13.

1.8K 43 0
                                    

Ik zag Julio de kamer uitlopen met dat meisje van Max. Ik volgde hun. Ze gingen met de lift en ik ging met de trap.

Ze stopte op de 4e verdieping en liepen nummer 416 in. Ik ging voor de deur staan.

"Hey, dit is Valentina, Valentina, dit is Blaze." Zei Julio.

"Noem me maar Val." Zei Valentina.

"Jullie kunnen door praten, maar ik heb dingen te doen." Zei hij. Ik verstopte mij in een andere gang en zag hem weglopen. Ik sloop naar de kamer en klopte op de deur.

"Wie is daar?" Vroeg Blaze.

"Luke." Zei ik. Ik hoorde voetstappen en de deur ging open. Blaze sprong ik mijn armen en ik streek haar haar.

"We moeten gaan, nu." Zei ik.

"Dat is veel te gevaarlijk." Zei Blaze.

"Boeit mij niet." Ik pakte haar hand.

"Ik doe alles voor je." Ze glimlachte.

"Kom je?" Vroeg ik aan Valentina.

"Is goed." Zei ze. Ik bracht hun naar mijn kamer. Ze gingen zitten op mijn bed.

"Ik snap dat dit veel voor je is, maar als je hier blijft en voor niemand opendoet komt het goed." Zei ik tegen Val.

"Als iemand op de deur klopt verstoppen jullie gelijk en doe niks." Ze knikte.

Iemand klopte op deur. Waarom gebeurd alles op zulke momenten.

Ik wees naar de kast en ze verstopte zich. Ik liep naar de deur en deed open. Julio stond daar.

"Oh, Hey Luke." Zei hij.

"Hey, is er iets?" Vroeg ik.

"Ik ben 2 vrienden kwijt." Zei hij.

"Hoe heten ze?" Vroeg ik.

"Blaze, dat meisje bij de casino en Valentina, die ken je misschien." Ik deed alsof ik nadacht.

"Nee sorry, man." Zei ik.

"Kan jij vechten?" Vroeg hij plotseling.

"Waarom?" Vroeg ik.

"Kom mee." Zei hij.

"Ik kom zo, ik pak even mijn jas." Zei ik. Ik ging naar mijn kast en deed hem open. Val en Blaze schrokken en keken mij met grote ogen aan.

Ik pakte mijn jas.

"Niet vergeten wat ik zei." Fluisterde ik. Ze knikte en ik deed de kast deur dicht.

Ik liep naar Julio en deed mijn kamerdeur dicht.

Ik volgde Julio en we liepen het hotel uit.

"Waar gaan we naartoe?" Vroeg ik.

"Dat zie je wel." Zei hij.

We stopte voor een huis dat verlaten leek. We gingen naar binnen en naar de tuin.

"Ik wil je testen." Zei Julio. Ik keek hem vragend aan.

"Christian?" Er kwam een jongen met blond haar, blauwe ogen en een gespierde lichaam tevoorschijn.

Julio wees naar mij en Christian kwam op me af. Hij rende en ik pakte zijn arm en draaide hem naar zijn rug. Christian begon te vloeken in het Italiaans en ik vloerde hem. Ik draaide zijn arm uit de kom en hij schreeuwde. Ik stond op en veegde mijn jas.

"Indrukwekkend." Zei Julio.

"Dankjewel." Ik liep weg.

"Wacht!" Riep Julio.

Ik draaide me om.

"Zit jij in de maffia?" Vroeg hij.

Ik schudde mijn hoofd.

"Ik ben een straatvechter." Zei ik.

"Wil je in mijn team?" Vroeg hij.

"Nee, ik bemoei me niet met de maffia." Loog ik.

"Dat snap ik, er is altijd een plekje vrij voor jou." Ik knikte en liep weg. Ik ging terug naar het hotel en zag hoe de zon opkwam. Ik moet echt letten op mijn slaap.

Ik liep mijn kamer in en zag Val en Blaze praten.

"Wat is er met jou gebeurd?" Vroeg Blaze en wees naar mijn pak.

Ik keek ernaar en zag een scheur op de knie.

"Ik ging vechten." Zei ik.

"Hebben jullie Leo of Max gezien?" Ze schudde hun hoofd.

Ik pakte mijn telefoon en belde Max.

Hij nam niet op dus ik belde Leo.

"Luke, kom naar de casino, nu!" Leo hing op.

"Ik moet gaan." Ik rende de kamer uit en rende naar de lift.

Ik drukte op de laatste verdieping.

De liftdeuren schoven open en ik rende naar de casino. Ik hoorde geen geluid. Ik liep er voorzichtig naartoe en keek naar binnen. Julio en zijn mannen stonden met een pistool tegen de mannen van Leo aan.

Ik zag een dood lichaam op de grond liggen naast de pilaren. Hij had een mes en een pistool. Ik sloop ernaartoe en pakte het. Ik sloop terug achter de pilaren en ging via de trap naar de tweede verdieping.

Er waren 2 mannen naast elkaar met een pistool in hun handen. Ik sloop ernaartoe en stook ze neer. Ze vielen op de grond en ik pakte hun pistool. Ik keek naar beneden.

"Val ze maar aan nadat ze antwoorden geven." Zei Julio en liep weg.

"Vertel maar!" Riep een man die zijn pistool op Leo had gericht.

Ik richte mijn pistool tegen die man aan en wachtte. Leo zag mij en glimlachte.

"Ik ga niks zeggen." Zei Leo.

"Heb je laatste woorden dan?" Vroeg de man.

"Ja." Zei Leo.

"Zeg maar." Zei de man.

"Iedereen dekken!" Riep hij. Leo zijn mannen gingen achter de bar en Julio zijn mannen keken om zich heen.

Ik schoot de man die zijn pistool op Leo had gericht eerst. De mannen van Leo hadden een pistool opgepakt en begonnen te schieten. Ik schoot 4 mannen en de rest werd geregeld door Leo zijn mannen.

"Mooi gedaan!" Riep Julio die binnenliep.

Hij zag mij niet.

"Ik weet niet hoe het jullie is gelukt, maar ik heb zeker respect." Zei Julio.

"Julio, ga weg!" Riep Leo.

"Dus je gaat me niet doodschieten, oude man?" Vroeg Julio.

"Nee, jij gaat in de Zwarte Kamer." Zei Leo.

"Dat kan jij mij niet aandoen." Zei Julio.

"Waarom denk je dat?" Vroeg Leo.

"Omdat ik slimmer ben." Zei Julio en rende weg.

"Achter hem aan, mannen!" Riep Leo.

You Are Not MineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu