6.

2.9K 61 0
                                    

Ik stapte uit mijn auto en voor me was een villa met niks er om heen. Ik hoorde geluid komen uit de tuin.

Ik klopte aan en een man deed open.

"Wie ben jij?" Vroeg hij en deed zijn hand achter zijn rug. Het is 1 van de maffiabazen, hij grijpt naar zijn pistool.

"Luke Jones." Zei ik. Hij verplaatste zijn hand van zijn rug en pakte mijn hand het te schudden.

"Kom binnen, ik heb veel over je gehoord." Ik glimlachte en volgde hem naar de tuin waar allemaal mensen waren en een grote ring.

"Luke Jones is gearriveerd." Riep de man en ging zitten. Iedereen begon me aan te kijken en te praten.

"Hallo Dames en Heren, vandaag hebben we de volgende jongens uitgekozen om voor jullie te werken, als jullie ze goed genoeg vinden." Zei de scheids en ging midden in de ring staan.

"We hebben: Dave Ford, Vincent Trento, Bryan Grey, Max White, Luke Jones, Arthur Low, Jayden Walker en Jake Fontana." Zei hij en keek ons aan. De maffiabazen keken ons aan maar juichte niet en zeiden niks.

"Jongens, dit is jullie toekomst als jullie het halen, er zijn 3 maffiabazen en de rest zijn hun mannen, ze zijn super rijk dus verkloot het niet." Fluisterde hij en ging terug naar het midden.

"Er zijn geen regels, aan het eind van de wedstrijd worden er 6 mensen gekozen om te blijven, die worden gekozen door de Russische maffia, de Italiaanse maffia of de Amerikaanse maffia." Ik keek naar de 3 mannen. De ene had een baard en was best groot, hij had geen haar maar zijn haar was net zo zwart als een kraai, dat is de Russische, de andere had een snorretje en was dun maar wel gespierd en rood bruinig haar, dat is de Italiaanse en de laatste had een gespierd lichaam en spierwit haar, niet van oudheid maar geverfd, dat is de Amerikaanse.

"Het eerste gevecht is Max White tegen Arthur Low." Zei de scheids. De 2 jongens gingen in de ring staan. Ze leken wel elkaars tegenpolen. De ene had een MW getatoeëerd op zijn borst, dat was dus die Max. Hij had bruin haar en bruine ogen, de ander was dan Arthur, hij had blond haar en hele lichtblauwe ogen. Ze keken elkaar verdrietig aan.

"Begin!" Riep de scheids.

In het begin gingen ze niet vechten. Ze keken elkaar maar aan.

Max zette de eerste stap en gaf hem een stomp in de buik. Arthur viel op de grond. Wist hij dat dat zijn zwakke plek is, zijn buik?

Verder lette ik niet op en dacht ik na over wat er kan gebeuren als ik niet gekozen word.

"De winnaar is: Max White!" Riep de scheids en tilde de hand van Max op. Arthur stond op maar werd meegenomen door een paar gespierde mannen.

We hoorde een pistool afgaan en de mannen kwamen weer binnen.

Hij is dood...

"Goed gedaan Max, stap maar naar achteren." Zei de scheids.

"De volgende 2 zijn: Vincent Trento en Luke Jones!" Riep hij.

Ik liep met Vincent naar de ring en stapte naar binnen.

"Begin!" Riep de scheids.

Vincent was groot en had een sneetje op zijn oog. Ik ging dichterbij en hij sloeg me op mijn neus, ik negeerde het en sloeg op zijn oog. Hij begon te vloeken met zijn hand voor zijn oog en ik trapte op zijn knie en hij viel op zijn knieën. Ik pakte hem bij zijn zwarte haren en gaf hem een kniestoot tegen zijn kop. Ik liet zijn haar los en hij viel op de grond.

De scheids tilde mijn hand omhoog.

"De winnaar is: Luke Jones!" Riep hij.

"Ga maar terug Luke." Ik stapte terug en lette verder niet op.

Vincent is niet vermoord dus ik heb geen idee wat er gaat gebeuren.

"De bazen zijn tot een conclusie gekomen, dat Vincent weg mag en Arthur is al weg, de rest van jullie zijn goed genoeg en worden nu gekozen." Zei hij terwijl Vincent werd weggebracht. Er was weer een harde schot te horen en de mannen kwamen terug.

"De Russische maffia heeft gekozen voor: Dave Ford en Jayden Walker." Zei hij.

"De Italiaanse maffia heeft gekozen voor: Max White en Luke Jones." Ik keek naar Max en hij glimlachte nerveus.

"De Amerikaanse maffia heeft gekozen voor: Bryan Grey en Jake Fontana." Zei de scheids.

De man van de Italiaanse maffia liep naar ons toe.

"Ik ben jullie baas, als jullie me tegenspreken of me verraden krijgen jullie spijt, dus let op." Zei hij.

"Ja meneer." Zei Max knikkend.

De man keek mij aan met een opgetrokken wenkbrauw.

"Ga jij niks zeggen?" Vroeg hij.

"U zei niks over het beantwoorden van uw vragen." Zei ik en glimlachte.

"Jij doet me denken aan mij, ik mag jou wel Jones." Zei hij.

"Hier is mijn nummer, als jullie niet antwoorden is het ook een probleem." Zei hij en gaf ons een stuk papier.

"Ik zie jullie nog." Zei hij en liep weg met zijn mannen en zijn vrouw.

"Heb je een lift nodig?" Vroeg ik aan Max.

"Dat zou wel aardig zijn."

We liepen naar mijn auto en stapte in.

"Waar woon je?" Vroeg ik.

"Ik heb niet echt een huis." Zei hij.

"Wil je dan bij mij blijven tot je een huis hebt gevonden?" Vroeg ik.

"Dat kan ik niet van je vragen." Zei hij.

"Je bent nu mijn college, en ik heb ruimte zat." Zei ik.

"Bedankt." Zei hij en glimlachte.

You Are Not MineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu