Ik gaf hem een linkse en een rechtse maar hij hield het tegen. Ik glimlachte naar hem en hij keek me verward aan. Ik gaf hem een hoek en nog een hoek. Hij viel neer. Iedereen was stil om te kijken of hij nog zou opstaan. "Luke!" Hoorde ik iemand roepen. Ik keek achter me en zag Blaze staan met haar handen voor haar mond. Hoe kwam zij hier. "Kijk uit!" Riep ze. Ik draaide me om en Coby gaf me een klap. Ik verloor mij balans en viel op de grond. Hij ging door met slaan tot hij tegengehouden werd door de scheids die hem als winnaar toewees. Ik lag daar. Wat gebeurde er?
Ik werd wakker en zag Blaze met een doekje mijn wonden wegvegen. "Goeiemorgen." Zei ze en glimlachte. Ik stond op. "Wat was er gebeurd?" Ik keek om me heen en zag mijn rood geverfde kamer. "Je verloor en we hielpen je naar de auto." Zei ze en ging door met mijn wonden te verschonen. "Wat deed je daar?" Vroeg ik. "Ik was weer eens nieuwsgierig, maar nu weet ik hoe je een blauw oog had gekregen." Glimlachte ze. Ik kon het niet helpen en begon zelf ook te glimlachen.
Ze kwam naast me zitten op bed en we begonnen Netflix te kijken.
"Ik heb het koud." Zei ze. "Daar heb ik wel iets op." Ik stond op. "Nee, je mag niet opstaan." Zei ze en hield me tegen. "Ik haal wel een warme trui." Ik schudde mijn hoofd. "Ik heb een beter idee." Ik trok mijn hoodie uit en gaf het aan haar. Ze keek naar mijn buikspieren. "Is het zo interessant?" Glimlachte ik. Ze keek op en begon te blozen. "Je bent helemaal rood." Ze keek naar beneden. Ik deed mijn vingers op haar kin en tilde het omhoog. We keken elkaar aan. Ze was zo mooi. Ze ging naar achteren. "Ik heb honger." Zei ze en liep naar de deur. "Ik ga eten." Ik knikte. Ze ging de deur uit. "Wat heb ik gedaan?" Vroeg ik aan mezelf. Vind ik haar leuk?
Ik ging naar beneden en zag haar zitten met haar telefoon in haar hand.
"Hey, sorry van net." Zei ik tegen haar. Ze keek om en stond op. "Voor wat?" Vroeg ze.
"Omdat ik je bijna zoende." Ze bloosde. "Maakt niet uit, wil je nog een film kijken?." Ik knikte en we liepen naar boven. Ik realiseerde me dat ik nog steeds halfnaakt loop.
We gingen liggen in mijn bed en ik overhandigde haar mijn trui die ze gelijk aandeed. Ze zag er zo hot uit.
Ik deed de tv aan en zette Netflix open, ze wilde Mama Mia kinken dus dat zette ik aan.
Morgen ga ik voor haar kleding kopen zonder dat ze het weet.
"Ik heb morgen bijles na school dus je kan naar huis." Glimlachte ze.
"Is goed, bel me als het voorbij is en dan kom ik je ophalen." Ze knikte en we keken de film af.
Ik deed de tv uit en zag dat ze in slaap was gevallen op mijn arm. Ik zakte onderuit en deed mijn ogen dicht.
We gingen naar school en zij bleef voor bijles maar ik ging naar de stad.
Ik ging naar verschillende winkels, belde Ryan op om haar maat te wegen en vond leuke outfits die haar zouden staan:
JE LEEST
You Are Not Mine
RomanceHij is een straatvechter Zij is een normaal meisje Maar nadat ze elkaar ontmoeten veranderen hun levens, vooral nadat Luke in de maffia gaat en Blaze een groot geheim meedraagt waarvan ze zelf niet wist. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ik druk...