5.

3.1K 59 4
                                    

Ik liep naar buiten en keek rond. Ik zag allemaal kinderen maar geen 1 van hun was Vee.

"Zoek je iets?" Ik draaide me om en zag Blaze glimlachend staan.

"Nee, ik kijk gewoon rond." Zei ik.

"Zullen we films kijken als we thuis zijn?" Ik keek haar bezorgd aan. Wat moet ik zeggen?

"Je komt met mij mee zusje." Ryan kwam van achter haar en legde zijn arm om haar heen.

"Oh, is goed." Zei ze verward. Ze liepen naar zijn auto en ik ging naar die van mij.

Ik reed naar de Diner die maar 5 minuten van school was.

Ik zag haar al zitten maar ze zag mij niet. Er was een bloemenwinkel tegenover de Diner. Ik rende daarnaartoe en kocht 5 rozen.

Ik ging naar de Diner en liep naar haar toe. "Dit is voor jou." Zei ik. Ze draaide zich om en een glimlach verscheen op haar gezicht. "Ze zijn zo mooi, ze passen bij mijn jurkje." Ze stond op en ik kon niet stoppen met kijken naar haar donkerrode jurk.

"Je bent echt mooi." Zei ik. "Bedankt." Ze begon te blozen en ik ging tegenover haar zitten.

"Heb je je speciaal opgemaakt voor deze date?" Vroeg ik

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Heb je je speciaal opgemaakt voor deze date?" Vroeg ik. "Dus het is een date." Ze glimlachte en ik bloosde.

We hadden veel gepraat over toekomst en we leerden elkaar goed kennen, ze vroeg de hele tijd ook over mijn blauwe plekken maar ik veranderde het onderwerp de hele tijd.

Ik zette haar thuis af.

"Zie ik je morgen op school?" Vroeg ze. "Ja." Antwoordde ik kort.
We waren voor haar deur. Ik leunde naar voren om haar te kussen en zij leunde ook naar voren. Onze lippen raakte elkaar. Het was fijn maar ik voelde het gewoon niet.

"Welterusten." Glimlachte ze.

"Welterusten." Zei ik en stapte in de auto.

Ik was mijn sleutel vergeten en klopte op de deur. Blaze deed open en glimlachte kort. Ze ging aan de kant zodat ik naar binnen kon. Verder zei ze niks tegen me.

"Is er iets?" Vroeg ik aan haar. "Nee, hoezo zou er iets zijn." Ik keek haar aan maar zei niks.

Ryan kwam de woonkamer binnen en keek blij.

"Hoe was je date?" Vroeg hij en ging naast ons zitten.

"Het was leuk." Zei ik.

"Hebben jullie gezoend?" Vroeg Ryan.

"Ja." Zei ik. Blaze keek mij aan en stond op.

"Ik ben moe, ik ga slapen." Zei ze en liep weg.

"Wat is er met haar?" Vroeg ik.

You Are Not MineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu