Ik keek rond. Het was gewoon een normale casino maar nog meer lichtjes, dat kan ook komen omdat het super groot is.
Er waren vooral mannen met vrouwen die met hun meekeken. Er was een bar aan de hoek naast de pokertafel met een werknemer die bekers schoonmaakte en een andere werknemer die de drankjes maakte.
"We zoeken Julio Gerbera." Fluisterde Leo en keek rond.
"En wat dan?" Vroeg Max.
"Dan meld je het bij mij." Zei Leo.
"Max ga jij naar de gokmachines en ik ga naar de pokertafel." Commandeerde ik.
"En ik?" Vroeg Blaze.
"Jij komt met mij mee." Zei ik en liep naar de pokertafel. Blaze liep achter mij aan.
"Kan ik meedoen?" Vroeg ik.
Een oude man keek mij aan en nam een slok van zijn drank.
"Moet je aan de baas vragen." Zei hij.
"Wie is de baas?" Vroeg ik.
"Hij is in zijn kamer, hij komt er zo aan." Zei de oude man.
"Mag ik zijn naam weten, dan kan ik het aan hem vragen."
De man keek mij aan en keek de mensen rond de pokertafel aan.
"Julio Gerbera." Zei de man. Ik knikte.
"Ik wacht wel bij de deur." Zei ik en de man knikte en draaide zich om.
Ik liep naar de deur.
"Dat heb jij ook gehoord, toch?" Vroeg ik aan Blaze.
"Ja, ik ga naar Leo, jij blijft hier anders zien ze je." Ik knikte naar haar en ze liep weg.
Een man met donker haar en donkere ogen stapte de casino binnen. Hij had een zwart pak en een ring om zijn nek dat vast zat aan een touwtje, oftewel een zelfgemaakte ketting. Hij leek ongeveer mijn leeftijd, 2 jaar ouder maximaal.
"Bent u Julio Gerbera?" Vroeg ik.
"Wie vraagt ernaar?" Vroeg hij in een accent.
"Ik wilde meedoen met poker, de mannen van de pokertafel zeiden dat ik het aan u moet vragen." Antwoordde ik.
"Je mag zeker meedoen, als je ouder dan 18 bent." Zei hij.
"Ik ben 19."
"Dan is het goed, ik ben 20." Ik volgde hem naar de pokertafel.
Hij ging zitten en ik ging tegenover hem zitten.
Ik keek naar de ingang en zag Blaze en Leo praten, Max kwam er ook bij. Hun blik viel op mij en ze kwamen aanlopen.
"Hallo mannen." Zei Leo. We keken op en Julio stond op.
"We zijn hier bezig, als je niet weggaat krijg je er spijt van." Zei Julio, zijn ogen vielen op Blaze.
"En wie ben jij?" Vroeg hij.
"Blaze." Antwoordde ze. Ik voelde mijn hart tekeer gaan en Leo keek mij waarschuwend aan.
"Blaze, mooie naam, kom maar mee naar mijn kamer." Zei Julio. Ik stond op en ze keken mij aan
"Ik wil een drankje halen." Loog ik en liep naar de bar. Ik hoorde hun gesprek.
"Ik kom alleen als je eerst een jurk voor mij koopt." Zei Blaze. Waar is zij met bezig?
"Je bent een moeilijke, daar hou ik van." Zei hij en legde een arm om haar heen. Als het kon zou ik hem nu in elkaar slaan. Ze liepen de casino uit en ik keek naar Leo. Hij liep naar mij toe.
"Ze weet wat ze doet." Fluisterde hij in mijn oor.
Ik keek hem aan maar zei niks.
We liepen de casino uit en we gingen naar het restaurant van het hotel.
"Zie je haar?" Vroeg Max en wees naar een meisje met lichtbruin haar, haar ogen waren blauw en ze had een getinte kleur.
"Wat is er mee?" Vroeg ik.
"Ik ga naar haar toe." Zei Max en stond op. Ik pakte zijn arm vast en trok hem zijn stoel weer in.
"Stop met meisjes gebruiken." Zei ik."
"Gast, het is maar voor 1 keer." Hij stond op en ik zuchtte. Hij liep naar haar toe en ging tegenover haar zitten. Ze keek op van haar boek.
5 minuutjes later kwam hij terug met een papiertje.
"Haar nummer?" Vroeg ik. Max knikte en glimlachte.
"Hoe heet ze?" Vroeg ik.
"Shit, vergeten te vragen."
"Hoe dom kan je zijn." Zei ik.
"Ik vraag het nu wel." Zei hij en stond op.
"Ze is weg." Zei Max.
"Dan gaan we achter haar aan." Zei ik.
We liepen naar de enige hal die aangesloten is aan het restaurant.
"Daar is ze." Zei ik en liepen achter haar aan.
Ze ging naar een deur en deed de deur open. Ze keek achter haar en ging naar binnen. De deur sloot en we liepen ernaartoe.
"Zullen we naar binnen?" Vroeg Max.
"Ik weet het niet, misschien werkt ze hier." Zei ik.
"Nee, ze werkt bij een bar." Zei Max.
"Je weet wel waar ze werkt maar haar naam heb je niet gevraagd." Hij glimlachte nerveus en deed de deur open.
"Gast, is dit wel handig?" Vroeg ik.
"Alsof het jou boeit wat handig is." Ik zei niks en we liepen naar binnen.
Het was een gang. We hoorde geluid achter een deur. We liepen ernaartoe en gingen voor de deur staan.
"Heb je al informatie over Leonardo Fenti?" Vroeg een bekende stem.
Ik keek Max aan en hij deed zijn vinger voor zijn mond.
Ik luisterde door.
"Nee, maar hij is wel in het hotel." Zei een andere mannelijke stem.
"Dat weet ik toch ook, anders zou ik hier niet komen, idioot." Zei de stem.
Ik herkende hem, het was Julio Gerbera.
"Sorry baas, wat gaat u met dat meisje doen die u had meegenomen van de casino?" Vroeg de andere man.
"Ik ga haar meenemen naar Frankrijk, als ik met haar trouw en een kind krijg, hopelijk een jongen, wordt hij de volgende maffiabaas." Zei Julio.
Als hij met 1 vinger haar aanraakt gaat hij dood.
Max trok me mee naar buiten
We gingen naar het restaurant.
"We moeten Leo vinden." Zei Max.
"Jij zoekt Leo en ik zoek Blaze." Zei ik.
"Dat is veel te gevaarlijk."
"Ik doe alles voor haar, ook al moet ik er voor sterven.
JE LEEST
You Are Not Mine
RomanceHij is een straatvechter Zij is een normaal meisje Maar nadat ze elkaar ontmoeten veranderen hun levens, vooral nadat Luke in de maffia gaat en Blaze een groot geheim meedraagt waarvan ze zelf niet wist. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ik druk...