Ik liep de school uit en liep naar mijn auto.
"Wacht!" Ik draaide me om en keek recht in de ogen van Hailey.
"Wil je iets leuks doen, morgen na school?" Ik dacht na en zag Blaze praten met een jongen.
"Nee, sorry, ik heb het druk." Ze knikte begrijpend.
"Is goed, dan Umm, zie ik je morgen." Ik knikte en ze liep weg.
Ik keek nog naar Blaze die die jongen een knuffel gaf en mijn richting op liep. Ze stapte in de auto en ik begon te rijden.
De hele rit was het stil.
We stapte uit de auto en gingen allebei gelijk naar onze kamers.
Er klopte iemand op mijn deur.
"Kom binnen." Zei ik.
De deur ging open en Eleanor kwam naar binnen.
"Hey, wil je misschien even lopen?" Vroeg ze.
"Is goed." Ik stond op en we liepen naar buiten.
"Ik weet dat dit raar gaat klinken, maar ik zie gewoon dat Blaze en jij uit elkaar groeien."
"Het klinkt niet raar, het is gewoon zo."
"Misschien moet je verdergaan."
Ik keek haar vragend aan en ze knikte.
"Ik wil haar niet kwijt."
"Je raakt haar niet kwijt, soms moet je even uit elkaar zodat je ziet dat je niet zonder elkaar kan."
"Je moet echt een dichter worden." Glimlachte ik.
Ze stopte voor even en keek naar de grond. Maar al snel herstelde ze en liep door.
Zei ik iets verkeerds?
We liepen terug naar huis en zeiden geen woord tegen elkaar. Ze glimlachte kort naar mij en liep naar de keuken.
Ik ging naar Blaze haar kamer en klopte op de deur. Ze deed open.
"Misschien moeten we een break nemen."
"Ik dacht precies hetzelfde." Glimlachte ze. We knuffelde elkaar en ik liep naar mijn kamer.
Wtf was dat?!?
Ik keek op mijn telefoon en zag een bericht van Hailey.
Hailey: Hey
Ik: Hey
Hailey: Ben je morgen na school vrij?
Ik: Denk het wel, hoezo?
Hailey: We gingen met de groep naar de bios... we willen dat je meekomt.
Ik: Is goed, hoe gaan we?
Hailey: Caden neemt ons mee in zijn Jeep.
Ik: Ik zie je morgen dan
Hailey: Tot morgen xx
Ik deed mijn telefoon uit en keek uit mijn raam. De zon gloeit meer dan Hailey haar contour. Ik grinnikte door mijn eigen grap en pakte de gitaar die tegenover me stond.
Welk liedje zou ik spelen?
Perfect van Ed Sheeran.
Ik begon te spelen en mijn deur ging langzaam open. Eleanor stond in de deuropening te glimlachen.
"Mag ik erbij zitten?" Ik knikte en ze kwam naast me zitten.
"Dat klonk mooi, doet me denken aan mezelf." Een traan rolde van haar wang af.
"Mag ik het weten?" Ze keek op en er ontstond een twijfel op haar gezicht.
"Voor ik Leo ontmoette was ik van plan om een muziek carrière te beginnen met teksten die een echte betekenis hebben." Begon ze.
"Deed je daarom zo toen ik zei dat je een dichter moest worden?"
Ze knikte kort en veegde haar tranen weg.
Ik grabbelde in mijn nachtkastje en haalde een pak met zakdoeken eruit. Ik gaf het aan haar en ze glimlachte.
"Weet je Luke, ik denk dat Blaze niet de ware voor je is." Zei ze.
"Hoe weet ik dan wie wel?"
"Dat voel je." Glimlachte ze.
"Voelde je het ook toen je Leo zag?"
"Ja, daarom gaf ik alles op, om bij hem te zijn, maar dat is een ander verhaal, dit is jouw verhaal."
We glimlachte en ze trok me in een knuffel.
"Wanneer je haar vindt, dan zorg ik dat je alles kan krijgen wat je nodig hebt."
"Bedankt maar ik weet niet of ik dat kan aannemen."
"Doe het voor mij."
"Is goed."
Ze glimlachte en stond op.
"Bedankt." Ze liep mijn kamer uit en ik zette mijn gitaar aan de kant.
Ik ging liggen op mijn bed en dacht na.
Over wat vraag je je af...
Over alles.
JE LEEST
You Are Not Mine
RomanceHij is een straatvechter Zij is een normaal meisje Maar nadat ze elkaar ontmoeten veranderen hun levens, vooral nadat Luke in de maffia gaat en Blaze een groot geheim meedraagt waarvan ze zelf niet wist. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ik druk...