Ik zag haar aanlopen.
Dit had ze aan:
Ze ging tegenover me zitten.
"Ik wist niet of ik een jurk moest aantrekken of niet omdat ik niet wist dat het een date was, dus ik heb maar wat basic dingen gepakt en aangetrokken." Zei ze en glimlachte nerveus.
"Ja, ik ook, maar waarom heb je je zonnebril bij je?" Vroeg ik verbaasd.
"Nou, het past bij de look." We begonnen te lachen.
"Wat willen jullie bestellen?" Vroeg een serveerster in het Italiaans.
"Wat wil je?" Vroeg ze aan mij.
"Doe maar een Espresso." Zei ik.
"1 Espresso en 1 cappuccino." Zei ze in het Italiaans. De serveersters knikte en liep weg.
"Kan jij Italiaans?" Vroeg ik.
"Ik heb net in het Italiaans geantwoord, dus hoogstwaarschijnlijk wel." Ik glimlachte en ze keek mij aan.
"Ja, mijn moeder is Italiaans en mijn vader Amerikaans." Zei ze.
"Dat lijkt mij best wel leuk om Italiaans te praten." Zei ik.
"Het is een mooie taal." Knikte ze.
De serveerster kwam en bracht ons onze koffie. Harper bedankte haar en ze liep weg.
"Wat doe je eigenlijk hier?" Vroeg ik. Ze stikte bijna in haar koffie.
"Umm, ik ben hier voor mijn studie." Zei ze.
"Wat voor studie?" Ze keek mij aan en dacht na.
"Kleding ontwerpen." Zei ze kort.
"Ben je er..."
"Waarvoor ben jij hier?" Onderbrak ze me.
"Ik ben hier voor vakantie." Zei ik.
"Heeft iemand je ooit verteld dat je slecht ben ik liegen?" Ze keek mij glimlachend aan en ik dacht gelijk aan Blaze. Ik schudde mijn hoofd en kwam weer bij.
"Ja, ik heb dat vaker gehoord." Zei ik.
"Dus wat doe je hier echt?" Ze keek mij geïnteresseerd aan.
"Sommige dingen moet je gewoon bij jezelf houden."
"Dus je bent mysterieus? Daar hou ik wel van." Ze glimlachte en ik bloosde.
We dronken onze koffies en ik bracht haar naar de limo.
"Een limo?!?" Ze keek mij verwarrend aan.
"Kom gewoon naar binnen." Zei ik. We stapte in.
"Kunnen we?" Vroeg de chauffeur.
"Ja." Antwoordde ik.
We kwamen aan in de stad, alles was versierd in lichtjes en de fonteinen gaven ook licht.
We stapte uit en liepen naar de fonteinen.
"Dit is zo mooi." Ze Harper en keek rond.
"Ben je hier nog niet geweest?" Vroeg ik. Ze schudde haar hoofd.
"Ik had geen tijd."
"Dan gaan wij nu plezier hebben." Ze keek mij vragend aan en ik pakte haar hand.
Ik trok haar in de grootse fontein en we rende er doorheen, we begonnen te lachen.
We rende naar het midden waar er geen water was en keken naar elkaar.
"We zien er uit als dweilen." Zei Harper.
"Wel als mooie dweilen." Zei ik en zag haar blozen.
"Wil je terug?" Vroeg ik.
"Gaan we ergens anders naartoe?" Vroeg ze.
"Ja, maar het is een verrassing." Ze glimlachte en we rende terug naar de limo. We stapte naar binnen.
"Jullie zien er uit alsof jullie net gingen zwemmen." Zei de chauffeur lachend.
We begonnen ook te lachen.
We kwamen aan bij een rivier met boten.
"Wat gaan we doen?" Vroeg Harper terwijl we uitstapte.
"Dat zie je wel." We liepen naar de boten en een oude man was een krant aan het lezen.
Hij keek op en zag ons.
"Luke Jones?" Vroeg hij en ik knikte. Hij liet ons in de boot stappen en pakte een pedel.
De boot begon te varen.
"Ik wilde dit altijd al doen." Zei Harper en ik zag haar ogen schitteren.
"Dat is mooi want je doet het met mij." Zei ik.
Ze keek mij aan.
"Hoe kon dit gebeuren?" Vroeg ze. Ik keek haar vragend aan.
"We kennen elkaar pas net en nu is het alsof... ik weet niet eens wat dit is." Legde ze uit.
"Dat is de magie van liefde." Glimlachte ik.
"Dan is dit de beste magie ooit." Zei ze. Ik leunde naar voren en kuste haar.
Daar was ik dan, met een heel mooi meisje die ik net had ontmoet, in een boot, in de meest romantische stad op de wereld aan het zoenen.
Ze keek mij aan en glimlachte, ze legde haar hoofd op zijn schouder en ik deed mijn arm om haar heen. We keken naar de sterren en de lichtjes op straat. Het was rustig maar dat was wat het mooi maakt.
We stapte uit de boot en ik betaalde de man.
We liepen terug naar de limo.
We stapte in en de chauffeur draaide zich om.
"Waar willen jullie naartoe?" Vroeg hij.
Ik keek naar Harper.
"Kies jij maar." Zei ze.
"Naar het hotel." Zei ik. De chauffeur knikte en begon te rijden.
We kwamen aan bij het hotel en stapte uit. We liepen naar mijn kamer en ik deed open. We liepen naar binnen en Blaze zat op mijn bed.
"Wat doe jij hier?" Vroeg ik. Blaze keek naar Harper en Harper keek naar Blaze.
"Wie is zij?" Vroegen ze tegelijk.
JE LEEST
You Are Not Mine
RomanceHij is een straatvechter Zij is een normaal meisje Maar nadat ze elkaar ontmoeten veranderen hun levens, vooral nadat Luke in de maffia gaat en Blaze een groot geheim meedraagt waarvan ze zelf niet wist. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ik druk...