9.

2.3K 50 3
                                    

Ik hurkte naast hem neer met de pistool nog steeds tegen zijn hoofd aan.

Ik leegde zijn zakken. Hij had veel drugs en veel geld in zijn zakken.

"Sta op." Zei ik.

Hij stond op met zijn handen op zijn hoofd.

Ik controleerde zijn broek en zijn schoenen. Hij had niks meer.

"Meelopen." Zei ik.

We stopte bij het huis.

Er kwam een zwarte Tesla aanrijden. De baas stapte uit. Ik gooide de man op de grond voor hem.

"Dit was er in zijn zakken." Zei ik en gooide de drugs en het geld naar hem toe.

"Ik wil met jou spreken, Luke." Zei de baas.

"Is goed baas." Zei ik.

"Ik weet niet hoe je hier zonder auto bent gekomen maar breng die van mij terug naar huis." Zei ik tegen Max en gaf hem mijn sleutels. Hij knikte naar mij en vertrok.

Ik stapte in met de baas in zijn Tesla.

"Weet je Luke, je bent heel speciaal." Zei hij.

"Bedankt." Zei ik.

"Misschien ga jij mij vervangen." Ik keek hem schokkend aan.

"Ik snap dat het veel is maar ik heb geen zoon om het te doen en jij bent een goeie leider." Zei hij.

"Ik weet het niet zeker." Zei ik.

"Het is geen vraag maar een bevel." Zei hij.

"U kunt de volgende leider niet bevelen, baas." Zei ik en hij begon te lachen.

"Daar heb je me, maar ik heet Leonardo, noem me maar Leo." Ik knikte naar hem.

"Heeft u een vrouw?" Vroeg ik.

"Ja, ze is beeldschoon, maar ze wil niet dat haar kind de leider van de maffia wordt." Zei hij.

"Hoe heeft ze u dan geaccepteerd?" Vroeg ik.

"Dat is een heel ander verhaal, mijn jongen, maar je bent thuis." Zei hij.

"Bedankt, Leo." Zei ik en stapte uit.

Ik deed mijn deur open en mijn schoenen uit. Ik liep rustig naar boven en ging in bed liggen met Blaze naast mij.

"Hopelijk accepteer je mij ook, Blaze." Fluisterde ik en ging slapen.

Ik werd wakker en Blaze was niet naast mij. Ik stond op en keek naar de klok.

10:45.

Ik ging naar de keuken maar daar was ze niet. Ik keek in de wc maar daar was ze ook niet. Ik ging het hele huis rond maar ze was nergens te bekennen. Vandaag is het zondag dus ze is ook niet op school. Ze zei wel dat ze er vandaag niet zou zijn maar ik dacht dat het als grap bedoeld was.

Ik ging mijn telefoon halen en belde haar op.

"Hey, dit is Blaze Parker. laat een bericht achter..."

Voicemail!

Ik deed mijn telefoon uit en besloot om Netflix te kijken.

Na een paar uurtjes opende de deur en ik rende er naartoe. Het waren Ryan en Max.

"Hebben jullie Blaze gezien?" Vroeg ik aan hun. Ze schudde hun hoofd.

"Maar Max heeft mij verteld over gisteren." Zei Ryan.

"Oké." Zei ik niet boeiend.

"Ik wist dat je ver zou komen." Zei Ryan trots.

"Gister zei Leo dat ik hem ga vervangen." Zei ik.

"Leo?" Max keek mij vragend aan.

"De baas zijn naam is Leonardo, ik mag hem Leo noemen." Zei ik.

"Gast, dat is zo cool." Zei Max.

"Je wordt dus de baas van de Italiaanse maffia over een paar jaar?" Vroeg Ryan aan mij. Ik knikte en zijn blik kon je niet beschrijven. Het was trots, blij en verrast.

"Dit gaan we vieren." Zei Ryan. Hij rende naar boven en pakte een fles met wijn.

"Waarom wijn?" Vroeg ik.

"Omdat ze in Italië wijn maken." Zei hij. Max en ik begonnen te lachen terwijl Ryan wijn inschonk in zulke wijnbekers.

"Dit is voor onze mannen die 1 van de machtigste mannen ter wereld worden." Zei hij en je hoorde het geluid van glazen tegen elkaar gaan. We begonnen te drinken maar niet al te veel. Geen zin in een kater op school.

De deur opende en Blaze kwam naar boven. Ze droeg een beanie en bedekte haar gezicht. Ze liep naar mijn kamer en deed de deur op slot.

Ik keek Ryan en Max vragend aan. Ze keken net zo verward als ik.

Ik stond op en liep naar de deur. Ik klopte er rustig op. De deur openden en Blaze trok me naar binnen en deed de deur weer dicht.

"Gaat het?" Vroeg ik.

Ze keek mij niet aan.

"Blaze?"

Ik liep naar haar toe en tilde haar hoofd op. Ze had een bloedlip.

"Wat is er met jou gebeurd? Wie heeft dit gedaan?" Ik tilde haar op en legde haar neer op het bed.

"Het gaat goed met mij, maak je geen zorgen." Zei ze. Ik rende naar de keuken en haalde een Ice-Pack. Ik rende naar haar toe en legde het op haar oog.

"Vertel wat er is gebeurd." Ze keek mij aan.

"Ik wou zoals jou zijn, dat ging goed totdat er veel jongens kwamen en ik aangevallen werd." Zei ze.

"Wat bedoel je met je wou zoals mij zijn?" Vroeg ik.

"Ik zocht een vechtclub, die had ik gevonden, maar die zochten niet naar vrouwelijke vechters." Zei ze en legde haar hoofd op mijn borst.

"Waar is die 'vechtclub'?" Vroeg ik met een nadruk op vechtclub.

"Wilmore Street 29, achter de bar." Zei ze.

"Dan krijgen zij spijt, omdat ze te maken gaan krijgen met de volgende leider van de Italiaanse Maffia." Zei ik.

"Word jij de leider?" Vroeg Blaze.

"Ja, over een paar jaar." Zei ik.

"Ik ben blij voor je, denk ik." Ze twijfelde.

"Is er iets?" Vroeg ik.

"Ik wil niet dat je een moordenaar wordt."

"Ik word geen moordenaar." Zei ik en kuste haar.

You Are Not MineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu