Ik liep de school binnen en zag Charlie alleen staan. Ik ging naar hem toe.
"Hey, waar is de rest?" Vroeg ik.
"Ik wou even alleen zijn."
"Is er iets?" Ik keek hem bezorgd aan.
"Morgan is vreemdgegaan." Hij viel tegen de kluisjes aan en gleed op de grond.
"Wie is Morgan?" Ik ging naast hem zitten.
"Mijn vriendin." Hij deed zijn hoofd in zijn handen.
"Ze is vreemdgegaan en je hebt nog met haar."
"Ik hou van haar."
"Zit ze hier op school?" Vroeg ik.
"Ja, ik zag haar naar de kantine lopen."
"Sta op, jij gaat het uitmaken met haar." Hij stond op en we liepen richting de kantine.
Ik zag onze vrienden en ik ging naar hun toe. Charlie kwam met me mee.
"Hey, gaat het weer?" Vroeg Rose.
"Hij moet even afgeleid worden, maar eerst moet hij iets anders doen." Ik keek hem hoopvol aan en hij knikte.
Hij liep richting een meisje met lang zwart haar en donkere ogen. Ze had een jurkje aan dat net onder haar kont uitkwam en haar make up kon je zien van 5 kilometer afstand.
Ze waren aan het praten en ze begon hem te duwen. Charlie pakte haar hand vast. Hij zei iets en ze ging weer zitten. Hij draaide zich om en liep naar ons toe.
"En?" Vroeg ik.
"Het is uit."
"Morgen gaan wij een mannenavond houden." Zei Logan.
"En wij dan?" Vroeg Hailey.
"Wij gaan met hun mee." Glimlachte Rose.
"Een voor allen en allen voor een, toch?" Rose keek ons hoopvol aan.
"Oké, jullie mogen mee, maar geen make-up en eenhoorns." Zei Logan.
We begonnen te lachen en stonden op om naar de les te lopen.
"Wacht." Fluisterde Hailey voordat we naar binnen gingen.
"Wat?" Vroeg London.
"Ik heb geen zin in Aardrijkskunde." Antwoordde ze.
"Ja, wij ook niet." Zuchtte Caden.
"Dan gaan we toch niet." Zei Hailey.
Ze liep weg en wij gingen met haar mee. We gingen naar buiten en gingen zitten bij de bankjes dichtbij onze school.
"Zijn dat Seth en Angie?" Vroeg Rose.
"Ja, ze zijn aan het zoenen." Grinnikte Caden.
"Seth heeft toch met die nieuwe?" Logan keek mij vragend aan en ik tilde mijn schouders.
"Ja, die Blaze, ik zag ze laatst nog samen naar de wc gaan." Lachte London.
"Gadverdamme, dat doe je toch niet op school." Begon Charlie.
"Dat is niet de eerste die werd gebruikt door Seth." Hailey stond op en liep weg.
"Wat is er met haar?" Vroeg ik.
"Ze had ook iets met Seth maar hij ging vreemd." Zuchtte London terwijl ze opstond.
"Ik ga mee." Logan stond ook op en ze rende achter Hailey aan.
"Wat een klootzak." Zei ik.
"Wat doe je er aan." Caden stond op.
"Wat ga je doen?" Vroeg Rose.
"Naar de wc." Hij liep weg en ik keek naar Charlie en Rose.
"Kan ik je even spreken?" Rose keek Charlie aan en hij knikte. Ze stond op en liepen een paar meter weg.
Na een minuutje kwamen ze terug.
"Heb jij nu een relatie?" Vroeg Charlie aan mij. Ik schudde mijn hoofd.
"Ben je ook niet geïnteresseerd?" Vroeg hij.
"Misschien." Mijn wangen werden rood en ze begon te lachen.
"Ja dus." Charlie grinnikte.
"Wie is het?" Vroeg hij.
"Het zijn 2 meisjes."
"Ja welke?" Vroeg Rose.
"Dat ga ik niet zeggen."
"Hoezo niet? Kennen we ze?" Vroeg Charlie. Ik knikte.
"Hmm, oké." Glimlachte hij.
Caden kwam terug en pakte zijn tas.
"Ik ga naar huis, ik haal jullie wel na schooltijd op." Zonder nog iets te zeggen ging hij weg.
"Dat was apart." Zei Rose.
"Willen jullie misschien bij mij komen?" Vroeg Rose.
"Nee, ik blijf op school, anders vermoorden mijn ouders mij." Charlie pakte zijn tas op.
"Ik kan wel." Zei ik en pakte mijn tas.
Charlie liep de school in en Rose en ik gingen naar mijn auto.
"Kan jij rijden?" Vroeg ik aan haar.
"Ja, hoezo."
"Ik weet niet waar je woont." Ik gaf haar de autosleutels en we stapte in.
"Is het ver?" Vroeg ik.
"Nee, 15 minuten met de auto, Caden brengt mij altijd omdat hij niet wil dat ik lopend ga of met mijn motor. Hij is bang dat er iets met mij gebeurd." Legde ze uit.
"Is hij net een broer voor je?" Vroeg ik.
"Ja, Charlie ook, ze zijn echt mijn alles maar soms kunnen ze echt overdrijven." Glimlachte ze.
"En Logan dan?" Vroeg ik.
"Logan kwam erbij omdat London beste vrienden is met Hailey, dus zo zijn wij vrienden met hun, best we vaag want we zijn niet zo close met hun."
"En ik dan?"
"Jij bent... anders, op een goeie manier, we mochten je gelijk en je bent gewoon een super goeie vriend, en ook super knap maar dat hoort erbij om bij ons te horen, hoe vaag het ook klinkt, zo werkt een reputatie, en die van ons is best hoog dus wij willen het ook zo houden, anders zijn we er geweest."
"Hoezo dat dan?"
"Niemand doet kut tegen de populaire mensen omdat ze weten dat ze dan de lul zijn, maar als we niet meer populair zijn dan gaan mensen tegen ons keren."
"Oh, oké, klinkt logisch."
JE LEEST
You Are Not Mine
RomanceHij is een straatvechter Zij is een normaal meisje Maar nadat ze elkaar ontmoeten veranderen hun levens, vooral nadat Luke in de maffia gaat en Blaze een groot geheim meedraagt waarvan ze zelf niet wist. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ik druk...