Ik stapte de school binnen en zag Hailey met haar vrienden. Ik liep naar ze toe.
"Hey." Zei Hailey glimlachend.
"We hebben onszelf niet echt voorgesteld." Een van de jongens stak zijn hand uit.
"Luke."
"Caden."
"Dit zijn Logan en London, ze zijn familie." Caden keek Logan en London aan en ze glimlachte naar mij.
"Ik ben Charlie." Zei de jongen die tegen de kluisjes aanstond.
"En ik ben Rose, ik ben diegene die probeert hun het meeste uit de problemen te helpen." Ze glimlachte en haar lach was zo... onschuldig.
"Maar Luke gaat met ons mee naar de bios." Zei Hailey en de rest knikte.
"Welke film gaan we eigenlijk kijken?" Vroeg ik.
"We kijken wel." Zei Caden.
"Ik betaal wel." Glimlachte ik.
Ze begonnen te lachen.
"We gingen niet betalen." Lachte Logan.
"We gaan gratis naar binnen." Zei London.
"Is goed." Caden gaf me een schouderklopje en we liepen naar de les.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Na school ging ik naar Blaze.
"Hier, ik ga met vrienden uit." Ik gaf haar mijn autosleutels en rende naar de Jeep van Caden.
We stapte allemaal erin en deden alle ramen open.
"Wat willen jullie horen?" Vroeg Caden.
"Bodak Yellow van Cardi B." Zei London.
"Iemand moet dan wel mee rappen." Lachte Caden.
"Doe ik wel." Glimlachte Hailey.
Caden deed Bodak Yellow op en Hailey maakte zich klaar.
"Said little b*tch you can't f*ck with me if you wanted to. These expensive, these is red bottoms these is bloody shoes. Hit the store..." Begon ze.
"Stop maar." Kapte Charlie haar af.
"Wat is er Charlie?" Vroeg Rose.
"Hailey kan gewoon niet rappen of zingen." Charlie deed zijn armen over elkaar en niemand zei iets.
"Jij bent echt een klootzak." Zei Hailey en Charlie rolde zijn ogen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
We gingen naar binnen en Hailey ging naar de beveiliger en begon te flirten, de rest ging naar binnen en rende snel de trap op.
Hailey bleef langer en kwam later terug met popcorn en soda.
"Bedankt." Zeiden we en we keken naar de films die speelde.
"Jumanji!" Riep London.
"Wees stil, wil je dat ze ons betrappen?" Zei Logan. Ze rolde haar ogen en we liepen de filmzaal binnen. We gingen zitten en de film begon net.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
We liepen lachend naar buiten en gingen naar de auto.
"Wat willen jullie nu doen?" Vroeg Caden.
"Ik hoorde dat er een feest wordt gehouden bij Camile." Zei London.
We keken haar aandachtig aan.
"Je weet wel, dat meisje dat vorig jaar de directrice uitschold en werd geschorst voor 2 maanden."
"Ohhh" Zeiden ze in koor.
"Ja, ze nodigt de hele school uit, dus als wij gaan wordt het echt een feest."
"Camile haar huis dus." Zei Caden en begon te rijden.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
We stapte uit en klopte op de deur. Een meisje met bruin krullend haar en grote groene ogen deed open.
"Hey, wat doen jullie hier?" Vroeg het meisje verbaasd.
"We zijn hier voor het feestje, Camile." Zei Charlie.
"Umm, kom binnen." Camile deed de deur wijd open en we stapte naar binnen. Iedereen keek ons verbaasd aan voor een paar seconden maar gingen door met feesten.
"Wie ben jij?" Ik draaide me om en keek in Camile haar ogen.
"Luke."
"Hey Luke, ik ben Camile."
"Ja, ik heb over je gehoord."
"Die directrice moest gewoon even dimmen." Ik knikte en ze glimlachte.
"Je bent best knap." Zei ze. Ik glimlachte.
"Maar kan jij dansen?" Ik schudde mijn hoofd.
"Oké mooi, ik ook niet, kom dansen." Ik begon te lachen en ze pakte mij hand. Daar stonden we dan te dansen, ik zag Hailey boos naar Camile kijken en ze liep uiteindelijk weg.
"Wil je iets drinken?" Vroeg Camile.
"Nee, maar bedankt."
"Oké, wil je zwemmen?" Vroeg ze. Ik keek haar met opgetrokken wenkbrauw aan.
"Ik heb een zwembad."
"Ik heb geen zwembroek bij me."
"Wacht hier." Ze rende weg en kwam terug met een zwembroek.
"Ik heb 2 broers." Ik knikte begrijpend en ze pakte mijn arm. Ze bracht me maar de badkamer.
"Kleed je om, ik ben hier naast." Ze deed de deur dicht en ik deed hem op slot.
Ik deed de zwembroek aan en hij paste me precies.
Ik liep de badkamer uit en zag Camile in een donkerrode bikini met touwtjes. Ik kon mijn ogen niet van haar af houden.
"Je hebt een mooi lichaam." Zei ze.
"Jij ook." Ze bloosde en we liepen naar het zwembad. Er waren meer mensen en ik zag Blaze.
Ze was aan het zoenen met een andere jongen.
Ik negeerde het en Camile sprong in het zwembad.
"Kom erin!" Riep ze.
Ik sprong erin en ze glimlachte.
JE LEEST
You Are Not Mine
RomanceHij is een straatvechter Zij is een normaal meisje Maar nadat ze elkaar ontmoeten veranderen hun levens, vooral nadat Luke in de maffia gaat en Blaze een groot geheim meedraagt waarvan ze zelf niet wist. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ik druk...