Ik stond op van bed en keek naar Blaze.
"Ik heb lucht nodig." Zei ik. Ze knikte begrijpend en hield de Ice-Pack tegen haar ook. Ik kleedde me om en ging naar buiten. Het begon al kouder te worden. Maar wat verwacht je in Oktober.
De koude lucht kwam tegen mijn gezicht aan als een soort golf. Ik rende door en kwam aan bij een meertje. Ik ging zitten op een bankje en keek naar de eenden.
Ik keek om me heen en verbaasde me dat niemand er was. Elke keer als ik aan het zitten ben loopt er iemand naar mij toe en begint te praten.
Ik voelde een hand op mijn schouder, er moest gewoon iemand komen.
"Wie ben jij?" Vroeg ik zonder naar achteren te kijken.
"Ik ben het, Vee." Zei ze en gin naast me zitten.
"Ik snap dat het nu super ongemakkelijk is na dat van gister maar kunnen we het negeren?" Ik knikte.
"Dit gaat vast heel dom klinken maar ik vind je al verdomd lang leuk, en ik ben niet de enige, dat weet ik." Ze begon rood te worden.
"Ik snap dat je je gevoelens niet kan onderdrukken, maar ik ben verliefd op iemand anders."
Haar mond viel open en haar ogen werden een beetje rood.
"Oh, ik snap het, dan ga ik dan maar." Zei ze en liep weg.
Tuurlijk moet er elke keer een drama gebeuren als ik naar buiten ga.
Ik stond op en liep rustig naar huis.
Ik ging zitten op mijn bed en mijn telefoon begon te trillen. Ik nam het op.
"Luke, kom naar de locatie die ik naar je ga sturen."
"Is goed, baas.. ik bedoel Leo."
Ik hing op en kleedde me snel op naar zwarte kleding.
Ik klopte op de deur van de gastkamer en Max was aangekleed.
"We gaan." Zei ik.
We rende naar de auto en Max zette de locatie op de GPS.
Ik begon te rijden.
We kwamen aan bij een grote villa.
De deuren gingen open en Leo kwam naar buiten.
"Jullie zijn er, kom snel naar binnen." Zei hij. We liepen naar binnen.
JE LEEST
You Are Not Mine
RomanceHij is een straatvechter Zij is een normaal meisje Maar nadat ze elkaar ontmoeten veranderen hun levens, vooral nadat Luke in de maffia gaat en Blaze een groot geheim meedraagt waarvan ze zelf niet wist. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ik druk...