze eigenlijk moeten weten."
"Ik heb ze verteld dat ik voor Julio werk."
"Dan ben je veilig... voor nu, ik ga een ticket voor je kopen, je gaat naar Australië, Eleanor is daar en je gaat bij haar wonen totdat alles hier is geregeld." Legde Leo uit.
"En ik dan?" Vroeg Blaze.
"Jij gaat met Luke mee, maar je moet uit de problemen blijven." Blaze knikte begrijpend en Leo belde een paar mensen.
"Jullie tickets zijn geregeld, jullie gaan morgenochtend weg." Zei Leo.
"Bedankt." Zei Blaze.
We liepen naar onze kamer en begonnen onze koffers te pakken.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
We stapte uit de vliegtuig en we zagen Eleanor op ons wachten. Ze glimlachte toen ze ons zag en rende naar ons toe om ons te knuffelen.
"Het lijkt wel een eeuwigheid dat ik jullie zag." Zei Eleanor terwijl we naar de auto liepen.
"Het voelt zelfs langer dan een eeuwigheid." Glimlachte Blaze.
"Ik heb alles geregeld, school begint morgen voor jullie en ik heb jullie ingeschreven voor kickboksen."
Eleanor is gewoon de moeder die ik nooit had.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik ging liggen op mijn bed en viel in slaap.
Dit was een gestoorde week en nu wordt het nog gestoorder. Ik ga naar school in Australië.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik liep de school binnen met Blaze aan mijn zijde.
We keken rond en mensen keken ons aan.
Blaze liep naar haar kluisje en er kwam gelijk een slank meisje met lang blond haar naar mij toe.
"Hey, jij bent zeker nieuw hier?" Vroeg ze met een nep glimlach.
"Ja, ik ben Luke."
"Hailey." Zei ze glimlachend.
"Oké, fijn om te weten."
"Wil je misschien bij ons zitten, wij zijn het populaire groepje?" Vroeg ze voordat ik wegging.
Ik draaide me om naar haar en dacht na. Als ik populair wordt dan kan ik iemand manipuleren en dat kan ik gebruiken voor nu.
"Is goed." Knikte ik en liep weg.
Ik liep de les binnen en ging zitten. Hailey kwam naast me zitten en Blaze keek mij boos aan.
De bel ging en de leraar keek ons aan.
"We hebben twee nieuwe leerlingen in de klas: Luke en Blaze." Zei hij en keek naar mij en Blaze.
"Ik hoop maar dat jullie Amerikanen de regels weten." We knikte niet begrijpend wat hij bedoeld.
"Vroeger was het een slechte tijd voor Europa, vooral in de tweede wereldoorlog." Legde de leraar uit.
"Wie was de dupe in de tweede wereldoorlog, Luke?" Vroeg de leraar. De klas keek mij aan.
"Dat moet u toch vertellen." Zei ik.
"Niet zo brutaal."
"Ik ben niet brutaal, u zit mij shit te vragen wat u mij moet leren."
"Ga maar naar de directeur, je werkt nu al op mijn zenuwen." Ik stond op en liep naar de deur.
"Duitsland was de dupe, vooral toen ze Poland binnenvielen in 1939." Ik knipoogde naar hem en liep de klas uit.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik liep de kantine binnen en keek om me heen.
"Luke! Hier!" Hoorde ik iemand roepen. Ik keek op en zag Hailey naar Minh zwaaien. Ik liep naar haar toe maar werd van achter vastgepakt.
Ik draaide me om en keek recht in de ogen van Blaze.
"Waar ga je naartoe?" Vroeg ze.
"Daar." Ik wees naar Hailey die naar me stond te kijken.
"Mijn nieuwe vriendinnen zeggen dat zij de slet van de school is."
"Nou en, ze zijn populair, daar kan ik gebruik van maken." Ik kuste haar voorhoofd en liep naar Hailey.
Ik ging zitten en ze keken mij aan.
"Was jij die jongen van de geschiedenis les?" Vroeg een jongen.
"Ja, hoezo?"
"Gewoon, je mag bij ons zitten." Hij draaide zich om en ging verder met zijn vrienden.
"Was dat je vriendin?" Vroeg Hailey.
"Dat meisje waar ik net een kus op haar voorhoofd gaf?" Ze knikte.
"Ja, zij is mijn vriendin."
"Oh, oké." Antwoordde Hailey kort.
JE LEEST
You Are Not Mine
RomanceHij is een straatvechter Zij is een normaal meisje Maar nadat ze elkaar ontmoeten veranderen hun levens, vooral nadat Luke in de maffia gaat en Blaze een groot geheim meedraagt waarvan ze zelf niet wist. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ik druk...